logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Abduction 2019 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Abduction 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Abduction 2019 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Abduction 2019
دانلود فیلم Abduction 2019

[codein_imdb]

کوین از یک چشمه پارک در ویتنام خارج می شود و هیچ خاطره ای از او نمی گوید و از کجا آمده است. او در حالی که در شهر سرگردان است ، سرنخ هایی را به گذشته خود می زند ، بی رحمانه توسط چهره های مرموز خطرناک دنبال می شود.

نقد فیلم :

– کسی در فیلم حضور دارد  که من بشناسم؟!

تیلور لاوتنر مشهورترین چهره فیلم است و کل تبلیغات فیلم هم حول محور او می چرخد؛ لاوتنر ستاره مجموعه فیلمهای « گرگ و میش » بوده است. آلفرد مولینا هم در فیلم حضور دارد.

2- داستان فیلم درباره چیست ؟

ناتان پرایس ( تیلور لاوتنر ) پسر جوانی است که مدتهاست احساس می کند در کالبد فرد دیگر در حال زندگی است و خودش نیست. این احساس زمانی رنگ حقیقت به خود می گیرد که وی با عکسی از دوران بچگی اش روبرو می شود و متوجه این موضوع تلخ می شود که خانواده واقعی او آن کسانی نبوده اند که وی تاکنون فکر می کرده. به همین دلیل ناتان شروع به یافتن خانواده واقعی خود می کند اما او به دلائل نامعلومی تحت تعقیب عده ایی مزدور سازمان یافته قرار می گیرد و…

3- بازیگران فیلم چه کسانی هستند؟

Taylor Lautner ، Lily Collins ، Alfred Molina .

4- کارگردان کیست ؟

جان سینگلتون : بزرگترین موفقیت سینگلتون نویسندگی و کارگردانی فیلم خشن « Boyz n the Hood » بوده که به خاطر آن کاندید دریافت اسکار هم شده است. سینگلتون پس از آن چند فیلم متوسط از جمله « Shaft » و « 2 Fast 2 Furious » را ساخت که اگرچه موفقیت اولین ساخته اش را برایش به ارمغان نیاوردند، اما در کل فیلمهای بدی هم نبودند. در کل جان سینگلتون کارگردان محترمی هست و فیلمهای بدی هم نساخته.

5- خانواده ها در هنگام تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه کنند؟

در این فیلم تیلور لاوتنر همه کاره است پس مطمئن باشید که نکته ی نگران کننده ایی درباره این فیلم وجود ندارد. آخر یک اکشن تینیجری چه چیز نگران کننده می خواهد داشته باشد؟!

6- نکات مثبت فیلم ؟

حضور تیلور لاوتنر در فیلم غیر « گرگ و میشی ” قابل قبول است؛ او به این طرف و آن طرف می پرد و خوشبختانه چندان هم ژست نمی گیرد، بنده خدا لیلی کالینز هم در فیلم کلی تلاش کرده تا دیده شود اما مگر دوربین از لاوتنر چشم بر می دارد!، هواداران « گرگ و میش » می توانند بعد از مدتها یکدیگر را در سالن های سینما ملاقات کنند و شعرهایشان را در وصف تیلور لاوتنر بسرایند!

7- نکات منفی فیلم ؟

10 دقیقه از زمان فیلم که می گذرد سیل سوالات در مورد شخصیت اصلی داستان برای تماشاگر پیش می آید که نصف بیشتر آنها تا انتهای فیلم هم پاسخ داده نمی شود، اکشن فیلم بدجوری تصنعی است. کاملا مشخص هست که به لاوتنر گفته اند از نقطه A به نقطه  B  می دوی و ما پشت سرت را منفجر می کنیم! ، توازنی بین اکشن و درام فیلم وجود ندارد؛ در فیلم ناگهان همه به جان هم می افتند و 2 دقیقه بعد همه در حال دل و قلوه دادن به یکدیگر هستند!، بخش دراماتیک فیلم خیلی خنده دار هست! حتما باید این صحنه های رمانتیک را ببینید تا متوجه حرفم شوید، مدت زمان فیلم برای چنین داستان آزار دهنده ایی خیلی زیاد است، در آخر بر خودم لعنت فرستادم که چرا به تماشای یک اکشن تینیجری رفتم!

8- ارزش دیدن دارد ؟

برای  طرفداران « گرگ و میش » مسلماً این فیلم ارزش خواهد داشت، اما برای کسانی که اطلاعی از وجود مجموعه فیلمهای « گرگ و میش » ندارند، این فیلم تنها اتلاف وقت است. اما اوضاع زمانی پیچیده تر می شود که شما از مخالفان « گرگ و میش » باشید. در این وضعیت یکی باید شما را کنترل کند تا چیزی به سمت پرده سینما پرتاب نکنید!

دوبله : ساندفیلم | مدیر دوبلاژ : شیلا آژیر | صدابردار : مهدی بهزادپور | باند : محمود کیوانفر | میکس : محمد مصطفی زاده

| مترجم : شیده آژیر

گویندگان : امیر حکیمی – نازنین یاری – مریم رادپور – محمد بهاریان – رهبر نوربخش – نیما نکویی – ابراهیم شفیعی –

میسا مولوی – امیربهرام کاویانپور – الهام چارانی – مریم شاهرودی – ابوالفضل شاه بهرامی – علی منانی – شیلا آژیر

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Abduction 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!