logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Jade Dynasty 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم Jade Dynasty سلسله یشم سال

2019

 دانلود فیلم Jade Dynasty 2019 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Jade Dynasty 2019 با دوبله فارسی

نام فارسی : سلسله یشم

[codein_imdb]

پس از یک وقفه هشت ساله از کارگردانی – فاصله ای که در آن او فقط یک فیلمنامه نویسی (فیلم ابرقهرمان بالیوود Krrish 3) را انجام داد و به فیلم کوتاه تمام ستاره ای خود جک ما در آن شب کمک کرد … بازگشت با اقتباس از رمان فانتزی محبوب نویسنده سرزمین اصلی شیائو دینگ زو شیان. قبلاً در یک سریال تلویزیونی اقتباس شده است (Legend of Chusen ، با بازی لی Yifeng و ژائو Liying) ، این یک حماسه هشت بخشی است و Jade Dynasty هم دارای کلیف انتهایی است و هم یک عنوان اصلی ماندارین ، من می توانم با اطمینان خاطر شماره یک را بدست آوریم. موفقیت محکم فیلم (نزدیک به 60 میلیون دلار) بدین معنی است که گفته می شود اعتماد به نفس جابجا نشده است.

در چین باستان قرار دارد ، از ژانگ شیائوفان (شان شیائو) پیروی می کند ، که والدین و کل دهکده های آن توسط شاه شیطان اسرارآمیز قتل عام شدند. پذیرفته شده از فرقه Qingyun و در آنجا با Tian Ling’er (تانگ یکسین) ، که او به طور پنهانی دوستش دارد ، دوست شد ، وی به مدت ده سال هنرهای رزمی را آموخته است ، اما استعداد کمی برای آن نشان داده است. بنابراین وقتی مسابقات بین فرقه های هنرهای رزمی محلی برگزار می شود ، هیچ کس انتظار ندارد که او رتبه بالایی داشته باشد. با این حال به عنوان یک مروارید اسرارآمیز که ده سال پیش توسط یک استاد قدیمی (Xiong Xin Xin) به او داده شده است ، با خون او در تماس است ، آن را به Fire Stick تبدیل می کند ، یک سلاح قدرتمند که او را دنبال می کند ، فقط به او خدمت می کند و او را پیروز می کند. در هر جنگ ، حتی در مقابل لو Xueqi (لی شین) محبوب مشهور مسابقات ، که اسرار خود را دارد. اما اسلحه توسط دیو کینگ آرزو می شود ، که بایائو (Meng Meiqi) را برای بازیابی آن می فرستد. اما بزودی بییاو عاشق Xiaofan می شود و همه جهنم تهدید می کند که گشاد خواهد شد.

دانلود فیلم Jade Dynasty 2019 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Jade Dynasty 2019 با دوبله فارسی

اگر بیشتر از یکی از بررسیهای ما درباره حماسه های فانتزی چینی خوانده اید – و برجسته تر ، به یاد داشته باشید – می دانید که ما برای شناسایی یک تثلیث غیرقانونی از نقص ها در تخیل چینی آمده ایم: روایت های غیرقانونی ، داستانهای انتزاعی و ناموزون. تصاویر سلسله جید از این نظر قیمت خوبی دارد. این طرح ، در حالی که بی امان بی حد و حصر و گرفتاری عشق عاری از شیمی است ،

از کیفیتی مطلوب و ساده برای آن استقبال می کند ، جایی که بسیاری از حماسه های تخیلی چینی همچنان با شخصیت های جدید بمباران مخاطب می کنند. پس از معرفی دقیق و در عین حال کاراکترهای اصلی و آنچه آنها را به حرکت در می آورد ، یک ساختار مسابقات را پشتیبانی می کند که در طی آن اسرار شروع به کشف می کند ، سپس به یک فینال اکشن گسترده راه می یابد. و گرچه وقفه های خنده دار خفیفی وجود دارد (یک میمون بدجنسگرا اعجاب انگیز CGI است یا آموزش حیوانات بسیار عالی است) ، هیچ جابجایی تونال جنجالی وجود ندارد. از نظر بصری ، این اغلب یک جشن برای چشم است. CGI البته همه جاذبه است ، اما بیشتر اوقات کیفیتی جذاب و تحریک آمیز نسبت به آن دارد ، یکپارچه با سینماتوگرافی زیبا چان وای نین (همه پاستیلهای خاکی ، یک پارادوکس دلپذیر) و Lau Man Hungly از جهت هنری کاملاً ریز و درشت آمیخته. امتیاز وان پین چو بسیار عالی و قدیمی است.

