logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Silence of the Marsh 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی فیلم سکوت باتلاق سال 2019

دانلود فیلم The Silence of the Marsh 2019 با دوبله فارسی
دانلود فیلم The Silence of the Marsh 2019 با دوبله فارسی

این واقعیت را نمی توان انکار کرد که پدرو آلونسو یک بازیگر بسیار باهوش است ، اما کسانی که بازی صحنه سرقت او را در Money Heist دوست داشتند ، باید به جای دیگری نگاه کنند

جدیدترین واردات اسپانیایی نتفلیکس ، El Silencio del Pantano (سکوت مرداب) ، به طرز جالبی در باتلاق معروف آغاز شد. مردی که ایستاده و پشت به ما دارد ، به عنوان یک داستان نویس آشکار می شود – در تیتراژ به نام Q آورده شده است – با بازی پدرو آلونسو (برلین Money Heist). اما ، همانطور که بعداً یاد گرفتیم ، این فضای به ظاهر آرام و مبهم دارای یک وحشیگری زیرمجموعه است. در صحنه زیر یک قتل اتفاق می افتد. قاتل – این اسپویلر نیست – Q است.

قسمت های ابتدایی فیلم برداشت از واقعیت ادغام شده با یک داستان را ایجاد می کند ، اما در بیشتر موارد ، آنچه ما به دست می آوریم یک هیجان هوشیارانه هوشیارانه است. مشخص شده است که قتل فوق الذکر در داخل کتاب Q اتفاق می افتد – یا شاید نه. هنگامی که او یک استاد سیاسی سایه بان اقتصاد را می رباید ، همه چیز به سمت جنوب می رود. دستان پروفسور خیلی از کیکهای کثیف را گرفته بود و حالا هر جنایتکاری که به او وابسته بود می خواهد بداند که چه بلایی بر سر او آمده است.

لار پوری (کارمینا باریوس عالی) یک ارباب ماده زن پیر است که به نظر می رسد فقط با نشستن روی صندلی خود می تواند نظم جهانی را بر هم بزند. او دست راست مورد اعتماد خود ، فالكونتی (ناكو فرنسنا فوق العاده تهدیدكننده) را برای انجام حفاری می فرستد. این اوست که حداکثر آسیب را از بین می برد. او کسی است که ترجیح می دهد کسی را قبل از صحبت با او صدمه بزند – اگر او زنده باشد تا گوش کند ، یعنی.

آنچه در مورد فیلم جالب است این است که چگونه گذشته هر شخصیت ثانویه آشکار می شود ، اما شخصیت Q اینگونه نیست. در امضای کتاب قبلی خود ، یکی از طرفداران از س Qال س Qال می کند که چرا در رمان او چیزی در مورد گذشته قهرمان داستان وجود ندارد و چرا او افراد زیادی را می کشد. در مورد پرسش Q نیز می توان گفت. هیچ توضیحی برای آنچه او انجام می دهد وجود ندارد. تنها اطلاعاتی که از او داریم این است که او یک برادر دارد که به تازگی موتور دوکاتی خود را به Q فروخته است. این موتورسیکلت نقش اصلی را در مهمترین لحظه فیلم بازی می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم The Silence of the Marsh 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!