logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Average Joe 2021 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی فیلم جو متوسط سال 2021

دانلود فیلم Average Joe 2021 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Average Joe 2021 با دوبله فارسی

 

Average Joe یک فیلم دیگر در مورد ابرقهرمانان است. در حالی که برخی از آنها به سرعت داستان های ابرقهرمانانه را capeshit می خوانند ، من لذت هایی را پیدا می کنم که در بطن پنهان شده است. کاری که جو متوسط انجام می دهد ، اختراع مجدد چرخ نیست ، به همان اندازه که ضربه ای دیگر به آن می زند که قبلاً دیده ایم. در حالی که من چیزی را که می دیدم دوست نداشتم ، اما اینجا نیستم تا از این تلاش ناراحت شوم. تهیه یک فیلم بسیار دشوار است به طوری که هیچ کس به دلیل حمله به آن نباید به سینما حمله کند.

گویا نویسنده / کارگردان مارک کانتو کار خود را درمورد جو متوسط از سال 2013 آغاز کرده است. با توجه به ماهیت ابرقهرمانان ، من این ادعا را خریداری می کنم. همه چیز در مورد فیلم احساس می کند که تقریباً با یک دهه تأخیر در حال فرود است. با یک بازنده بیکار که به یک تیم ابرقهرمانی دروغ می گوید ، سرگرم کننده است. اما ، وقتی جو به یک ابرقهرمان تبدیل می شود ، چه کاری باید در دنیای شگفت انگیز دیزنی انجام شود؟

سریعتر از آنکه بگویید فیلم های خانگی باب کرین است ، جو مقداری قدرت الکترومغناطیسی به دست می آورد و شروع به آسیب رساندن می کند. Lord Menace به قهرمانان ما حمله می کند ، در حالی که از لهجه ای استفاده می کند که احساس می شود یک افسر امپراتوری استماع است. این کیتسکی است و من آن را حفاری می کنم ، اما این یک لایه بیشتر از محتوای فیلم است که به نظر نمی رسد بسیاری از کارهایی که می خواهد انجام دهد را تفکر می کند.

هنگام تماشای Average Joe ، به چیزی مثل The Specials که در 2000/1999 وارد شد فکر می کنم. این ابرقهرمانان را مقابله کرد ، شوخی کرد و نشان داد که چگونه یک فرد متوسط به این دنیا پاسخ می دهد. اما ، این کار را در زمانی انجام داد که Blade هنوز مرتبط بود و افراد مبتلا به فیلم های اینترنتی توسط Bryan Singer جسته و گریخته نبودند. آیا این بدان معنی است که میانگین تقصیر جو دیر آمدن به مهمانی است؟

Average Joe یک جور هایی. لطف های خوبی که به سینمای ابرقهرمان نشان داده می شود ، حتی اکنون به سایر داستان های محبوب محبوب نمی رسد. در حالی که هر اکشن ، ترسناک یا کمدی را می توان جدا از بهترین نت ها انتخاب کرد ، اما در مورد مردان لباس تنگ چیزی نمی گویند که شاهکارهای جسورانه ای انجام دهند. پس اگر این همه لطف خوب به فیلم های ابرقهرمانی داده می شود ، پس چرا من نمی توانم به خودم بگم که جو متوسط خوب بود؟

ابرقهرمانان چهره های افسانه ای هستند که نیاز به یک خط ظریف بین احمقانه ، عابر پیاده و کامل دارند. بسیاری از بزرگسالان هنوز هم حتی برای مراقبت از این چیزها خیلی دور هستند. اما این مربوط به کسانی است که مایلند نشان بلوغ ناخوشایند را بپوشند. آنچه به میانگین جو آسیب می رساند این است که جاه طلبی های آن با خروجی آن مطابقت ندارد.

تنظیمات بیش از حد انجام شده است ، پیشتازی آنچنان جالب نیست و تأثیرات مناسب بودجه واقعا الهام بخش نیست. اگر نمی توانید در تماشای مسابقه برنده شوید ، بهتر است برای تهیه نسخه پشتیبان از آن گفتگو کنید. روزها بعد ، نمی توانم یک خط به یاد ماندنی از فیلم را برای شما تعریف کنم. سعی کردم و یادداشت برداری کردم. هیچ چیز گیر نکرد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Average Joe 2021 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!