logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید 2021 با کیفیت عالی

Resident Evil: Welcome to Raccoon City 2021
Resident Evil: Welcome to Raccoon City 2021

Resident Evil: Welcome to Raccoon City یک فیلم اکشن ترسناک محصول سال ۲۰۲۱ به نویسندگی و کارگردانی یوهانس رابرتز است. این بازی که از داستان بازی های اول و دوم توسط Capcom اقتباس شده است، به عنوان یک راه اندازی مجدد از سری فیلم های Resident Evil و هفتمین فیلم لایو اکشن به طور کلی عمل می کند که بر اساس مجموعه بازی های ویدیویی به همین نام ساخته شده بود. در این فیلم کایا اسکودلاریو، هانا جان کامن، رابی آمل، تام هاپر، آوان جوگیا، دونال لوگ و نیل مک داناف ایفای نقش می کنند. داستان این فیلم در سال 1998 اتفاق می‌افتد و گروهی از بازماندگان را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند در طی یک شیوع زامبی در شهر کوچک راکون سیتی زنده بمانند.

توسعه در اوایل سال 2017 وپس از انتشار Resident Evil: The Final Chapter انجام شد و جیمز وان تهیه کننده به این پروژه ابراز علاقه کرد. بعداً، مارتین موزکوویچ، رئیس کنستانتین فیلم گفت که راه‌اندازی مجدد مجموعه فیلم در حال توسعه است. در همان ماه، وان برای تولید ریبوت با فیلمنامه ای از گرگ روسو فراخوانده شد. پس از آن، رابرتز هم به عنوان نویسنده و هم کارگردان استخدام شد و وان و روسو هر دو پروژه را ترک کردند. فیلمبرداری در 17 اکتبر 2020 در سادبری بزرگ، انتاریو، کانادا آغاز شد. فیلمبرداری مجدد فیلم در می 2021 انجام شد.

Resident Evil: Welcome to Raccoon City اولین نمایش جهانی خود را در گرند رکس پاریس در 19 نوامبر 2021 داشت و در 24 نوامبر 2021 در ایالات متحده توسط Sony Pictures Releasing اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اگرچه وفاداری آن به بازی‌ها مورد تحسین قرار گرفت و در سراسر جهان 31.8 میلیون دلار فروخت.

کلر ردفیلد و برادر بزرگترش کریس کودکانی هستند که در یتیم خانه راکون سیتی زندگی می کنند. کلر با لیزا تروور، دختری بد شکل دوست می شود که توسط دکتر ویلیام بیرکین، کارمند شرکت آمبرلا، که سرپرستی یتیم خانه را برعهده دارد و بچه ها را برای تحقیقات تجربی خود می برد، آزمایش کرده است. زمانی که کلر برای شرکت در یک آزمایش انتخاب می شود، از دست بیرکین می گریزد.

در سال 1998، کلر به شهر راکون بازمی‌گردد و در یک کامیون نیمه‌کامیونی می‌چرخد. راننده کامیون در میانه راه به طور تصادفی با زنی برخورد می کند. در حالی که کلر و راننده در حال دعوا هستند، زن زامبی شده و ناپدید می شود. دوبرمن راننده کامیون خونی را که پشت سر گذاشته است لیس می‌زند و با گذشت زمان شروع به کف کردن در دهان می‌کند و نامنظم می‌شود. در همین حال، لئون اس کندی، یک افسر پلیس تازه کار تازه در شهر، متوجه می شود که صاحب غذاخوری از چشمانش خون بیرون می آید.

کلر به خانه کریس می رود تا در مورد آزمایش های آمبرلا به او هشدار دهد و بن برتولوچی را به عنوان منبع اطلاعات خود نشان دهد. پس از رفتن کریس به ایستگاه پلیس، کودکی وارد خانه می شود و از مادرش فرار می کند که به کلر حمله می کند. مادر و کودک هر دو دارای ریزش موی شدید، نامنظم، بیمار و خونی هستند. کلر با موتور کریس فرار می کند.

در ایستگاه پلیس، تیم STARS Alpha با رئیس برایان آیرونز ملاقات می کند، که توضیح می دهد که تیم براوو در حین بررسی مرگ در عمارت دورافتاده اسپنسر ناپدید شده است. تیم آلفا متشکل از کریس، جیل ولنتاین، ریچارد آیکن، برد ویکرز و آلبرت وسکر، با هلیکوپتر برای بررسی به عمارت فرستاده می شود. آنها متوجه می شوند که عمارت توسط زامبی ها تسخیر شده است.

وسکر که برای هم تیمی هایش ناشناس است، عامل یک حزب ناشناس است که وظیفه دارد ویروس Birkin را بدزدد و از دانش درونی برای حرکت در عمارت استفاده کند. هلیکوپتر آنها پس از گاز گرفتن براد توسط یک زامبی به عمارت سقوط می کند. کریس و ریچارد با زامبی هایی روبرو می شوند که اجساد تیم براوو را می خورند. ریچارد خورده می شود در حالی که کریس با گروه ترکان و مغولان می جنگد و دوباره با جیل متحد می شود. این زوج به گذرگاه مخفی که وسکر قفل آن را باز کرده است فرار می کنند.

در بازگشت به ایستگاه پلیس، راننده کامیون که توسط سگش گاز گرفته شده، به یک زامبی تبدیل می شود و کامیون خود را به ایستگاه می زند. چیف آیرونز سعی می کند از شهر خارج شود اما توسط نگهبانان آمبرلا که به غیرنظامیانی که سعی در فرار داشتند شلیک می کنند تا بتوانند شیوع بیماری را مهار کنند متوقف می شود. در بازگشت به ایستگاه، آیرونز مورد حمله سگ زامبی راننده کامیون قرار می گیرد اما کلر او را نجات می دهد. کلر و لئون اسلحه‌ها را پس می‌گیرند و با بن که در یک سلول محبوس است، روبرو می‌شوند. بن قبل از اینکه بتواند از سلولش فرار کند توسط یک زندانی زامبی گاز گرفته می شود.

ایستگاه پلیس توسط زامبی ها تسخیر می شود و لئون، کلر و آیرونز به یتیم خانه فرار می کنند و به دنبال یک تونل مخفی آمبرلا در ساختمان می گردند. یک لیکر آیرونز را می کشد و به لئون حمله می کند، اما لیزا او را نجات می دهد. لیزا کلر بالغ را می شناسد و کلیدهای گذرگاه مخفی را به آنها می دهد. این زوج آزمایشگاه مخفی را کشف می کنند که در آن آمبرلا روی کودکانی مانند دوقلوهای اشفورد آزمایش می کرد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید Resident Evil: Welcome to Raccoon City 2021 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!