logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Forgotten Battle 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی نبرد فراموش شده 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم نبرد فراموش شده دوبله فارسی The Forgotten Battle 2021
دانلود فیلم نبرد فراموش شده دوبله فارسی The Forgotten Battle 2021

نبرد فراموش شده (هلندی: De Slag om de Schelde) یک فیلم هلندی محصول 2020 جنگ جهانی دوم به کارگردانی ماتییس ون هایینینگن جونیور است که نبرد شلدت در سال 1944 را به تصویر می‌کشد. این فیلم یک سرباز هلندی محور با بازی گیجس بلوم را دنبال می‌کند. خلبان گلایدر بریتانیایی با بازی جیمی فلترز و یک زن مقاومت اهل زلند با بازی سوزان رادر.

داستان فیلم در زیلند تحت اشغال آلمان در سپتامبر 1944 و پس از فرود در نرماندی می گذرد. Teuntje Visser در دفتر شهردار همدست کار می کند. در حالی که او و پدرش (پزشک) در ابتدا موفق می شوند از انتخاب طرف اجتناب کنند، برادر کوچکترش دیرک یکی از اعضای مقاومت هلندی است. دیرک به دلیل حمله به کاروان آلمانی در حال عبور دستگیر می شود و برای فاش کردن نام سایر اعضای مقاومت تحت شکنجه قرار می گیرد.

در همین حال، مارینوس ون استاورن، یک داوطلب هلندی در لشکر وافن-اس اس داس رایش، از جبهه شرقی به عنوان منشی و مترجم برای فرمانده آلمانی در زیلند، اوبرست برگوف، منصوب می شود. مارینوس به طور فزاینده ای از تاکتیک های سنگین نازی ها از جمله اعدام گروگان های غیرنظامی ناامید می شود. او با تئونتجه و پدرش همدردی می کند، زیرا آنها سعی می کنند در دفتر برگوف درباره حکمی سبک تر برای دیرک مذاکره کنند. علی‌رغم اطمینان‌های اولیه مبنی بر اینکه با دیرک با ملایمت رفتار خواهد شد، برگوف در نهایت دستور می‌دهد که دیرک همراه با دیگر اعضای مقاومت بدون استثنا اعدام شود. مارینوس سعی می کند اخبار را مخفیانه به Teuntje برساند، اما توسط یک افسر آلمانی که او را به Berghof گزارش می دهد، مشاهده می شود. به عنوان مجازات، او به عنوان بخشی از ترکیب جوخه تیراندازی برای اعدام دیرک انتخاب می شود و به وظیفه رزمی بازگردانده می شود.

پس از مرگ دیرک، Teuntje به مقاومت کشیده می شود. Teuntje متوجه می شود که دیرک به طور مخفیانه از مواضع توپخانه آلمانی در امتداد رودخانه شلدت عکس گرفته است. تونتجه و بهترین دوستش، یکی از اعضای مقاومت به نام جانا، وظیفه دارند عکس های دیرک را به نیروهای متفقین که در جزیره والچرن پیشروی می کنند، قاچاق کنند.

در جاهای دیگر، خلبان گلایدر هنگ خلبان گلایدر، گروهبان ویل سینکلر، کاپیتان تونی ترنر، و گروهبان ستاد مک کی پس از اصابت گلایدر هورسا ایرسپید آنها توسط آتش ضد هوایی و سقوط در خور سیل زده در بازار زیلند در حین عملیات، از رفقای خود جدا می شوند. . ترنر در حین فرود تصادف زخمی می شود. پس از گذر از میان مرداب‌ها، در یک خانه مزرعه توقف می‌کنند و در آنجا با یک کشاورز هلندی ملاقات می‌کنند که به آنها اطلاع می‌دهد که عملیات مارکت گاردن شکست خورده است و ارتش کانادا از مرز بلژیک عبور کرده و وارد هلند شده است. آنها تصمیم می گیرند به سمت خطوط کانادا حرکت کنند و در نیمه راه در خانه ای پناه می گیرند اما توسط سربازان آلمانی مورد حمله قرار می گیرند و ترنر کشته می شود. سربازان هوابرد بریتانیا بعداً به نیروهای ارتش کانادا در حال پیشروی در جزیره والچرن می پیوندند.

قبل از نبرد Walcheren Causeway، Teuntje در حالی که به جانا کمک می کند با عکس های روی قایق فرار کند، دستگیر می شود. جانا مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و مجروح می شود، اما خود را به خطوط متفقین می رساند. مارینوس در دفاع آلمان از جزیره والچرن شرکت می کند در حالی که سینکلر در حمله متفقین شرکت می کند. هر دو طرف تلفات سنگینی متحمل می شوند اما نیروهای متفقین در نهایت پیروز می شوند. مارینوس نیروهای آلمانی را ترک می کند. در طول نبرد، سینکلر و مارینوس با یکدیگر برخورد می کنند، اما این دو مرد تصمیم می گیرند یکدیگر را رها کنند.

در نزدیکی پایان نبرد، مارینوس یک سرباز آلمانی را می‌کشد که قصد داشت تونتجه را اعدام کند. مارینوس در حین مبارزه مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. یک تئونتجه سپاسگزار به او توجه می کند، اما مارینوس بر اثر جراحاتش می میرد. سینکلر و دیگر سربازان متفقین، تئونتجه را در کنار جسد مارینوس پیدا می کنند. با آزاد شدن شهر، تونتجه دور می شود.

سپس این فیلم اشاره می‌کند که پیروزی متفقین در مسیر والچرن مسیر دریایی به بندر آنتورپ را برای نیروهای متفقین باز کرد و به آزادی هلند توسط متفقین در 5 می 1945 کمک کرد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم نبرد فراموش شده دوبله فارسی The Forgotten Battle 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!