logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Insidious: The Red Door 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی توطئه آمیز 5 (اینسیدیوس) با کیفیت عالی

دانلود فیلم توطئه آمیز 5 دوبله فارسی Insidious: The Red Door 2023
دانلود فیلم توطئه آمیز 5 دوبله فارسی Insidious: The Red Door 2023

 

 

Insidious: The Red Door یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول 2023 به کارگردانی پاتریک ویلسون (در اولین کارگردانی خود) بر اساس فیلمنامه ای از اسکات تیمز بر اساس داستانی از لی وانل و تیمز است. این دنباله مستقیم Insidious: Chapter 2 (2013) و پنجمین قسمت از مجموعه Insidious است. کارگردان اصلی، جیمز وان، به عنوان تهیه کننده، و جیسون بلوم از طریق بنر Blumhouse Productions، به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند. تای سیمپکینز، پاتریک ویلسون، رز برن، اندرو آستور، استیو کولتر، وانل، آنگوس سامپسون و لین شای نقش‌های خود را از فیلم‌های قبلی تکرار می‌کنند. سینکلر دانیل و هیام عباس نیز به بازیگران می‌پیوندند.

پس از اکران Insidious: The Last Key در سال 2018، Blumhouse امکاناتی را برای تولید فیلم‌های آینده این مجموعه انتخاب کرد، از جمله یک متقاطع با سری Sinister. در اکتبر 2020، استودیو اعلام کرد که ویلسون کارگردانی و بازی در فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت و تیمز فیلمنامه را بر اساس داستانی نوشته شده با وانل می‌نویسد. با بودجه تولید 16 میلیون دلار، فیلمبرداری در اوت 2022 در لوکیشن های Morris County و Madison در اطراف شهر نیوجرسی انجام شد.

Insidious: The Red Door توسط Sony Pictures Releasing در 7 ژوئیه 2023 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم در سراسر جهان 122 میلیون دلار فروخت و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

نه سال پس از تصاحب او، خاطرات جاش لمبرت از تجربه اش در The Further سرکوب شده است. او از همسرش رنای طلاق گرفته و مادرش لورین به تازگی فوت کرده است. رابطه او با پسرش دالتون تیره شده است و او تلاش می کند تا مسائل بین آنها را بهبود بخشد در حالی که او را در کالج رها می کند اما با آنها به مشاجره ختم می شود.

دالتون در اولین کلاس هنری خود، تصویری از در قرمزی که برای ورود به The Further استفاده می‌شود، می‌کشد. در همین حال جاش شروع به تسخیر روح یک مرد می کند و در نهایت متوجه می شود که پدرش بن برتون است که به اعتقاد او خانواده اش را در جوانی رها کرده است. دالتون به همراه هم اتاقی خود کریس در یک مهمانی ناخوشایند شرکت می کند و در آنجا روح دانش آموزی را می بیند که مدام استفراغ می کند. بعد از اینکه تصادفاً دوباره وارد The Further شد، کریس یک ویدیوی YouTube توسط Specs و Tucker را به دالتون نشان می‌دهد که در آن توضیح می‌دهد که چگونه فرافکنی اختری کار می‌کند، که منجر به کلیپی از الیز رینیر می‌شود که در مورد The Further صحبت می‌کند.

دالتون دوباره تلاش می کند تا در حالی که کریس مراقب بدن او است، دوباره فرافکنی اختری انجام دهد، کریس سپس توسط موجودی نادیده مورد حمله قرار می گیرد و فریادهای او به دالتون هشدار می دهد، که با عجله به سمت بدنش باز می گردد و می بیند که این شیطان صورت قرمز است که او را در کودکی عذاب می داد. پس از اخطار کریس مبنی بر توقف استفاده از توانایی‌هایش، دالتون از برادرش فاستر تماسی دریافت می‌کند که در مورد رویای تکراری که قبلاً جاش می‌دید که تلاش می‌کرد آنها را بکشد، می‌گوید. این باعث تقویت حافظه دالتون می شود و او نقاشی خود را که جاش تسخیر شده را جلوی در قرمز نشان می دهد، تمام می کند. دالتون مضطرب به The Further کشیده می شود، به زمانی که جاش تسخیر شده در زیرزمین به آنها حمله کرد. او با جاش مقابله می‌کند که سعی می‌کند خود جوان‌ترش را بکشد و در نهایت به لانه‌ی شیاطین سرخ‌پوش منتقل می‌شود.

جاش شروع به تحقیق درباره پدرش می کند و متوجه می شود که او در حالی که در بیمارستان روانی بستری شده بود خود را کشته است. او با رنایی صحبت می‌کند، که حقیقت را در مورد اتفاقی که یک دهه پیش برای خانواده‌شان رخ داد و اینکه پدرش نیز توانایی فرافکنی اختری را داشت، فاش می‌کند، اما معتقد بود چیزهایی که می‌دید نتیجه بیماری روانی است. فاستر به آنها عکسی از نقاشی دالتون را نشان می دهد که او پیامک داده است و آنها متوجه می شوند که دالتون در خطر است. رنای به جاش کمک می کند تا برای نجات پسرشان به The Further برگردد.

با گیر افتادن دالتون در لانه‌اش، شیطان بدن او را تسخیر می‌کند و سعی می‌کند کریس را بکشد، اما وقتی جاش موفق می‌شود دالتون را پیدا کند و آزاد کند، متوقف می‌شود. دیو آنها را از در قرمز تعقیب می کند و جاش پشت در می ماند تا دالتون را ببندد تا دالتون در امان بماند، دالتون به بدنش برمی گردد و نقاشی در قرمزش را با رنگ سیاه نقاشی می کند که به نوبه خود درب واقعی و The Further را برای همیشه مهر و موم می کند.

جاش با روح پدرش ملاقات می کند که او را به دنیای زنده هدایت می کند. پس از بازگشت، جاش موافقت می کند که با رنا و بچه ها شام بخورد، و به احتمال ملاقات مجدد اشاره می کند. همانطور که او را ترک می کند ناخودآگاه با روح الیز ملاقات می کند که به او می گوید آینده درخشانی در پیش دارد. جاش سپس به کالج دالتون می‌رود، جایی که پدر و پسر با هم آشتی می‌کنند، زیرا دالتون تابلویی از جاش را ارائه می‌کند که دالتون جوانی را از The Further بیرون می‌برد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم توطئه آمیز 5 دوبله فارسی Insidious: The Red Door 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!