logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Island 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی جزیره با کیفیت عالی

دانلود فیلم جزیره The Island 2023
دانلود فیلم جزیره The Island 2023

 

چه کسی تمام قسمت درام فانتزی جزیره را تماشا کرده است؟ این درام که از پرایم ویدیو پخش شد، آخرین قسمت خود را در 11 مارس با مجموع 12 قسمت تقسیم شده به دو فصل به پایان رساند که هر فصل دارای 6 قسمت است.

جزیره اقتباسی از منهوا اصلی به همین نام توسط یون این وان و یانگ کیونگ ایل است. Manhwa اولین بار از سال 1997 تا 2001 با مجموع هفت کتاب کمیک منتشر شد.

داستان ارائه شده کنجکاوی مخاطب را نیز جلب می کند، البته در کنار بازیکنان جذاب، خط داستانی ارائه شده نیز خوب است. کنجکاو هستید که داستان چگونه پیش می رود؟ بیا، بررسی های زیر را ببینید!

جزیره پس زمینه جزیره ججو را می گیرد و از مبارزه با شیطان برای نجات جهان می گوید.

وان (کیم نام گیل) یک شکارچی شیطان جاودانه است که هزاران سال از جهان محافظت کرده است. با این حال، او گذشته ای مربوط به وون می هو (لی دا هی)، وارث زندگی تناسخ فعلی خود دارد.

وون می هو قرار است به کلیدی تبدیل شود که می تواند جهان را نجات دهد. متأسفانه، می هو نمی تواند گذشته خود و چگونگی بیدار کردن قدرت های خود را به یاد بیاورد.

شیاطینی که هویت او را تشخیص دادند، می هو را تعقیب کردند و در نهایت او را به درخواست کمک از وان سوق دادند. مشکل زمانی بدتر می‌شود که شریک سابق وان، گونگتان (سونگ جون) با کینه‌ای بزرگ و قدرت فزاینده‌ای وارد می‌شود.

از طرف دیگر یوهان (چا یون وو)، جن گیر جوان با استعدادی است که برای محافظت از می هو فرستاده شده است. این سه نفر سپس سعی می کنند سرنوشت خود را تغییر دهند و جهان را نجات دهند.

نبرد هیجان انگیز
جزیره یک درام کره ای است که نمی توان آن را از دست داد، دلیل آن این است که در این درام نبردهایی که ارائه می شود پر از تنش و اکشن هیجان انگیز است. مبارزه با انسان ها طبیعی است، اما اگر با شیاطین سر و کار دارید، نمی ترسید؟

خود داستان بر روی شیطان شهوت تمرکز دارد که وجودش امنیت جهان را تهدید می کند. بنابراین، در زمان های قدیم گروهی از بودایی ها به دنبال کودکانی بودند که از حملات شیطان جان سالم به در بردند تا به عنوان سلاح برای از بین بردن این شیاطین استفاده شوند.

ده ها کودک مورد آزمایش قرار گرفتند تا استقامت آنها را ببینند، زیرا هر بدنی توسط خون شیطانی شهوت جاری شده بود. تا اینکه دو فرزند به نام های وان و گونگتان به جا گذاشت. هر دوی آنها زمانی که هنوز بالغ نشده بودند، بسیار سخت تمرین کردند.

جزیره که به دو فصل تقسیم شده است، خط داستانی را به خوبی تنظیم می کند تا مخاطب را بیشتر بی تاب کند تا به طور کامل بفهمد واقعاً در گذشته چه اتفاقی افتاده است و تا به حال چه تأثیری داشته است.

سپس پس از تغییر تنظیمات زمان به یک دوره مدرن تر، تهدید شیطان شهوت همچنان ادامه دارد. مشکلاتی که در گذشته اتفاق افتاد، به طور دقیق شکست در هنگام ایجاد سپری برای دفن تمام شیاطین شهوت، آنها را بیشتر خشن کرد. ناگفته نماند که گروهی از مردم خود را ابرقدرت می نامند که از همه اینها سوء استفاده می کنند.

هر قسمتی که ارائه می‌شود همیشه نبردی با شیاطین شهوت را از طریق رگبار تنش نشان می‌دهد. به علاوه چند پیچ ​​دیگر که باعث می شود تماشاگر برای لحظه ای نفس خود را حبس کند.

از اپیزود پایانی تا قسمت 12، مجموعه‌ای از اکشن‌های مبارزه‌ای که ارائه می‌شد، تماشاگران را شگفت‌زده کرد، هرچند که چیز کاملی نبود. با این حال، مبارزه بین انسان ها و شیاطین یکی از صحنه های جالبی است که نباید از دست بدهید.

حتی اگر پایان Van و Gungtan چندان خوب نبود، باید اینطور می شد. آنچه با آنها شروع شد، با آنها نیز به پایان خواهد رسید.

قانون علت و معلول
آنچه وان و گونگتان احساس کردند و تجربه کردند چیزی بود که بسیار دردناک بود. داشتن یک کودکی بد، یک تجربه غم انگیز زمانی که خانواده آنها قتل عام شد، به زندگی به عنوان یک شکارچی شیطان شهوت.

آموزش بسیار سخت عمدا داده می شود زیرا وظیفه انجام شده هم سنگین و هم خطرناک است. آمیختن خون آنها با دیو شهوت باعث می شود که این دو نفر از سرعت، توانایی و استقامت بسیار قوی تر از انسان های معمولی باشند.

مربیگری و سخت کوشی کافی نبود، احساسات عاطفی به عنوان انسان از درون آنها پاک شد که باعث شد وان و گونگتان نتوانند احساس شادی، غم، شادی یا ترس داشته باشند.

با این حال، برگردیم به پیامی که در مورد قانون علت و معلول نیز ابلاغ شد. چه چیزی باعث شد که این دو نفر چنین باشند، پاسخ بسیار دردناک‌تری نسبت به آنچه دریافت کرده بودند داده می‌شد. احساس خیانت به این دلیل که وقتی سپر ساخته می شد، هر دوی آنها می خواستند زنده زنده سوزانده شوند زیرا خونشان دیگر پاک نبود.

بر خلاف وان، گونگتان مورد خشم بسیار بیشتری قرار گرفت. او همیشه قانون علت و معلول را هنگام کشتن انسان هایی که خود را نیمه شیطان می کنند می گوید. اگرچه وان مسیری را که گونگتان طی کرده است دنبال نمی کند، اما همچنان به خاطر کارهایی که در گذشته انجام داده مشمول قانون است.

جزیره یکی از درام های کره ای با ژانر اکشن با المان های فانتزی است که به خصوص کسانی که این ژانر را دوست دارند باید تماشا کنید. جزیره با ارائه یک داستان متفاوت با مجموعه ای از اقدامات هیجان انگیز و پرخاشگر، پیامی عمیق در مورد قانون علت و معلول درج می کند.

بازیکنان درگیر مهارت خود را در ایفای نقش ها نشان دادند، به ویژه برای کیم نام گیل در نقش ون و سونگ جون در نقش گونگتان. این دو نفر در نقش انسان‌های نیمه شیطانی بازی می‌کنند که خاطرات تیره‌ای دارند با یک کار دشوار که باعث می‌شود همیشه مجبور شوند شیاطین شهوت را شکار کنند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جزیره The Island 2023 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!