logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Caught in Time 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی گرفتار در زمان 2020

دانلود فیلم گرفتار در زمان دوبله فارسی Caught in Time 2020
دانلود فیلم گرفتار در زمان دوبله فارسی Caught in Time 2020

 

گرفتار در زمان (به چینی: 除暴) یک فیلم اکشن جنایی هنگ‌کنگ/چینی محصول ۲۰۲۰ است که بر اساس سارق و قاتل زنجیره‌ای ژانگ جون ساخته شده است. این دومین فیلم کارگردان لاو هو-لئونگ پس از دو شست بالا است. وانگ کیانیوان، دانیل وو، جسی لی و میشل وای در این فیلم بازی می‌کنند.

دانلود فیلم گرفتار در زمان دوبله فارسی Caught in Time 2020
دانلود فیلم گرفتار در زمان دوبله فارسی Caught in Time 2020

داستان فیلم در جنوب چین در دهه 1990 اتفاق می‌افتد و کارآگاه ژونگ چنگ را دنبال می‌کند که “باند عقاب”، گروهی پیچیده، آموزش دیده و ظالم از سارقان به رهبری گانگستر ژانگ سان (نام رمز “فالکون”) را در طول دوره دنبال می‌کند. سالها اعضای باند مرتکب یک سری جنایات هولناک می شوند و ژانگ سان با پایین کشیدن ماسک کارآگاه برای نشان دادن صورتش، به طعنه می زند. زمانی که ژونگ چنگ برای یافتن باند کار می کند، یک بازی موش و گربه آغاز می شود. تعقیب و گریز با نبرد بدون پیراهن بین ژونگ چنگ و ژانگ سان در حمام به پایان می رسد.

این فیلم بر اساس رشته‌ای واقعی از سرقت‌ها و قتل‌های ژانگ جون است که در دهه 1990 به او لقب «قانون شماره یک چین» داده شد. ژانگ جون حدود 50 نفر را کشته یا مجروح کرد قبل از اینکه در سپتامبر 2000 دستگیر و سال بعد اعدام شود.

دانلود فیلم گرفتار در زمان دوبله فارسی Caught in Time 2020

تولید به طور رسمی در 13 نوامبر 2018 در جیانگمن، گوانگدونگ آغاز شد، و تصویربرداری اصلی در ژانویه 2019 به پایان رسید. مکان های فیلمبرداری شامل هشان، جیانگمن، و ژونگشان، گوانگدونگ بود. بر اساس گزارش‌ها، وانگ کیانیوان و دانیل وو تقریباً خود را مجروح کردند و تلاش کردند تا حد امکان واقع‌بینانه عمل کنند. وانگ همچنین در مصاحبه ای گفت که برای آماده شدن برای صحنه مبارزه بدون پیراهن در پایان فیلم، او و وو 40 روز را در رژیم غذایی و تمرینات ورزشی صرف کردند تا عضلات خود را تقویت کنند. میشل وای حدود شش ماه قبل از شروع تیراندازی و آماده شدن برای نقش افسر پلیس دهه 1990 شروع به برنزه شدن و افزایش وزن کرد. این تولید در مجموع از 48 اسلحه، 6243 فشنگ خالی و 4312 فشنگ مواد منفجره استفاده کرد.

عنوان کاری فیلم 限期破案 بود. Xiànqī Pò’àn، به معنای واقعی کلمه “حل پرونده در زمان”، اما در سپتامبر 2020 عنوان به 除暴 تغییر یافت. Chúbao، به معنای واقعی کلمه “رهایی از شرغیان”، در حمایت از کمپین جاری اجرای قانون برای سرکوب جنایات دنیای زیرزمینی

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گرفتار در زمان دوبله فارسی Caught in Time 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!