logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود انیمیشن Trouble 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن تروبل 2019 با کیفیت عالی

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی

دانلود انیمیشن تروبل دوبله فارسی Trouble 2019

[codein_imdb]

Trouble یک سگ مبهم است که زندگی خوبی را در یک عمارت با صاحب ثروتمند سالخورده اش ، خانم سارا Vanderwhoozie تحت مراقبت از باتلر وفادار خود ، جیمز و مربی مشهور حیوانات ، سزار میلان انجام می دهد.

روزی صاحبش به دلایل طبیعی می میرد و غافل از فوت او در عمارت تنها می ماند. سپس ، کلر و نوربرت ، خواهرزاده و برادرزاده خانم واندروهوزوئی وارد ادعای وراث خود می شوند. با این حال ، در حالی که خلاص شدن از برخی از متعلقات او و برنامه ریزی برای فروش برخی از چیزهای بی ارزش ، آنها به طور تصادفی و ناآگاهانه از شر Trouble نیز خلاص می شوند ، که نسبت به آنها بی عدالتی و بی اعتنایی نشان می دهند.

با این وجود ، برای به حق وراثت از ثروت عمه خود ، کلر و نوربرت ابتدا باید مایل باشند که بتوانند ظرف مدت سه روز پیوند برقرار کرده و از Trouble مراقبت کنند تا اینکه بتوانند قرارداد واگذار شده توسط وکیل خاله آنها ، آقای Macbain را امضا کنند. بسیار به عدم تمایل آنها. آنها با درک اینکه Trouble از دست رفته است ، Thurman Sanchez ، یک ردیاب متخصص حیوانات را استخدام کردند تا قبل از مهلت مقرر ، وی را به موقع پیدا کنند.

Trouble پس از خارج کردن آن از کامیون که وسایل صاحبش را دور کرده و پس از فهم حقایق در مورد او ، به طور تصادفی گروهی از مغز گردوی سنجاب را در درخت خود جمع کرد. به عنوان بازپرداخت ، سنجاب ها یقه او را می دزدند و فرار می کنند و Trouble را مثل یک ولگرد گم می کنند و تنها می گذارند.

در این شهر ، Trouble در حالی که سعی در تهیه وعده غذایی از کامیون گوشت دارد ، با یک سگ ولگرد به نام Rousey ملاقات می کند ، که نتیجه آن تعقیب و گریز از طریق یک رستوران متعلق به سرآشپز مشهور ، لودو لفبور و یک دختر پیتزا خواننده واناب به نام زو بل یکی از دست داد.

پیتزا او را هنگام زایمان پس از برخورد دیگر با سنجاب ها و گذراندن شب با Rousey در بیرون از منزل ، Trouble وارد یک پارک سگ می شود که در آنجا با سگ های خانگی ملاقات می کند: Norm ، Gizmo ، Bella و Tippy که تا حدودی به او کمک می کنند با بازی در ترافیک خانه خود را پیدا کند. زو را برداشت و به آپارتمانش برد. اگرچه فقط موقتی است تا زمانی که او نتواند در مکانی که متعلق به اوست ، پیدا کند ، اما Zoe و Trouble شروع به پیوند می دهند زیرا Zoe آهنگ خود را برای یک مسابقه آواز می نویسد و یقه جدیدی را برای Trouble به وجود می آورد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن تروبل دوبله فارسی Trouble 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!