logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Gadar 2 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی گادار (شورش) 2 با کیفیت عالی

دانلود فیلم گادار (شورش) 2 دوبله فارسی Gadar 2 2023
دانلود فیلم گادار (شورش) 2 دوبله فارسی Gadar 2 2023

 

گادار ۲ (ترجمه: شورش ۲؛ زیرنویس روی پرده با The Katha Continues) یک فیلم درام اکشن هندی زبان هندی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آنیل شارما و نویسندگی Shaktimaan Talwar است. دنباله‌ای بر گادار: اک پرم کاتا (2001) با بازی سانی دئول، آمیشا پاتل و اوتکارش شارما که نقش‌های خود را از فیلم قبلی تکرار می‌کنند. در طول جنگ هند و پاکستان در سال 1971، تارا سینگ به پاکستان باز می گردد تا پسر زندانی خود چارنجیت “جیت” سینگ را نجات دهد.

گادار 2 در 11 آگوست 2023 اکران شد و به یک موفقیت تجاری تبدیل شد و بیش از 691.08 کرور روپیه (87 میلیون دلار آمریکا) در سراسر جهان در مقابل بودجه تولید 60 کرور روپیه (7.5 میلیون دلار آمریکا) فروش کرد. این سومین فیلم هندی پرفروش سال 2023 و هفتمین فیلم هندی پرفروش تمام دوران است.

در سال 1954، حمید اقبال ژنرال ارتش پاکستان است که می‌خواهد انتقام تارا سینگ را به خاطر از بین بردن 40 سربازش در جریان فرار تارا از پاکستان به همراه همسرش سکینه و پسرش چارنجیت «جیت» بگیرد. کمک به تارا در فرارش به هند.

در سال 1971، تارا اکنون یک تامین کننده کالا برای کانتون ارتش هند است و با Sakeena و Jeete زندگی می کند، که به زودی برای تحصیلات دانشگاهی خود به Chandigarh می رود. یک روز سرهنگ دوم دوندرا راوات با تارا تماس می گیرد تا در تهیه سلاح به سربازان هندی کمک کند زیرا درگیری با سربازان پاکستانی در مرز در جریان جنگ سوم هند و پاکستان در جریان است. تارا پس از رسیدن به آنجا توسط اقبال مشاهده می شود که دستور انفجار در مرز را می دهد که منجر به دستگیری بسیاری از سربازان می شود. جیتی از Chandigarh برمی گردد تا Sakeena را در آشفته پیدا کند. جیتی با اطلاع از ناپدید شدن تارا در مرز، برخلاف میل همه برای نجات پدرش عازم پاکستان می شود.

در پاکستان، جیتی با دوست نزدیک تارا، گل خان، ملاقات می کند، که به او کمک می کند تا شغلی را در هتل کوربان خان، که غذا را برای زندانی که سربازان هندی در آن نگهداری می کنند، تامین کند. جیتی با دختر کوربان، مسکان، ملاقات می کند و به او نزدیک می شود، که پس از اطلاع از اینکه جیتی برای نجات پدرش به آنجا آمده است، به حمایت از او ادامه می دهد. جیتی به زندان نفوذ می کند، اما دستگیر می شود و متوجه می شود که تارا هرگز دستگیر نشده است. از سوی دیگر، تارا دوباره در پنجاب ظاهر می‌شود و دوباره با سکینه متحد می‌شود و فاش می‌کند که در یک رودخانه سقوط کرده و توسط یک قبیله باکاروال نجات یافته است، اما به کما رفته است. تارا با اطلاع از اینکه جیتی در پاکستان است و ارتباطش قطع شده است، تصمیم می گیرد به پاکستان برود و جیتی را از زندان بیرون بکشد.

تارا که در پاکستان فرود می آید، با گل خان آشنا می شود و از دستگیری جیتی مطلع می شود. اقبال جیتی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و با متهم کردن نادرست او به تجاوز به مسکان، که برای محافظت از پدرش مجبور به دروغ گفتن می شود، علناً او را تحقیر می کند. با این حال، تارا می رسد و پس از شکست دادن اقبال و ارتشش، همراه جیتی فرار می کند. یحیی خان که رئیس جمهور پاکستان و فرمانده کل ارتش پاکستان است به اقبال دستور می دهد تا تارا را ظرف 72 ساعت تصرف کند. تارا و تیمش با سکینه تماس می گیرند، اما توسط مردان اقبال تعقیب می شوند و در نهایت از هم جدا می شوند. پس از یک سری درگیری ها و تعقیب و گریز، آنها در نهایت دوباره متحد می شوند و در راه ترک پاکستان هستند که مسکان و قربان خان به همراه خانواده خود که قصد عزیمت به بلوچستان را دارند ظاهر می شوند.

قربان خان از تارا می خواهد که مسکان را به عنوان عروس جیتی بپذیرد، که جیتی و تارا هر دو با خوشحالی موافق هستند. اما اقبال در کمین آنها را اسیر می کند و فرید برادر مسکان را می کشد. روز بعد، تارا به تنهایی با اقبال و ارتشش می جنگد و با همه در تانک جنگی می گریزد. آنها به مرز هند می رسند، جایی که اقبال سعی می کند تارا را بکشد، اما توسط سربازان هندی به ضرب گلوله کشته می شود. سرهنگ راوات تایید می کند که جیتی در ارتش ثبت نام کند، در حالی که تارا، جیتی و مسکان دوباره با سکینه متحد می شوند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گادار (شورش) 2 دوبله فارسی Gadar 2 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!