logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم سینمایی میرا با دوبله فارسی Mira 2022 WEB-DL

فیلم میرا محصول ۲۰۲۲ با کیفیت عالی

دانلود فیلم میرا Mira 2022
دانلود فیلم میرا Mira 2022

 

 

میرا (به روسی: Мира) یک فیلم فاجعه‌بار علمی تخیلی روسی محصول 2022 به کارگردانی دیمیتری کیسلیوف درباره ارزش‌های خانوادگی و عشق به خانواده و دوستان است. ورونیکا اوستیموا و آناتولی بلی در این فیلم بازی می کنند.

میرا در 22 دسامبر 2022 در سینما اکران شد. در روسیه، این فیلم در شب 18 دسامبر 2022 توسط کانال اول پخش شد.

والریا “لرا” آرابووا 15 ساله با مادرش سوتلانا، ناپدری بوریس و برادر ناتنی 8 ساله یگور در ولادیووستوک زندگی می کند. او پس از زنده ماندن از آتش سوزی داخل آسانسور در جوانی که منجر به طلاق والدینش شد، از پیروفوبیا رنج می برد. پدرش، مهندس پرواز، والری عربوف، عضو ایستگاه فضایی میرا، از فناوری ماهواره و هوش مصنوعی برای نظارت بر او استفاده می‌کند، اما هر دو به‌طور دیگری از هم جدا می‌شوند.

تیم عربوف با وجود هشدارهای همکارش ایگور خریپونوف در مورد احتمال تغییرات در اندازه و مسیر حرکت آن که در آخرین لحظه رخ می دهد و بر ایستگاه و همچنین مناطق وسیعی در این منطقه تاثیر می گذارد، بارش شهابی را تماشا می کند که انتظار می رود در بالای اقیانوس آرام غربی ظاهر شود و بی ضرر باشد. خاور دور روسیه، کره، ژاپن و استرالیا. لرا شاهد این ضربه است و از ساختمان خود فرار می کند و با دوست مدرسه اش میشا برخورد می کند، زمانی که یک انفجار آنها را از هم جدا می کند و باعث می شود که او توسط یک زوج میانسال در یک ون مورد اصابت قرار بگیرد که سعی می کنند از خرابی فرار کنند و قبل از اینکه او را به بیمارستان ببرند. تصادف و رها کردن وسیله نقلیه با فروریختن ساختمان مجاور، لرا در یک فروشگاه اسباب‌بازی پناه می‌گیرد، اما توسط آوار به دام می‌افتد.

عربوف به هوش می‌آید و متوجه می‌شود که او تنها بازمانده ایستگاه است و با کمک سیستم هوش مصنوعی میرا، می‌تواند منبع انرژی را بازیابی کند، سوتلانا را در بیمارستان قرار می‌دهد و با لرا که تلفن همراهش آسیب دیده است، تماس می‌گیرد. او به یک خرس عروسکی مانیتور کودک در کنارش متصل می شود که به او دستور می دهد آن را بگیرد تا ارتباط برقرار کند، در حالی که او توسط یک تیم نجات بیرون کشیده می شود. او با سوتلانا که با بوریس در بیمارستان است به امید یافتن یگور در بین همکلاسی هایش تماس می گیرد، اما لرا به یاد می آورد که دوربین دوچشمی خود را به او داده بود و شب قبل او را تشویق کرد که کلاس را رها کند و بارش شهابی را از ساختمان مجاور تماشا کند، جایی که او اکنون به آنجا می رود. برای نجات او عربوف ساختمان را اسکن می کند، میرا هشدار می دهد که بیش از حد ناپایدار است، اما قادر به جلوگیری از لرا نیست، او را به داخل برای نجات یگور راهنمایی می کند و با اتصال به چراغ های راهنمایی و سایر دستگاه ها آنها را در یک مسیر امن راهنمایی می کند.

لرا و یگور به ساحل می رسند، جایی که هلیکوپترها در حال انتقال نجات یافتگان به یک منطقه امن هستند، زمانی که انفجار در یک کشتی نفتی رخ می دهد. او از یک سرباز التماس می کند که برادرش را سوار هلیکوپتری کند، میشا از آن پیاده می شود و صندلی خود را می دهد تا یگور به آنجا برده شود. عربوف با تلفن میشا تماس می گیرد و به لرا اطلاع می دهد که تمام فعالیت های نجات متوقف می شود زیرا انفجارهای بعدی به زودی در کشتی دیگری رخ می دهد که ممکن است نیمی از شهر را نابود کند و از آنها می خواهد که فرار کنند، اما لرا او را مورد سرزنش قرار می دهد و تلفن میشا را پرتاب می کند. میشا موافقت می کند که به او کمک کند و هر دو سوار قایق شده و سوار کشتی می شوند. در ایستگاه، سیستم میرا از عربوف می‌خواهد تا به غلاف فرار بخزد زیرا به زودی وارد جو زمین می‌شوند، اما او امتناع می‌کند و سیستم صوتی هوش مصنوعی را قطع می‌کند تا دوباره با لرا که او را به سمت دریچه سیستم آتش هدایت می‌کند، ارتباط برقرار کند. یک انفجار آتش میشا را بیهوش می کند و باعث می شود لرا دچار خرابی شود. عربوف به او آرامش می دهد و به او دستور می دهد که دنده نسوز را بپوشد و دریچه را فعال کند، این کار را در حالی انجام می دهد که ایستگاه با ورود به جو آتش می گیرد و عربوف را می کشد. لرا و میشا نجات می یابند و به بیمارستان منتقل می شوند و در آنجا با خانواده اش می پیوندند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم میرا Mira 2022 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!