logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Ip Man 4: The Finale 2019 زبان اصلی و کیفیت عالی

 

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 480p BluRay  ,720p BluRay

 

 فیلم Ip Man 4: The Finale ایپ من سال 2019

دانلود فیلم Ip Man 4 The Finale 2019
دانلود فیلم Ip Man 4 The Finale 2019

نام فارسی : ایپ من

[codein_imdb]

 

در سال 1964 ، به دنبال مرگ همسرش ، ای.پ.ان کشف کرد که به دلیل استعمال سیگار ، سرطان گلو دارد. پس از آنكه فرزند سرکشش او ایپ چینگ در برابر قلدر بازی می کند و اخراج می شود ، آی پ تصمیم می گیرد برای جستجوی مدرسه ، به سانفرانسیسکو سفر کند. دانش آموز وی ، بروس لی ، با افتتاح یک مدرسه وینگ چون ، آموزش هنرهای رزمی آمریکایی ها و نوشتن یک کتاب به زبان انگلیسی در زمینه هنرهای رزمی ، جامعه هنری رزمی در سانفرانسیسکو را ناراحت کرده است. وی از یك همكار و دوستش لیانگ ژن می فهمد كه برای ثبت نام در مدرسه نیاز به نامه ارجاع انجمن خیرخواهانه تحمیلی چین است. وان ، رئیس انجمن ، از نوشتن نامه خودداری می کند زیرا Ip با عقاید مادربزرگ ها درباره اقدامات لی موافق نیست. پس از درگیری مختصر با وان ، او را ترک می کند.

در حالی که پس از ملاقات با مدیر مدرسه ، مدرسه را ترک می کند ، او دختر یان ، یونا را شانس می دهد که توسط یک متکلم رقیب ، بکی و دوستانش مورد ضرب و شتم قرار گیرد. Ip او را نجات می دهد و به خانه اش اسکورت می کند ، با این که بکی به طور تصادفی خودش را با یک جفت قیچی برید. وان آی پی را به استفاده از دخترش برای گرفتن نامه متهم می کند و او را به نبرد برای این امر به چالش می کشد. این درگیری با یک زلزله مختل شده است و وان به آی پی می گوید که مبارزه خود را در جشنواره آینده اواسط پاییز به پایان می رسانند. ای.پی امتناع می ورزد و توضیح می دهد که او فقط دختر خود را به خاطر امنیت و مرخصی به خانه اش اسکورت کرد.

بکی از والدینش شکایت می کند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. پدر وی والترز ، که مأمور سرویس مهاجرت و طبیعت گردی است ، تحت فشار قرار دارد که مسئولیت این انجمن را به عهده بگیرد و همه چینی های مرتبط با آنها را تبعید کند. در همین حال ، هارتمن ، یک سرور ستادی در تفنگداران دریایی ایالات متحده ، سعی در متقاعد کردن بارتون گیدز ، گروهبان تفنگدار ، برای پیوستن هنرهای رزمی چینی در تمرینات رزمی دست به دست خود دارد. گیدز با درخواست از وی برای مبارزه با مربی کاراته تفنگداران دریایی ، کالین فراتر که هارتمن را شکست می دهد ، ثابت کرد که تمرینات فعلی کاراته تفنگداران دریایی برتر است. هارتمن بعداً موفق شد فرمانده فرماندهی را در همین مورد متقاعد كند و به او دستور داده می شود كه جشنواره اواسط پاییز را كه در انجمن تحقیقاتی اتفاق می افتد ، فیلمبرداری كند ، كه گیدد را ناامید می كند.

گیدز از فراتر می خواهد که استادان بزرگ را در این جشنواره به چالش بکشد ، تا جایی که آی پی دخالت کند و او را به شدت شکست دهد ، تعدادی از آنها را شکست دهد. در همین حال وان که قرار بود در این جشنواره حضور داشته باشد ، توسط افسران مهاجرت دستگیر می شود. پس از دیدن فراتر شکست ، گیدز وارد انجمن شد تا دریابد که وان در کجا نگهداری می شود و همه افراد را در آنجا شکست می دهد. وی سپس والترز را تهدید می کند که وان را قبل از اینکه وان را وارد اردوگاه کند تا با او بجنگد ، به سرقت می رود. با توجه به نکته ای که بیلی ، دانشجوی لی ، آن را مورد توجه قرار داده است ، این انجمن تا زمانی که افسران مهاجرت به محل حمله می کنند ، خالی مانده است. لی برای احترام آنها به انجمن پناه می برد.

وان مبارزه خوبی با گیدز انجام می دهد اما فراتر از حد و مصدومیت جدی است. آیپ ، پر از احساسات ، سرانجام به پسرش فاش می کند که او مبتلا به سرطان است ، که سرانجام به وی اجازه می دهد تا پس از تلاش های زیاد از طریق تلفن با پدرش صحبت کند. آی پی توسط هارتمن وارد اردوگاه تفنگداران دریایی می شود و گیددز را در یک نبرد شکست می دهد.

وان قبلاً نامه ارجاع را برای Ip آماده کرده است ، اما دومی گفت که قصد ندارد به سان فرانسیسکو نقل مکان کند زیرا او این مکان را دوست ندارد. آیپ پس از بازگشت با پسرش آشتی می کند. یک آی پی قوی و خسته کننده به پسرش دستور می دهد تظاهرات خود را از بال چون بر روی آدمک چوبی فیلمبرداری کند.

در سال 1972 ، آی پ در 79 سالگی به سرطان خود تسلیم می شود و لی در مراسم تشییع جنازه به استاد خود احترام می گذارد. یک epilogue فاش می کند که تفنگداران دریایی در سال 2001 رسماً هنرهای رزمی چینی را در برنامه های خود گنجانیده بودند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Ip Man 4 The Finale 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!