logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم No Exit 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی خروج ممنوع 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خروج ممنوع دوبله فارسی No Exit 2022
دانلود فیلم خروج ممنوع دوبله فارسی No Exit 2022

 

خروج ممنوع (به انگلیسی: No Exit) یک فیلم هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دیمین پاور بر اساس فیلمنامه ای از اندرو بارر و گابریل فراری است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته تیلور آدامز در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در این فیلم هاوانا رز لیو نقش یک معتاد به مواد مخدر در حال بهبودی را بازی می‌کند که یک آدم ربایی در حال انجام را کشف می‌کند، در حالی که در یک ایستگاه استراحت در طول کولاک گیر افتاده است. دنی رامیرز، دیوید ریسدال، دیل دیکی و دنیس هایسبرت در نقش چهار مظنون بازی می کنند در حالی که میلا هریس نقش قربانی را بازی می کند. خروج ممنوع در 25 فوریه 2022 در Hulu توسط استودیو قرن بیستم منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و آن را به عنوان یک فیلم پاپ کورن طبقه بندی کردند.

داربی تورن معتاد در حال بهبودی متوجه می شود که مادرش در بیمارستان است. او از بازپروری فرار می کند و به سالت لیک سیتی می رود. سرجوخه ران هیل در حالی که در وسط جاده توقف کرده بود به او می گوید که ایالت بین ایالتی به دلیل یک کولاک در حال توسعه بسته است. او موافقت می کند که یک شب در یک مرکز بازدیدکنندگان محلی بماند. تنها افرادی که داخل آن هستند آش، لارس و زوج متاهل اد و سندی هستند. داربی برای جستجوی سیگنال به بیرون می رود و در نهایت دختری ربوده شده را در ون متعلق به یکی از افراد داخل آن کشف می کند.

داربی در حین بازی یک دور مزخرف، از دانش خود در مورد پلاک خودرو استفاده می کند تا از دیگران سؤال کند و استنباط کند که لارس آدم ربا است. او به حمام می رود و از سوراخی در دیوار برای بازگشت به بیرون استفاده می کند. داربی وارد ون می شود و با دختر صحبت می کند و قول می دهد او را نجات دهد. لارس غافل از حضور او وارد ون می شود و نام دختر را که جی است فاش می کند. در داخل، اد به رفتار عجیب لارس مشکوک می شود. همانطور که لارس از ون خارج می شود تا برای جی کمی غذا بیاورد، داربی از سوراخ دیوار به داخل کابین باز می گردد.

جی مبتلا به بیماری آدیسون است که در صورت استرس بیش از حد می تواند باعث آدرنالین بیش از حد شود. در حمام، داربی در مورد جی به اش می گوید. اش می پذیرد که به او کمک کند. با این حال، وقتی داربی به بیرون می رود، اش نشان می دهد که او برادر لارس و همدست در آدم ربایی است. Ash داربی را به داخل برمی گرداند و تهدید می کند که اگر اد و سندی را در مورد جی مطلع کند، او را خواهد کشت. بیرون، جی خود را آزاد می کند و به جنگل می دود. در حمام، داربی به اش حمله می کند، اما او دست برتر را به دست می آورد. لارس از سوراخ دیوار می گذرد و برادرش را از خفه کردن داربی باز می دارد. در مبارزه، داربی کلیدهای اش را می گیرد.

Ash و Lars داربی را مجبور می کنند تا به آنها کمک کند تا به دنبال جی باشند. آنها فاش می کنند که دارند او را به عمو کنی خود که یک باند قاچاق انسان را اداره می کند، منتقل می کنند. داربی از چراغ قوه برای کور کردن آدم ربایان استفاده می کند و فرار می کند. Ash سلاح گرم خود را شلیک می کند و به اد و سندی هشدار می دهد. جی بعد از اینکه اد و سندی او را پیدا کردند بیهوش می شود. داربی به داخل کابین می رود و به اد و سندی در مورد آدم ربایان می گوید. پس از قفل کردن در ورودی، اد با آش و لارس مذاکره می کند. او قول می دهد که اگر داروهایی را که جی برای زنده ماندن نیاز دارد را بدهند، کلید ماشین را به آنها بدهد. همانطور که داربی کلیدها را پنهان می کند، خاکستر و لارس کابین را با بنزین می پوشانند. جی از خواب بیدار می شود و سندی را خدمتکارش می شناسد. فلش بک نشان می دهد که سندی به اش و لارس کمک کرد تا جی را از خانه اش ببرند. او موافقت کرد که با آدم ربایان ملاقات کند تا داروهای جی را به آنها بدهد. در حال حاضر سندی به آش و لارس اجازه ورود می دهد.

پس از فهمیدن اینکه داربی تنها کسی است که می‌داند کلیدها کجا هستند، اش اد و سندی را می‌کشد و از یک تفنگ میخکوبی برای بستن داربی به دیوار استفاده می‌کند. تلفن او یک پیام متنی دریافت می کند. آش آن را می خواند و به او خبر می دهد که مادرش از دنیا رفته است. متن دیگری نشان می دهد که سرجوخه رون در راه است. وقتی اش تهدید می کند که به جی صدمه می زند، داربی محل اختفای کلید را فاش می کند. Ash قبل از رفتن برای جستجوی کلیدها، اسلحه خود را به لارس می دهد. داربی به جی می گوید که چراغ ها را خاموش کند.

داربی کوکائین را خرخر می کند تا به خود قدرت بدهد میخ را از دستش بیرون بکشد. در حالی که حواس لارس حواسش پرت شده است، او اسلحه او را در حین بازگشت اش می گیرد. پس از اینکه اش به طور تصادفی با اسلحه میخکوبی به سر برادرش شلیک می کند و او را می کشد، داربی و جی برای فرار به بیرون می دوند. خاکستر وسیله نقلیه آنها را سوراخ می کند و کابین را آتش می زند. پس از ورود سرجوخه ران، داربی به آش شلیک می کند در حالی که رون به داربی شلیک می کند. اش اسلحه اش را برمی دارد و به ران شلیک می کند. همانطور که او برای کشتن داربی آماده می شود، او با استفاده از یک پیچ گوشتی گردن او را سوراخ می کند و به طرز دردناکی او را می کشد. داربی از رادیو رون برای درخواست کمک استفاده می کند. در یک فلش فوروارد، خواهر داربی، دوون، او را در مرکز توانبخشی ملاقات می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خروج ممنوع دوبله فارسی No Exit 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!