logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
76%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Savage 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم وحشی 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم وحشی دوبله فارسی Savage 2020
دانلود فیلم وحشی دوبله فارسی Savage 2020

اگر سه گانه ارباب حلقه ها نمایی از نیوزیلند را ارائه دهد ، Savages عکس قطبی خود را ارائه می دهد. فیلم سام کلی که از داستان های واقعی جنگ دسته های ولینگتون ربوده است ، برداشتی مردانهانه تلخ اما عمدتا جذاب است. با اعتماد به نفس و حساسیت و شلیک خلق و خوی ، این اولین تأثیرگذاری است که سرانجام به دلیل ناتوانی در فرار از پویایی داستان داستانی ، ناامید شد.

چهره اصلی دنی (جیک ریان) ، عضوی از باند است که لقب “خسارت” را به خود اختصاص داده است و کلمه “Savages” را روی پیشانی خود خال کوبی کرده است. کارگردان کلی دزد سخت خود را از محل کار بیرون می کشد ، و دنی با یک چکش پنجه برای یک همسر دزد قصاص می کند. این بخشهای ابتدایی احساس Scorsese مربوط به دوره خیابانهای متوسط را دارند ، و برای یک جلسه آواز خواندن در یک مهمانی و مشاهده آداب و سلسله مراتب خرده فرهنگ جنایی ، با شخصیتها آویزان هستند. در طی یک برخورد جنسی ناهنجار ، فلو (چلسی پرستون کریفورد ، که متأسفانه از عمل ناپدید می شود) از او می پرسد ، “چرا آن ماسک را می زنی؟” وی پاسخ می دهد: “بنابراین می توانید ببینید که من واقعاً چه کسی هستم.”

در این مرحله ، Savage به دو فلاش بک گسترده اما خوب کشیده شیرجه می خورد. اولین مورد ، که در سال 1965 تنظیم شد ، دنی (اولی پریسلینگ) را به عنوان کودکی با پدری خشن انتخاب می کند که زندگی جرمی را آغاز می کند و در بورستال به پایان می رسد ، جایی که صورت خود را به غذا می کشد ، توسط یک زندانبان مورد آزار جنسی قرار می گیرد دوستی با موسی (Lotima Pome’e). دومین چرخش به سال 1972 در حالی که دنی (اکنون با بازی جیمز ماتاموا) زندگی می کند ، با زندگی خشن همراه با گروه موسیقی خیابانی موسس Savages – خدمه ای که از مسی مکس 2 بازی می کنند – باعث تنش با برادر لیام (جک ویلیام پارکر در اینجا ، بعدا ست فلین) که متعلق به باند رقیب Satan’s Horde است. هر دو این بازگشت ها زمینه مفیدی را به وجود می آورند ، كلی با رشد پیوند دنی و موسی ، لحظاتی از شعر (استفاده م ofثر از حرکت آهسته) و فضل (اولین انشعاب دنی) را پیدا می کند.

هنوز هم ، هنگامی که این اقدام به سال 1989 بازمی گردد ، کلی تلاش می کند تا راه های قانع کننده تزریق درگیری و رشد شخصیت را پیدا کند. رابطه بین دنی و موسی قلب فیلم است و در بهترین حالت زمانی است که آنها فقط در حال تیراندازی هستند. اما برای ایجاد گوه بین دوستان ، کلی ایده های خسته وفاداری باند در مقابل تعهدات خانوادگی را بازی می کند ، زیرا دنی به زندگی در خارج از وحشیان کشیده می شود (شاهد یادداشت عاطفی تکرار شونده ای در هنگام دیدار دنی به طور مخفیانه از خانواده اش و ایجاد یک بریدگی در حصار است) ارسال برای هر سفر). در حالی که مشخص شد نکته فیلم درباره نیاز به یک خانواده (جایگزین یا واقعی) می چرخد ، اما شرم آور است که فیلم کارهای زیادی را برای رسیدن به آنجا انجام می دهد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم وحشی دوبله فارسی Savage 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!