logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Monkey King Reborn 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی تولد دوباره شاه میمون 2021 با کیفیت عالی

 

دانلود انیمیشن تولد دوباره شاه میمون دوبله فارسی
دانلود انیمیشن تولد دوباره شاه میمون دوبله فارسی

در طول حمله به بهشت، شاه شیطان گاو نر در برابر امپراطور جید، حاکم بهشت، نبرد می کند و شکست می خورد. خواهر امپراتور و معشوقه شاه بول دیو، پرنسس آیرون فن، امپراطور را متقاعد می کند که به او رحم کند و او، پرنسس آیرون فن و بقیه شیاطین را به کوه شعله ور تبعید می کند. الهه نوا بدن خود را قربانی می کند تا بهشت ​​را با کریستال ها بازسازی کند. امپراطور جید، برادرزاده‌اش ارلنگ شن را به نگهبانی دروازه جنوبی منصوب می‌کند، علی‌رغم اینکه ارلنگ از این کار ناراضی بود. یکی از کریستال ها به کوه Huaguo می افتد و با گذشت زمان شکل میمون به خود می گیرد. یک روباه نه دم پس از لمس کریستال زخمی می شود و توسط یک نیروی مرموز دور می شود.

سال‌ها بعد، میمون توسط سابهوتی پذیرفته شده و آموزش داده می‌شود و او را سان وکونگ می‌نامد. پادشاه شیطان گاو قصد دارد با استفاده از Wukong و شکار خشم Erlang نسبت به امپراتور جید، دوباره به بهشت ​​حمله کند. ارلنگ موافقت می کند که در ازای کشتن عمویش و گرفتن تاج و تخت بهشت ​​به پادشاه شیطان کمک کند. این نقشه از پرنسس آیرون فن که فرزند پادشاه شیطان را باردار است مخفی نگه داشته است. Wukong به کاخ پادشاه اژدها سفر می کند تا برای میمون های Mount Huaguo سلاح پیدا کند. پس از شکست دادن پادشاه اژدها، وکونگ توسط عصایی که در دریا کاشته شده است، مجذوب خود می شود. او آن را برمی دارد و طوفانی شدید ایجاد می کند. شاه شیطان گاو نر از ویکسن جوان می پرسد که آیا دوست دارد دوباره دوست قدیمی خود را ببیند. معلوم می شود که او روباه نه دم و پادشاه شیطان به عنوان نیرویی است که او را بیرون کرده و ادعا می کند که زندگی او را نجات داده است. پس از اینکه پادشاه اژدها بهشت ​​را از نابودی وکونگ مطلع می کند، ارلنگ نژا را برای دستگیری او می فرستد.

Vixen که نام خود را Ruxue فاش می کند، با دوست قدیمی خود Wukong دوباره متحد می شود. او قول می دهد که او را جاودانه کند پس از اینکه فهمید وقتی 200 ساله شود می میرد. این زوج توسط نژا مورد حمله قرار می گیرند، اما توسط شاه شیطان گاو نر کشته می شوند. ووکونگ با پادشاه شیطان دوست می شود که به نفس ووکونگ متوسل می شود و او را با گنجینه های بهشت ​​از جمله جاودانگی وسوسه می کند. Wukong به بهشت ​​سفر می کند و راز جاودانگی را یاد می گیرد. پادشاه شیطان و ارلنگ بیشتر توطئه می کنند و نشان می دهند که اگر ووکانگ اکسیر امپراتور را مصرف کند، قدرت او را افزایش می دهد.

ارلنگ سعی می‌کند امپراتور جید را متقاعد کند که ووکانگ یک شیطان است، اما سابهوتی مداخله می‌کند و توضیح می‌دهد که وکونگ شیطانی نیست. ووکونگ با امپراتور ملاقات می کند و به او موقعیتی داده می شود که از اصطبل ها مراقبت می کند. پرنسس آیرون فن از نقشه شاه شیطان مطلع می شود که حمله خود را به عنوان سرنوشت توجیه می کند. Wukong با یک کوره بزرگ روبرو می شود. ارلنگ که به شکل یک دوشیزه مبدل شده بود، او را وسوسه می کند و فاش می کند که اکسیر امپراتور در آنجا ساخته شده است. وکونگ توسط سابهوتی مهار می شود و به او گفته می شود که برود اما ارلنگ او را به چالش می کشد تا اکسیر را مصرف کند. ووکونگ اکسیر را مصرف می کند و با ارلنگ می جنگد تا اینکه فرار کند. شرمنده، وکونگ بهشت ​​را ترک می‌کند و برمی‌گردد تا کوه هوآگوو را ویران‌شده و همه دوستانش را مرده ببیند، از جمله روکسو که ماده‌ای تیره دور گردنش دارد. ووکونگ خشمگین پس از اینکه شاه شیطان گاو نر او را متقاعد می کند که آنها مسئول هستند به بهشت ​​باز می گردد. وکونگ به ارتش های بهشت ​​و امپراتور حمله می کند.

سوهوتی با پادشاه شیطان می جنگد اما شکست می خورد. ووکونگ متوجه می شود که پادشاه شیطان همان ماده تیره ای را که در روکسو پیدا کرده بود تجسم می کند و متوجه می شود که او کسی بود که دوستانش را کشته است. Wukong به پادشاه شیطان حمله می کند اما شکست می خورد. از طریق یک چشم انداز، الهه گوان یین به ووکونگ کمک می کند تا اشتباهات خود را درک کند. دیو شاه امپراتور را شکست می دهد و ارلنگ را می کشد و تاج و تخت را می گیرد. Wukong یک بار دیگر با پادشاه شیطان می جنگد و او را به زمین می فرستد. بعداً پرنسس آیرون فن پسر قرمز را به دنیا می آورد. آنها پادشاه شیطان گاو نر را پیدا می کنند که با از دست دادن تمام قدرت خود به یک گاو نر معمولی تبدیل شده است. آیرون فان توضیح می دهد که این سرنوشت مردان شرور است، اما بدون توجه به این، به مراقبت از گاو ادامه می دهد. ووکانگ می خواهد به امپراتور کمک کند تا بهشت ​​را بازسازی کند، اما بودا مانع او می شود. بودا فاش می‌کند که شانس ووکونگ برای کفاره 500 سال دیگر فرا می‌رسد، اما باید تا آن زمان در داخل کوه دست‌گردان بودا بخوابد. وکونگ موافقت می کند و توسط بودا مهر و موم می شود. 500 سال بعد، تنگ سانگ زنگ به کوه نزدیک می شود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن تولد دوباره شاه میمون دوبله فارسی Monkey King Reborn 2021

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!