logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Edmond 2018 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ادموند 2018 با کیفیت عالی

 

 

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی صدا و سیما

 

دانلود فیلم ادموند دوبله فارسی Edmond 2018
دانلود فیلم ادموند دوبله فارسی Edmond 2018

 

نام فارسی : ادموند

[codein_imdb]

 

ادموند یک کمدی دراماتیک فرانسوی است که به نویسندگی و کارگردانی آن توسط الکسیس میچالیک ساخته شده است و در سال 2019 منتشر شد. این اقتباسی از نمایشنامه او با همین عنوان است که در سال 2016 در Thétre du Palais Royal به نمایش درآمد.

در سال 1897 در پاریس. ادموند رستستان جوان (توماس سلیورس) وقتی که نقشی را به مشهور ثابت کوکلین (الیویه گورم) ارائه می دهد ، دو سال است که چیزی ننوشته است. تنها مشکل: نمایشنامه نوشته نشده است ، فقط عنوان آن را دارد: Cyrano de Bergerac. بین داستانهای عاشقانه بهترین دوستش ، هوی و هوس بازیگران ، حسادت همسرش ، عدم اشتیاق اطرافیانش ، ادموند شروع به نوشتن این نمایشنامه می کند که در آن هیچ کس اعتقاد ندارد.

این فیلم ، به روشی عاشقانه ، خلق دشوار نمایش Cyrano de Bergerac توسط ادموند روستاد را بر می شمارد.

اولین پروژه الکسیس میشالیک برای ادموند ساخت فیلمی از آن است و او فقط به دنبال پیدا کردن یک کارگردان علاقه مند به کار خود بود که او به تئاتر روی آورد. این موفقیت چشمگیر این نمایشنامه بود که وی را قادر به انجام این پروژه سینمایی 2 کرد.

در طول پیش تولید ، کارگردان خود را به ویژه با بنیامین بلکور ، سیمون آبکاریان و مارک سیتی که قبلاً با او در سریال کابل آشپزخانه 3 بازی کرده اند ، احاطه کرده است.

عکسبرداری از 8 ژانویه تا 6 مارس 2018 در جمهوری چک به طور خاص در پراگ و کارلووی وری و همچنین در غار سن پیر پیر ابی در مویساک انجام می شود برای ترتیب آخرین لحظات Cyrano

این فیلم در تاریخ 9 ژانویه 2019 در بلژیک ، فرانسه و سوئیس فرانسوی زبان اکران می شود. همچنین در تاریخ 8 فوریه 2019 در کبک ظاهر می شود.

در اسپانیا و آمریکای اسپانیایی ، این فیلم ، که در سال 2019 منتشر شد ، با عنوان … Cyrano mon amour4 ، ترجمه مجدد عنوان انگلیسی انگلیسی ، Cyrano ، My Love5. عنوان آلمانی Vorhang auf für Cyrano است (پرده ای برای Cyrano)

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ادموند دوبله فارسی Edmond 2018

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!