logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم ابیگیل با دوبله فارسی

دانلود فیلم Abigail 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی 2019، دانلود فیلم دوبله فارسی

دانلود فیلم Abigail 2019 دوبله فارسی
دانلود فیلم Abigail 2019 با لینک مستقیم

نام فارسی : ابیگیل

[codein_imdb]

خلاصه داستان : دختر جوانی به اسم ابیگیل در شهری زندگی میکند که چندین سال پیش مرزهای آن به دلیل شیوع یک بیماری مرموز بسته شده است پدر ابیگیل یکی از افراد مبتلا به آن بیماری بود وقتی که ابیگیل شش سال داشت به محلی نامعلوم منتقل شد اکنون بعد از گذشت سال ها ابیگیل بدون توجه به قوانین تصمیم میگیرد که پدرش را پیدا کند…

تیزر

ابیگیل (روسی: Эбигейл) یک فیلم ماجراجویی فانتزی steampunk روسی 2019 به کارگردانی الکساندر بوگوسلاوسکی است و با همکاری ویکتور دنیزیوک و یوگنی ملویتف ، شرکت KinoDanz ساخته می شود. در این فیلم تیناتین دالکویشویلی در نقش ابیگیل فاستر با گلب بوچکوف ، رینال موکامتوف ، آرتوم تاکاچنکو و راشانا کورکووا بازی می شود.

مجموعه نهایی فیلمبرداری برای پاییز 2017 تعیین شده و در تالین برگزار می شود. این مرکز قدیمی به لطف دنیای جادویی و دکوراتورها ، که با زیبایی شناسی دهه 30 قرن گذشته و شیوه بی نظیر هدایت می شوند ، به فنسینگتون تبدیل می شود.

ابیگیل دختر جوانی است که در شهری زندگی می کند که سالها پیش از آن بیماری همه گیر یک بیماری مرموز را تجربه کرد و متعاقبا توسط دولت از جهان خارج شد. یکی از کسانی که بیمار شد پدر ابی بود که هنگام شش سالگی از او گرفته شد. ابی در حالی که به جستجوی پدر خود می پردازد ، متوجه می شود که این بیماری همه گیر هرگز اتفاق نیفتاده است. این همه فریب بزرگی بود در حقیقت ، او در دنیای جادوگری زندگی می کند. شهر او توسط کاربران جادوی تاریک ، که همه جادوگران دیگر را پاک کرده ، سحر و جادو را ممنوع کرده و سعی در پاک کردن همه آثار موجود در آن دارد ، به تصرف در آمده است.

اپیدمی پوششی بود که برای “پاکسازی” شهر مگی به کار رفته بود. سالهاست که اداره ویژه اقدام به ربودن هر کسی که به نظر می رسد دارای قدرت جادویی است ، می داند که آنها “آلوده” هستند. اکثر ساکنان تصور نمی کنند که فرمانداران این شهر محافظ آنها نیستند ، بلکه بندهای زندان آنها هستند.

یک روز ، ابی کشف می کند که قدرت های جادویی در درون او در حال تکان دهنده هستند. این او را می ترساند ، اما هرچند سخت می کوشد آن را سرکوب کند ، جادوگری در درون او رشد می کند ، و مأمورین از وزارت ویژه شروع به شکار او می کنند. او باید از خانه خود فرار کند و سفری پر از ماجراجویی و خطر را آغاز کند. این سفر برداشت های او راجع به جادو و دنیایی که در آن زندگی می کند کاملاً دگرگون می کند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Abigail 2019 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!