logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم You Do You 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی تو کار خودتو بکن با کیفیت عالی

دانلود فیلم تو کار خودتو بکن دوبله فارسی You Do You 2023
دانلود فیلم تو کار خودتو بکن دوبله فارسی You Do You 2023

 

 

You Do You یک درام عاشقانه ترکی است که یک رمان عاشقانه ممنوعه، ارزش‌های ژن Z و برخی کمدی شکستن دیوار چهارم شبیه به الی مک‌بیل را در هم می‌آمیزد. متأسفانه، همه اینها کمی خسته کننده و فراموش شدنی است. در بدترین حالت، این فیلم در واقع درس‌های اخلاقی افتضاحی دارد و آنقدر به کلیشه‌های خود متمایل می‌شود که در واقع در پشت سر هر یک از این افراد قرار می‌گیرید – مخصوصاً قهرمان بداخلاق ما که زمان زیادی طول می‌کشد تا تبدیل شود.

آن زن مروی 24 ساله است. او یک کودک وحشی است؛ مردی که شغلی ندارد، ایده های بزرگی در مورد دنیا دارد و از مادرش می نالد که آنقدر قوی نیست که بتواند پدرش را طلاق دهد. او از سرمایه داری متنفر است و می خواهد “آن را به مرد بچسباند”. او همچنین رویاهای بزرگی برای تبدیل شدن به یک نماد مد دارد، در حالی که به طور همزمان اعتراف می کند که واقعاً نمی خواهد آنقدر سخت کار کند. اوه، و او همچنین در حال ایجاد نمایه رسانه های اجتماعی خود است.

وقتی مادرش اخطاریه اخراج دریافت می کند، دنیای مروه به پایان می رسد زیرا او باید برود و شغلی پیدا کند. آه بشریت! پس از چرخاندن دماغش در موقعیت های مختلف سطح ابتدایی، او در نهایت به یک برخورد تصادفی با آنیل گورمن، تاجری که صاحب شرکت خود است و به نظر می رسد چیزی برای مرو دارد، می شود.

مرو با دوستانش ایده ای برای اپلیکیشن جدیدی به نام Soulmates مطرح می کند و آنیل موافقت می کند که آنها را زیر بال خود بگیرد. در مورد مرو، او به کار برای خود شرکت مد ارتقا یافته است. فقط، آنیل به دلیل گذشته تاریک، برنامه‌های خود را برای از بین بردن او دارد. چگونه او احساسات خود را کنترل خواهد کرد؟ و آیا یک عاشقانه ممنوعه شکوفا می شود؟

در طول زمان پخش 90 دقیقه‌ای، You do You از کلیشه‌های معمولی که انتظار دارید پیروی می‌کند و در این فرآیند، صبر شما را آزمایش می‌کند زیرا Merve به آرامی شروع به گرم شدن نسبت به مخاطبان می‌کند. نظرات خشمگین او در طول فیلم ادامه دارد، اما اگر منصف باشیم او در واقع آستین هایش را بالا زده و شروع به کار می کند.

متأسفانه، روایت هرگز با آن موضوع ادامه نمی‌یابد، زیرا شانس خوب و تصادفات بزرگ با هم برخورد می‌کنند تا اساساً به مرو آنچه می‌خواهد می‌دهند، زیرا تا زمانی که قوس او به پایان می‌رسد، بسیار اندک یاد گرفته است.

شایان ذکر است که در 15 دقیقه پایانی یا بیشتر، احساس عجله ای باورنکردنی می شود و در واقع مقدار زیادی از کارهایی که قبلاً برای شخصیت مرو انجام شده بود، خنثی می شود. و بدتر از آن، عاشقانه نیز چندان دوست داشتنی نیست.

سبک این فیلم کاملاً کار نمی کند. واضح است که میل به تلاش و ترکیب ایده‌هایی که در The Devil Wears Prada دیده می‌شود وجود دارد، اما شخصیت مرو آنقدر از قهرمان خوش‌دست‌هاتاوی فاصله دارد که اجرای آن با شکست مواجه می‌شود. و آنچه طعنه آمیزتر است این است که نظرات قبلی او در مورد جامعه و جایگاه او در جهان، قطعاً در پایان به او باز می گردد!

در نهایت، You Do You یک درام ترکی نادرست است که سعی می‌کند رمانتیک و دراماتیک باشد و از هر دو نظر غافل می‌شود. این یکی کاملاً وحشتناک نیست، اما مطمئناً بسیار ضعیف است. با توجه به اینکه داستان چقدر کلیشه ای و قابل پیش بینی است، همراه با نحوه به تصویر کشیدن این شخصیت ها، احتمالاً باید از این یکی بگذرید.

 

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تو کار خودتو بکن دوبله فارسی You Do You 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!