logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Pixie 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم پیکسی 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم پیکسی دوبله فارسی Pixie 2020
دانلود فیلم پیکسی دوبله فارسی Pixie 2020

اولیویا کوک در یک فیلم هیروی لگدی در حال فرار از گانگسترهای مواد مخدر و کشیش های قاتل در فیلم کمدی-مهیج ایرلندی بارنبی تامپسون با بازی آلک بالدوین بازی می کند.

Pixie که در پس زمینه با شکوه ساحل غرب وحشی ایرلند قرار دارد ، یک فیلم کمدی جاده ای شاد و جالب است که بیشتر از شوخ طبعی و جذابیت به انرژی بیهوده متکی است. این اولین کارگردانی انفرادی کارگردانی برنابی تامپسون ، تهیه کننده باسابقه بریتانیایی است که مدتهاست اعتبارش را از دست داده و شامل فیلم های دنیای وین است که از فیلمنامه پسرش پرستون در اینجا کار می کند. شوخ طبعی گسترده و جنبه های نمایشی آشنا است ، اما به نفع خود Pixie دارای چشم انداز تماشایی و بازیگران ستاره ای از جمله Olivia Cooke (Ready Player One) ، بن هاردی (Bohemian Rhapsody ، X-Men Apocalypse) ، الک بالدوین و Colm Meaney است. پارامونت انگلیس این هفته مشغول کار تئاتر بریتانیایی است و توزیع کننده آمریکایی Saban هنوز تاریخ انتشار را اعلام نکرده است.

دانلود فیلم پیکسی دوبله فارسی Pixie 2020
دانلود فیلم پیکسی دوبله فارسی Pixie 2020

پیکسی با داشتن افراد مسلح مشاجره ، ادای احترامات اسپاگتی غربی و کمک های سخاوتمندانه به خشونت در کتاب های کمیک ، در یک جهان سینمایی پس از تارانتینو ریشه دوانده است. تامپسونها همچنین از کتاب کمدی وحشیانه تاریک نویسنده-کارگردان انگلیسی-ایرلندی مارتین مک دونا (سه بیلبورد بیرون از ابینگ ، میسوری) و برادرش جان (نگهبان ، گورخو) وام می گیرند. به ناچار ، این دو یا پدر و پسر نمی توانند تارانتینو را به خاطر سبک و سیاق سبک ، یا مک دونا در منطق زیرکی و عمق فکری مطابقت دهند ، که این باعث می شود Pixie در بعضی مواقع مانند یک تمرین در خمیرمایه سبک وزن احساس تمرین کند.

دانلود فیلم پیکسی دوبله فارسی Pixie 2020
دانلود فیلم پیکسی دوبله فارسی Pixie 2020

کوک به عنوان قهرمان نامی ، یک زن فاطمه جوان با برنامه های بزرگ برای فرار از ریشه های خواب آلوده ایرلندی خود و ایجاد زندگی جدید بوهمی در سانفرانسیسکو ، بازی می کند. پیکسی با استفاده از دانش درونی خود به عنوان دختر گانگستر نابغه شهر کوچک درموت (معنی) ، عاشقانه و عاشقانه های مختلف را دستکاری می کند تا یک داروی خطرناک ایجاد کند. هنگامی که این اتفاق به اشتباه می افتد ، او مجبور می شود با دو بازنده دوست داشتنی ، فرانک (هاردی) و هارلند (داریل مک کورماک) ، یک سفر جاده ای وحشیانه را شروع کند و آنها را برای کمک به یک بازده بزرگ با داروهای مسروقه استخدام کند. در طول راه ، این سه نفر به ناچار درگیر شیطان های جنسی سه طرفه می شوند و با دشمنان خصمانه درگیر می شوند ، از جمله کشیش مشهور اوباش پدر مک گراث (بالدوین).

Pixie که عمدتا در بلفاست شلیک می شود ، نوعی کپر زنده و سرگرم کننده است و به طور متناوب در سطح فرار از زندان ، سرگرم کننده است. کوک فیلم را با اجرای سرب مغناطیسی بی سر و صدا برگزار می کند ، حتی اگر کاراکتر بمب جنسی او با ضربات قهوه ای یک بعدی ساخته شده توسط مردان باشد ، درست به اسم او: یک دختر رویایی کلسی سلتیک. بازیگران پس زمینه رنگارنگ با نقش های برجسته کامو از جمله ند دنهی به عنوان یک بازیگر مرد روان پریش و دیلن موران به عنوان یک بارون تمسخرآمیز بارون مخلوط شده اند.

در همین حال ، بالدوین ، به عنوان یک پدرخوانده روحانی بی رحم که به وضوح سال ها در غرفه اعتراف نبوده است ، از هر مرحله هامی – ایرلندی لذت می برد. یک تیراندازی آهسته با انفجار اسلحه در یک کلیسا همچنین کلاه خود را به صورت گستاخانه اما لذت بخشی به سام پکینپا و جان وو راهنمایی می کند.

همانطور که گفته شد ، پیکسی مرتباً هدف را از دست می دهد. هاردی و مک کورماک هر دو به عنوان بازیگر و شخصیت ، بیش از حد گروه موسیقی پسران هستند که نمی توانند درگیر شوند ، شیمی صفحه آنها با کوک در هنگام لرزیدن گاز می گیرد. بعلاوه ، اشرار چنان بی رحمانه کشیده شده و دلقکانه ناتوان هستند که طرح هرگونه تهدید واقعی را تخلیه می کنند. برخی از صحنه های خشونت سادیستی ، از جمله شلیک گلوله های خالی به صورت و کشاله ران ، نیز از یک قتل عام کارتونی به یک سادیسم معمولی عبور می کند. یک کارگردان ماهرتر از تامپسون طول می کشد تا به طرز قانع کننده ای این نوع مواد متناقض ظریف را ظریف کند.

اما متن تامپسون جونیور ضعیف ترین پیوند در اینجا است. گفتگوی او ضخیم با زبان شور و محرمانه های اتاق رختکن به اندازه لازم و تیز و خودآگاه نیست تا بتواند همه ادای احترامات فوق العاده و کاریکاتورهای خام متعصبانه در زیر توطئه سنگین این توطئه سنگین را انجام دهد. برخی تصورات کمیک خوشمزه ، به ویژه تصویر کلیسای کاتولیک به عنوان بزرگترین کارتل مواد مخدر جنایی ایرلند ، مورد تمسخر قرار می گیرد اما هرگز به طور کامل بررسی نمی شود. بازدهی ناگهانی ، که تلاش می کند عصبانیت قاتل Pixie را به عنوان یک پیروزی انتقام جویانه برای زنان ستمدیده در همه جا طراحی کند ، مانند یک برداشت جعلی برای اخلاقیات فمینیستی رستگاری به نظر می رسد. Pixie به عنوان یک کمیک جذاب جذاب عمل می کند ، اما حمام خونین فیلم B ، هرگز نباید این جدی بودن را اشتباه بگیرد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پیکسی دوبله فارسی Pixie 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!