logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Sing 2 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی آواز خوان 2 2021 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن آواز خوان 2 دوبله فارسی Sing 2 2021
دانلود انیمیشن آواز خوان 2 دوبله فارسی Sing 2 2021

Sing 2 یک فیلم کمدی موزیکال پویانمایی کامپیوتری آمریکایی محصول سال 2021 است که توسط ایلومینیشن تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. دنباله آواز، این فیلم توسط گارث جنینگز نوشته و کارگردانی شد و کریستف لوردلت کارگردانی آن را برعهده داشت و بازیگرانی متشکل از متیو مک‌کانهی، ریس ویترسپون، اسکارلت جوهانسون، تارون اگرتون، توری کلی، نیک کرول، جنینگز، پیتر در آن حضور داشتند. سرافینوویچ، جنیفر ساندرز، و نیک آفرمن، نقش‌های خود را در فیلم اول بازی می‌کنند. این دنباله همچنین دارای شخصیت‌های جدیدی با صداپیشگی بابی کاناواله، فارل ویلیامز، هالسی، چلسی پرتی، لتیتیا رایت، اریک آندره، آدام باکستون و بونو است. مانند فیلم قبلی، Sing 2 دارای آهنگ هایی از بسیاری از هنرمندان است که اکثر آنها به صورت دیژتیک اجرا می شوند. داستان پس از وقایع فیلم قبلی اتفاق می‌افتد، جایی که باستر مون و گروهش نمایشی را در شهر سرخ‌شور اجرا می‌کنند در حالی که کار می‌کردند یک غول سرگرمی را تحت تأثیر قرار دهند و یک ستاره راک منزوی را برای اجرا دعوت کنند.

Sing 2 اولین نمایش جهانی خود را در AFI Fest در 14 نوامبر 2021 داشت و در 22 دسامبر 2021 در ایالات متحده به صورت RealD 3D توسط یونیورسال پیکچرز اکران شد. این فیلم ۲۱۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و نقدهای متفاوت تا مثبتی از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرد.

مدتی پس از وقایع فیلم اول، باستر مون با تئاتر جدید خود در حال رونق است. ناتوانی در تحت تاثیر قرار دادن استعدادیاب سوکی، که به او می‌گوید در شهر ردشور نمی‌آید. آنها مخفیانه برای یک استماع با غول سرگرمی جیمی کریستال وارد می شوند. با این حال، گانتر که علاقه‌ای به اجرای اصلی باستر ندارد، نمایشی با مضمون فضایی اجرا می‌کند که در آن کلی کالووی، ستاره راک که 15 سال است دیده نشده، نمایش داده می‌شود. کریستال که کنجکاو شده بود، چراغ سبز نشان می‌دهد و سپس به آنها می‌گوید که ظرف سه هفته نمایش داده و اجرا شوند.

در طول تولید در نمایش، رزیتا در طول تمرین ترس از ارتفاع پیدا می کند و نمی تواند نقش خود را حفظ کند، که به پورشا دختر کریستال داده می شود در حالی که رزیتا به یک نقش فرعی واگذار می شود. در همین حال، جانی به کار با طراح رقص برتر، کلاوس کیکنکلابر برای نقشش در نمایش منصوب شده است، اما احساس می کند که کلاوس از او متنفر است. جانی با یک رقصنده خیابانی به نام نوشی روبرو می شود که می پذیرد به او کمک کند. مینا در یک صحنه عاشقانه با داریوش، بازیگر خود شیفته ای که مینا هیچ شیمی با او ندارد، انتخاب شده است. او بعداً با یک بستنی فروش به نام آلفونسو آشنا می شود و عاشق او می شود.

اش و باستر از کلی کالووی دیدن می کنند تا او را متقاعد کنند که در نمایش حضور داشته باشد. او ابتدا قبول نمی کند، اما آش نظرش تغییر می کند. باستر در سالن تئاتر از پورشا می پرسد که آیا دوست دارد نقش خود را با رزیتا عوض کند، زیرا او نمی تواند نقش آفرینی کند، که پورشا تعبیر می کند که باستر او را اخراج می کند. کریستال با اطلاع از این موضوع، پورشا را به خاطر خجالت کشیدن او سرزنش می کند و نزدیک بود باستر را قبل از اینکه او را در کمد ببندد از ساختمانش پرت کند. سوکی باستر را آزاد می کند و به او هشدار می دهد که قبل از اینکه کریستال بتواند او را بکشد، از شهر ردشور خارج شود. آش با خدمه و کالووی می‌آیند، که به باستر توصیه می‌کند مانند پس از از دست دادن همسرش فرار نکند و پنهان شود. سپس باستر تصمیم می گیرد که بازیگران و خدمه نمایش را در آن شب زیر نظر کریستال اجرا کنند و از خانم کرالی می خواهد که پورشا را دوباره به آنها در برنامه بپیوندد.

در طول نمایش، کلاوس جای شریک اجرای جانی را می گیرد تا سعی کند شماره او را تضعیف کند، اما جانی با تشویق نوشی کلاوس را شکست می دهد و در نهایت احترام کلاوس را به خود جلب می کند در حالی که مینا داریوش را در نقش آلفونسو تجسم می کند و یک دونفره عاشقانه با او اجرا می کند. کریستال که از نمایش باخبر شده بود و هنگامی که پورشا در حین بازی مقابل او می ایستد عصبانی شد، سعی می کند با انداختن باستر از بالای صحنه جلوی آن را بگیرد که باعث می شود رزیتا برای نجات باستر بر ترس خود از ارتفاع غلبه کند. وقتی زمان روی صحنه رفتن کالووی می رسد، ادعا می کند که آماده نیست. Ash در اجرای یکی از آهنگ‌های کالووی، جمعیت را رهبری می‌کند و به او جرات می‌دهد تا یک تشویق بزرگ را اجرا کند.

پس از نمایش، زمانی که کریستال می خواهد افکار خود را در مورد نمایش بیان کند، سوکی به پلیس دستور می دهد که او را دستگیر کند. در حالی که باستر و دوستانش آماده رفتن می شوند، سوکی به آنها می گوید که یک تئاتر بزرگ می خواهد نمایش آنها را اجرا کند. در حالی که گروه بازیگران اولین اجرای خود را اجرا می کنند، باستر از بخش VIP تماشا می کند و افتخار می کند که در Redshore City موفق شده است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن آواز خوان 2 دوبله فارسی Sing 2 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!