logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
75% (4 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال Stranger Things 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فصل چهارم 4 سریال خارجی اتفاقات عجیب با کیفیت عالی

 

دانلود سریال Stranger Things 2022 با لینک مستقیم

دانلود سریال Stranger Things 2022 با لینک مستقیم

 

فصل چهارم سریال تلویزیونی درام علمی تخیلی و ترسناک آمریکایی Stranger Things در دو جلد در سراسر جهان در سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد. اولین مجموعه هفت قسمتی در 27 می 2022 منتشر شد، در حالی که مجموعه دوم از دو قسمت در 1 ژوئیه 2022 منتشر شد. این فصل توسط خالقان سریال، برادران دافر، همراه با شاون لوی، دن کوهن، ایین تهیه شده است. پترسون و کورتیس گوین وقایع فصل چهارم هشت ماه پس از پایان فصل سوم اتفاق می‌افتد، زیرا مرگ‌های عجیبی که به Upside Down گره خورده است باعث پارانویا در بین ساکنان هاوکینز می‌شود.

این فصل توسط خالقان سریال، برادران دافر، همراه با شاون لوی، دن کوهن، ایین پترسون و کرتیس گوین تولید شد. بازگشت به عنوان سریال های ثابت عبارتند از: وینونا رایدر، دیوید هاربر، میلی بابی براون، فین ولفهارد، گتن ماتارازو، کالب مک لافلین، نوآ اشنپ، سدی سینک، ناتالیا دایر، چارلی هیتون، جو کیری، مایا هاوک، پریا فرگوسن، و متیو مودین. پل رایزر به عنوان بازیگران عادی بازگشته است در حالی که برت گلمن پس از تکرار در دو فصل قبل به سریال معمولی ارتقا یافت. جیمی کمبل بوئر، جوزف کوین، ادواردو فرانکو و کارا بونو نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند. Tom Wlaschiha، Nikola Đuričko، و Mason Dye در نقش های تکرارشونده ظاهر می شوند.

Stranger Things 4 تا حد زیادی بازخوردهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است، آنها بازی بازیگران (به ویژه Bower، Brown، Quinn و Sink)، بصری، سکانس‌های اکشن و لحن تیره‌تر و بالغ‌تر را نسبت به فصل‌های قبل ستایش کردند، هرچند برخی از آنها انتقاد کردند. به دلیل طولانی‌تر بودن زمان اجرای اپیزود در مقایسه با فصل‌های قبل، احساس می‌کنید که بیش از حد پر شده‌اند و قسمت پایانی را ضعیف می‌دانست.

 

تریلر سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فصل چهارم سریال اتفاقات عجیب دوبله فارسی Stranger Things 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!