logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Sister Death 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی خواهر مرگ با کیفیت عالی

دانلود فیلم خواهر مرگ دوبله فارسی Sister Death 2023
دانلود فیلم خواهر مرگ دوبله فارسی Sister Death 2023

 

 

خواهر مرگ (به اسپانیایی: Hermana Muerte) یک فیلم ترسناک ماوراء طبیعی اسپانیایی محصول 2023 به کارگردانی پاکو پلازا و نویسندگی خورخه گوئریکاچواریا و پلازا با بازی آریا بدمار است. این داستان که پیش درآمد فیلم ورونیکا 2017 است، تجربیات ماوراء الطبیعه یک تازه کار (بدمار) را دنبال می کند که به عنوان معلم در صومعه ای ثبت نام کرده است که به عنوان یک مدرسه دخترانه در اسپانیا در دهه 1940 فعالیت می کند.

جهان فیلم به عنوان افتتاحیه پنجاه و ششمین جشنواره فیلم سیتگز در 5 اکتبر 2023 به نمایش درآمد و متعاقباً در 27 اکتبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد.

در سال 1939 اسپانیا، یک دختر مورد احترام مردم شهر قرار گرفت. ده سال بعد، نارسیسا تازه کار توسط خواهر جولیا در صومعه ای که برای آموزش دختران جوان بازسازی شده است، پذیرفته می شود. نارسیسا پس از برخورد با یک سنگ مرمر، توسط خواهر جولیا به مادر برتر معرفی می شود، که از دیدار با دختر مقدس از اخباری که الهام بخش کل جامعه بود، خوشحال می شود. جولیا و مادر سوپریور از معدود خواهران جامعه هستند که هنوز از قبل از جنگ باقی مانده اند. مادر مافوق همچنین به نارسیسا می گوید که او قرار است به جای خواهر اینس شروع به سخنرانی در مورد زبان، ادبیات و علوم طبیعی کند و همچنین نذری را بپذیرد تا نارسیسا شوکه شود.

نارسیسا پس از استقرار در اتاق جدیدش، جعبه سیگاری با حروف، قیچی و عکسی از خواهر سوکورو پیدا می‌کند که از یک صندلی چوبی در حال سقوط و یک جلاد ناقص روی دیوار ترسیده است. نارسیسا پس از یک مراسم مذهبی لاتین، ناامنی خود را در مورد هدایای ماوراء طبیعی و ایمان خود به یک کشیش اعتراف می کند. نارسیسا به عنوان معلم شروع دشواری دارد، زیرا به سختی موفق می شود نام خود را روی تخته سیاه بنویسد و دختری خودش را ادرار می کند. پس از نمایش آلبومی که خواهران را با یک تصویر خالی به تصویر می کشد، نارسیسا به عکس سوکورو بازمی گردد. سنگ مرمری که روی زمین حرکت می کند، او را به داخل انباری پر از نمادهای مذهبی هدایت می کند و با دستان سانتا مارتا، یادگاری از دست رفته در جنگ، آشکار می شود.

نارسیسا در مورد خوردن کره چشمی که به صورت سرخ کردنی تهیه شده است، کابوس می بیند. پس از شبی با پدیده‌های ماوراء الطبیعه که دو دختر را به حمام رفته‌اند ترساند و قیچی جعبه ظاهر شد، نارسیسا به آرامگاه سوکورو می‌رود. یکی از دخترها که روزا را تنبیه کرده است، به نارسیسا درباره روحی آزاردهنده می گوید که با نوشتن نام مردم را نفرین می کند و داستان چگونگی ترک اینس را دارد. نارسیسا کابوس می بیند که با حجابش خفه می شود. در حالی که نارسیسا در مورد یک خسوف نجومی آینده به دختران سخنرانی می کند، نام “رزا” روی تخته سیاه نوشته شده است، در حالی که نقاشی جلاد مدام سکته هایی را اضافه می کند. همانطور که نارسیسا به دنبال برقراری ارتباط با روح است، او و رزا نقاشی را کامل می کنند. رزا به نارسیسا می گوید که او قبل از ناپدید شدن روحی در پشت خود دارد. نارسیسا توسط جولیا برای رفتن مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. نارسیسا ناامیدانه به دنبال رزا گم شده می گردد و قبل از اینکه رزا حلق آویز شده را در پشت مشبک پیدا کند، با یک موجود ماوراء الطبیعه نگران کننده در غرفه اعتراف ملاقات می کند.

در حین عزاداری رزا، نارسیسا با وسایل خود صومعه را ترک می کند، اما کسوف رخ می دهد و او به حالت خلسه می رود، چشمانش را کور می کند و سکانس های گذشته غارت و خشونت جنسی در دوران جنگ را در صومعه تجربه می کند. برای دریافت مراقبت به صومعه بازگشت و با لمس عکس سوکورو، نارسیسا متوجه شد که سوکورو در جنگ مورد تجاوز قرار گرفته است و دختری به دنیا آورد که مخفیانه در صومعه بزرگ شد و با گردن شکسته در وان حمامی که از سوکورو جدا شده بود با سوکورو مرد. سپس پس از انداختن صندلی در اتاقی که قرار بود تبدیل به اتاق نارسیسا شود، به دار آویخته شد. نارسیسا روح سوکورو را آزاد می کند و نام “جولیا” روی تخته سیاه نوشته شده است. روح انتقام جو مادر سوپریور و جولیا را می کشد. ارواح سوکورو و دخترش دوباره در حمام جمع می شوند.

در 20 مارس 1991، خواهر بزرگتر نارسیسا از کلاس درس ورونیکا بازدید می کند که هرمانا مورته (“مرگ خواهر”) نامیده می شود.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خواهر مرگ دوبله فارسی Sister Death 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!