دانلود فیلم Jade Dynasty 2019 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Jade Dynasty 2019 با دوبله فارسی

یکی از مشکلات Jade Dynasty اجتناب نمی کند سهام تجربی است. آنتاگونیست ها از دنیایی حدس زده می شوند که جغرافیای آن و پویایی قدرت بسیار تعریف نشده است و به نظر می رسد قدرت های فردی در هر صحنه دوباره تعریف می شود و این امر باعث می شود تنش و تعلیق به جای غیر موجود باشد. و در حالی که فیلم قبلی چینگ سیو تونگ ، جادوگران جادوگر و مار سفید ، اغلب چشم نواز بود اما از یک بازیگر قدرتمند استفاده می شد ، جید دایناستیا معادله را با تصویرهای یاد شده قوی بالا اما بازیگران سبک وزن معکوس می کند. شان شیائو بی امان بی پرده و چشم سفید است و بسیار ناخوشایند است وقتی فیلمنامه او را به تاریکی می خواهد. تنگ ییکسین لجباز است ، در حالی که منگ میشی درگیری های فاجعه آمیز شخصیت او را با طعنه ای شیطانی یک نوجوان بی روح بیان می کند. در بین سربها ، فقط لی شین اندازه گیری گرانش را نشان می دهد ، با چرخشی سخت و محکم. بازیگران حامی پر از چهره های افسانه ای هستند که کاریزمای بی دردسر فقط برای تأکید بر ناکافی بودن رهبران جوان دارد: دیوید چیانگ ، سیسیلیا ییپ ، لئونگ کار یان ، نورمن تسوی و شیونگ شین شین استادان هنرهای رزمی را بازی می کنند که داستان آن بسیار زیاد است. نه دنبال کنید Qiu Xinzhi و ویکی چن نیز نقش مهمی در نقش استادان Xiaofan و والدین جانشین دارند.

دانلود فیلم Jade Dynasty 2019 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Jade Dynasty 2019 با دوبله فارسی

از نظر عینک ، ساعت اول پر از دعوا های بی وزن است که گاهی اوقات دهه نود از سبک کلاسیک “پارچه به عنوان اسلحه” چینگ تجدید حیات می کنند – به جز در اینجا پارچه گردباد عمدتا CGI است و جلوه آن جذابیت کمتری دارد ، در حالی که منجر به جوانی نمی شود. مهارت های هنرهای رزمی با بریدگی های سریع و تعداد زیادی سلاح شلخته جبران می شود. با این وجود Jade Dynasty چند شعار از جادوی قدیمی Ching Siu Tung ارائه می دهد ، به خصوص در فینال مجنون (اسپویلرهای ملایم در اینجا ، اگر می خواهید جنون کاملاً ناخوشایند باشد ، به “داستان طولانی” بروید: “پادشاه شیطان” از جهنم ظهور می کند ( در ابتدا به شکل یک ارابه تاریک) ، پوشیده از goonsque و کشنده های مرگبار ، از جمله موجودات خوک دارای دو شمشیر ، یک زامبی که روی سپرهای چرخان کشنده اسکیت می کند ، یک پوسته خالی از یک جنگجو ماسک زده که مخالفان خود را می بلعد و از اسلحه آنها استفاده می کند به عنوان اسلحه ، و یک عروسک قدیمی که از طناب و عروسک شیطان پرست استفاده می کند تا دشمنان خود را در جنگ با یکدیگر کنترل کند.

دانلود فیلم Jade Dynasty 2019 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Jade Dynasty 2019 با دوبله فارسی

سازندگان کل هنرهای رزمی با پیوستن به گیوتین پرنده انسانی غول پیکر مبارزه می کنند ، در حالی که دیوید چیانگ و همکاران. نمایش قدرت ، همه زیر نگاه آرام سگ و میمون فوق الذکر. این قطعه کاملاً کوتاه اما پرشکوه و پرتحرک است و یادآوری این نکته که ضمن ستایش از چنین کلاسیک های فانتزی مانند A Chinese Ghost Story ، مثلث Swordsman یا The Heroic Trio بیشتر به تسوی هارک (برای دو نفر قبلی) داده شده است. و جانی تو (برای دومی) ، با اینکه چینگ گاهی اوقات بیشتر به عنوان یک بله از دیدگاه هنری خود فکر می کند ، او در واقع یک نیروی حیاتی است ، و یکی از این موارد از دست رفته است. حال اگر فقط او می توانست یک wu xia pian-down-like-down جدید مانند شاهکار خود ، دوئل را به سمت مرگ هدایت کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سلسله یشم Jade Dynasty 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!