logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Khun Pan 3 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی خان پان 3 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خان پان 3 دوبله فارسی Khun Pan 3 2023
دانلود فیلم خان پان 3 دوبله فارسی Khun Pan 3 2023

 

 

خان پان (تایلندی: ขุนพันธ์، RTGS: Khun Phan) یک فیلم اکشن و مهیج فانتزی تایلندی است که در سال ۲۰۱۶ بر اساس داستان زندگی سرلشکر پلیس Khun Pantharak Ratchadet منتشر شد. Khun Pan 2 دنباله ای بر افسر پلیس افسانه ای جادوگر با بازی آناندا اورینگهام و کریسادا سوکوسول کلاپ است.

در سال 1940، پس از شکست دادن موفقیت آمیز Suea Krab Khamthong، دزد جادوگر معروف، ستوان پلیس Khun Pantharak Ratchadet (Ananda Everingham) از Luang Adul (Santi Lun-pae) که در آن زمان مدیرکل پلیس سلطنتی بود، مأموریتی دریافت کرد. اخبار Al Hawi Yalu (با الهام از Awaesador Talae، سارق جادوگر معروف دیگر) یک دزد جادوگر جدایی طلب، صاحب “سه جانبه” از 3 چیز نادر که اعتقاد بر این است که دارای قدرت جادویی هستند را بررسی کنید. Khun Pan به یک دهکده ماهیگیری به سرپرستی Khai Tho نفوذ می کند و در کلوپ عاج لوانگ اوهران کار می کند، یک کارمند دولتی فاسد که ال هاوی یالو را برای منافع شخصی فریب می دهد. و متوجه شدند که یک افسر پلیس نیز در منطقه کمین کرده است. خون پان برای ملاقات با پدر الهاوی یالو سفر کرد و متوجه شد که در کودکی آل هاوی یالو به پدرش احترام می گذاشت. اما از دست دادن مادرش در آشفتگی بین پدرش و پلیس باعث شد الحاوی یالو از پدرش جدا شود و از پلیس بسیار متنفر باشد. او چریک هایی را برای حکومت بر منطقه کوه های بودو راه اندازی کرد. بعداً، خون پان با ملای، که خواهر خای تو بود، ملاقات کرد، قبل از اینکه توسط چریک های الهاوی یالو مورد حمله قرار گیرد، خون پان مورد اصابت گلوله قرار گرفت اما فرار کرد.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خان پان 3 دوبله فارسی Khun Pan 3 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!