logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
86% (7 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Texas Chainsaw Massacre 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی کشتار با اره برقی تگزاس 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم کشتار با اره برقی تگزاس دوبله فارسی Texas Chainsaw Massacre 2022
دانلود فیلم کشتار با اره برقی تگزاس دوبله فارسی Texas Chainsaw Massacre 2022

کشتار با اره برقی تگزاس یک فیلم اسلشر آمریکایی محصول 2022 به کارگردانی دیوید بلو گارسیا، با فیلمنامه ای از کریس توماس دولین، بر اساس داستانی از فده آلوارز و رودو سایاگس است. این فیلم دنباله ای بر کشتار اره زنجیری تگزاس (1974) و نهمین قسمت از فرنچایز کلی است. چند دهه پس از فیلم اصلی، داستان بر روی قاتل زنجیره‌ای Leatherface متمرکز است که گروهی از نوجوانان را هدف قرار می‌دهد و با یک بازمانده انتقام‌جو از قتل‌های قبلی خود درگیر می‌شود. این پروژه یک تولید مشترک بین Legendary Pictures، Exurbia Films و Bad Hombre است. سارا یارکین، السی فیشر، مارک برنهام، مو دانفورد، نل هادسون، جسیکا آلن، اولون فوئره، جیکوب لاتیمور و آلیس کریج در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پس از اکران Leatherface در سال 2017، Lionsgate برنامه هایی برای پنج فیلم دیگر در این فرانچایز داشت. با این حال، استودیو حقوق خود را به دلیل زمان طولانی برای انتشار آن از دست داد. Legendary حقوق فرنچایز را به دست آورد و آلوارز و سایاگس در کنار پت کسیدی، ایان هنکل و کیم هنکل که در نویسندگی فیلم اصلی مشارکت داشتند، به عنوان تهیه کننده مشغول به کار شدند. رایان و اندی توهیل، فیلمسازان دوتایی، ابتدا به‌عنوان کارگردان قرارداد داشتند، اما به دلیل تفاوت‌های خلاقانه با گارسیا جایگزین شدند. فیلمبرداری در آگوست 2020 در بلغارستان انجام شد.

«کشتار با اره برقی تگزاس» در 18 فوریه 2022 در نتفلیکس منتشر شد. این فیلم به طور کلی نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرد.

تقریباً 50 سال پس از قتل چرفیس در سال 1973، کارآفرینان جوان ملودی و دانته، خواهر ملودی، لیلا و دوست دختر دانته، روث، به شهر متروکه هارلو تگزاس سفر می‌کنند تا املاک قدیمی را به حراج بگذارند تا منطقه‌ای شیک و بسیار شیک بسازند. در حین بازرسی یک یتیم خانه ویران شده، گروه متوجه می شوند که هنوز توسط زنی مسن به نام جینی در آنجا است. وقتی او ادعا می کند که مدارکی دارد که ثابت کند هنوز مالک این ملک است، مشاجره شروع می شود که برای مدت کوتاهی توسط مردی ساکت و سر به فلک کشیده از طبقه بالا قطع می شود. جینی پس از سکته قلبی از بین می‌رود و با همراهی روث و مرد سریعاً به بیمارستان منتقل می‌شود.

یک سرمایه گذار به نام کاترین به همراه گروهی از خریداران بالقوه با اتوبوسی بزرگ به هارلو می رسند و توجه ملودی و دانته را پرت می کنند. در همین حال، لیلا با یک مکانیک محلی به نام ریشتر دوست می شود و نشان می دهد که از یک تیراندازی در مدرسه جان سالم به در برده است و او را از اسلحه وحشت زده می کند. جینی در راه بیمارستان می میرد. روث قبل از اینکه مرد دیوانه شود و افسران آمبولانس را به قتل برساند، به ملودی پیامک می دهد و باعث تصادف می شود. وقتی روث از خواب بیدار شد، شاهد بود که مردی که ظاهرش چرمی است، صورت جینی را می برد تا به عنوان ماسک استفاده کند. روث قبل از کشته شدن توسط چرفیس، که پس از آن به هارلو برمی گردد، از طریق رادیو کمک می گیرد.

