logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Bheed 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جمعیت با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم جمعیت دوبله فارسی Bheed 2023
دانلود فیلم جمعیت دوبله فارسی Bheed 2023

 

بهید (ترجمه: Crowd) یک فیلم درام اجتماعی سیاه و سفید هندی با زبان هندی است که در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آنوبهاو سینها منتشر شد. این یک داستان تخیلی است که در طول رویدادهای قرنطینه COVID-19 2020 در هند اتفاق می افتد. راجکومار رائو در نقش اصلی همراه با بومی پدنکار، دیا میرزا، آشوتوش رانا، پانکاج کاپور و کریتیکا کامرا ایفای نقش می کند.

فیلمبرداری اصلی در اکتبر 2021 آغاز شد و در دسامبر 2021 به پایان رسید. این فیلم در 24 مارس 2023 با بازخوردهای مثبت اکران شد، اما یک شکست تجاری بود.

Bheed به طور کلی با نظرات مثبت روبرو شد. Saibal Chatterjee از NDTV با ستایش از عملکرد بازیگران و کارگردانی به آن 4 ستاره از پنج ستاره داد و اظهار داشت که بهید این نکته را بیان می کند. بهید کار تحسین برانگیزی در گفتن یک داستان – یا بهتر است بگوییم، تعدادی داستان – انجام می دهد که به سادگی باید گفته می شد. او همچنین کارگردان Anubhav Sinha را ستود، او گفت Anubhav Sinha در مواجهه با چهره پوسیده تردیدی ندارد. آیا چیزی هیجان‌انگیزتر از این است که یک فیلمساز اظهارنظر کند و جدی گرفته شود؟

منتقد فیلم Subhash K. Jha فیلم را به شدت ستایش کرد که 5 ستاره از 5 را به او داد و آن را یک شاهکار خواند. او بهید را چیزی فراتر از یک فیلم نامید. او عملکرد پانکاج کاپور و راجکومار رائو و بومی را تحسین کرد. او در نقد خود گفت که پویایی قدرت طبقه و طبقه در هند توسط آنوبهاو سینها بهتر از هر فیلمساز هندی دیگری درک و به تصویر کشیده شده است. ما مدیون این داستان نویس فوق العاده هستیم که آن را می گوید که گویی فقط به خاطر این از ما سپاسگزاریم. لطفا قبول کنید یا نه

Yatamanyu Narain Of News18 به فیلم 4 ستاره از 5 ستاره داد. او نوشت: “بهید Anubhav Sinha ممکن است برای عده ای فیلم باشد، اما برای بسیاری، سفری دلخراش به پیش درآمد تاریک ترین فصل های بشریت است که جهان را در هوای نفس قرار داده است. راجکومار رائو، بومی پدنکار، پانکاج کاپور بازیگر نقش اول. داستان مهمی است که به طرز ماهرانه‌ای زمان را برای شما به عقب می‌برد و شما را به آن تاریخ سرنوشت‌سازی که اولین قرنطینه هند اعلام شد برمی‌گرداند. آنچه پس از آن به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری منتشر شد، اما آنچه که در واقع انجام داد این بود که هزاران نفر را به خطر انداخت. در سفری به سوی خانه با نیازهای ساده در دست.

کت کلارک از گاردین به فیلم 3 ستاره از 5 ستاره داد. او این داستان را ستود و اظهار داشت که “نظام کاست به عنوان پایه و اساس بخش اعظم تفرقه و درگیری ملت عمل می کند، همانطور که در یک درام گیرا و ملی که در دوران کووید هند نشان داده شده است.”

Anna MM Vetticad در Firstpost می نویسد. او گفت که Bheed به انتشار اطلاعات نادرست در طول همه گیری در رسانه های اجتماعی و WhatsApp مربوط می شود. بی‌تفاوتی دولت نسبت به بدبختی مردم، به‌ویژه فقرا، بدون اینکه به صراحت بیان شود، در پس‌زمینه آشکار می‌شود. اما تمرکز اصلی فیلم هم نیست. بهید بر شکاف اجتماعی تمرکز دارد که حتی زمانی که یک تراژدی در حال وقوع است پدیدار می شود، یعنی نژادپرستی ناشی از طبقه بالا، بخل طبقه بالا و مذهب.

Archika Khurana از The Times of India 3.5 ستاره از 5 ستاره را به خود اختصاص داد. او اظهار داشت که Anubhav Sinha به طور دقیق درد صدها نفر را در تصویربرداری فیلم خود از مرحله خاصی از بیماری همه گیر به تصویر می کشد و آن را به یک ساعت ساده تبدیل می کند.

داوش شراما از فیلم فیر نیز 3.5 ستاره از 5 ستاره را به خود اختصاص داده است. او فیلم را می ستاید و در نقد خود می نویسد که این فیلم وضعیت اسفبار مستضعفان را برجسته می کند و در عین حال شکاف شدید مذهبی، نژادی و کاستی را که هنوز در ملت ما وجود دارد برجسته می کند. کارگردان حرفش را خرد نمی کند. به ملودرام هم نمی پردازد.

Abhimanyu Mathur از DNA عملکرد و کارگردانی بازیگران اصلی را می ستاید. او در بررسی خود گفت که Bheed برای تماشای گزارشی از وضعیت اسفناک مهاجران در طول قرنطینه اولیه، هوشیارانه و چالش برانگیز است. با این وجود، این پرسش‌ها را در مورد اینکه حافظه انسان چقدر زودگذر است، ایجاد می‌کند. اینها اتفاقاتی است که در سه سال اخیر در اطراف ما رخ داده است. و با این حال، علیرغم بالاترین سطح اسناد از هر آنچه در سراسر جهان رخ می دهد، این جنایات فراموش نشده باقی می مانند. این بزرگترین پیروزی بهید است. برای کسانی که بیشتر از همه تحت تأثیر قفل‌ها قرار گرفتند، می‌تواند سختی شدید آن زمان‌ها را دوباره به دست آورد. برای تغییر، کسانی که برای زندگی خود می جنگیدند تنها چیزی هستند که همه درباره آن صحبت می کنند.

شوبهام کولکارنی از کویموی 3 ستاره از 5 را داد و در بررسی خود می نویسد که بهید مکالمه ای را که لازم است با ایدئولوژی ای که بر مکالمه ضروری غالب است ترکیب می کند. اگرچه این ساعت پیچیده است، اما نمی توان منکر ارزش آن شد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جمعیت دوبله فارسی Bheed 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!