در طول یک حراج ملک، ملودی متون روث را می خواند و آماده می شود تا با لیلا برود. ریشتر شنیده می شود که آنها در مورد مرگ جینی صحبت می کنند و کلیدهای آنها را مصادره می کند و موافقت می کند که پس از ارائه مدرکی مبنی بر اینکه به درستی جینی را از خانه اش خارج کرده اند، آنها را پس بدهد. ملودی و دانته برای یافتن آنها به یتیم خانه برمی گردند. در همین حال، سالی هاردستی، تنها بازمانده ولگردی و قانونی شکنی قبلی Leatherface و اکنون یک تکاور سخت نبرد، از حمله روث مطلع شده و برای تحقیق به آنجا می رود. در یتیم خانه، ملودی کاغذها را کشف می کند و متوجه می شود که جینی به اشتباه از خانه بیرون رانده شده است. Leatherface به یتیم خانه می رسد و به دانته حمله می کند و او را مثله می کند. ملودی در حالی پنهان می شود که لیدرفیس اره برقی خود را از اتاق خوابش بیرون می آورد.

با فرا رسیدن شب، طوفان بارانی به هارلو می رسد و کاترین و لیلا با خریداران در اتوبوس پناه می گیرند. دانته موفق می شود از یتیم خانه بیرون بیاید، جایی که ریشتر او را قبل از خونریزی تا حد مرگ کشف می کند. ریشتر وارد یتیم خانه می شود و توسط Leatherface مورد حمله قرار می گیرد و کشته می شود. ملودی قبل از اینکه از خانه فرار کند و دوباره با لیلا متحد شود، کلید ماشین و اتوبوس را از بدنش بیرون می آورد. آن‌ها سوار اتوبوس می‌شوند و توسط Leatherface تعقیب می‌شوند که شروع به کشتار همه افراد سرنشین از جمله کاترین می‌کند. ملودی و لیلا از قتل عام فرار می کنند و با سالی روبرو می شوند که آنها را قبل از ورود به یتیم خانه در ماشین خود حبس می کند تا در نهایت با Leatherface روبرو شوند. او او را زیر اسلحه نگه می‌دارد، و از او می‌خواهد که دردی را که به او و دوستانش وارد کرده به خاطر بیاورد، اما قبل از اینکه لیدرفیس از آنجا دور شود، تنها با سکوت مواجه می‌شود. سپس Leatherface به خواهران در ماشین سالی حمله می کند اما آنها توسط سالی که به او شلیک می کند نجات می یابند. سالی قبل از تعقیب Leatherface کلیدهایی را به ملودی می دهد تا او را دور کند.

چرم فیس کمین می کند و سالی را مجروح می کند. ملودی با ماشین سالی به Leatherface برخورد می کند قبل از اینکه به ساختمان مجاور برخورد کند. ملودی به دام افتاده است اما به لیلا دستور می دهد که فرار کند. وقتی Leatherface ظاهر می شود، ملودی به خاطر کاری که با جینی انجام داده اند عذرخواهی می کند. همانطور که او برای حمله به داخل حرکت می کند، لیلا سعی می کند به او شلیک کند، اما تفنگ او خالی است. سالی به جای او به او شلیک می کند و او فرار می کند. قبل از مرگ، او لیلا را تشویق می کند که بدود زیرا او برای همیشه در دام او خواهد بود. سپس لیلا تفنگ ساچمه‌ای سالی را می‌گیرد و Leatherface را به داخل ساختمان متروکه‌ای تعقیب می‌کند که در آنجا کمین کرده و به او حمله می‌کنند. ملودی از راه می رسد و قبل از استفاده از اره برقی Leatherface، او را در حوضچه ای از آب می اندازد و در آنجا به ته می رود. آنها فرار می کنند و لیلا کلاه سالی را پیدا می کند و آن را قبل از شروع رانندگی صبح بر سر می گذارد.

با این حال، Leatherface ظاهر می‌شود، هنوز زنده است، و ملودی را قبل از اینکه سر او را با اره برقی‌اش جدا کند، از ماشین بیرون می‌کشد. یک لیلا وحشت زده تماشا می کند که ماشین خودران او را از هارلو خارج می کند. چهره چرمی با اره برقی و سر ملودی در خیابان می رقصد.

یک صحنه پس از اعتبار نشان می دهد که Leatherface به سمت خانه ای می رود که قتل عام اصلی او در آن رخ داده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کشتار با اره برقی تگزاس دوبله فارسی Texas Chainsaw Massacre 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!