logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Falling 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم سقوط 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم سقوط دوبله فارسی Falling 2020
دانلود فیلم سقوط دوبله فارسی Falling 2020

Falling یک فیلم درام در سال 2020 است که توسط ویگو مورتنسن در اولین کارگردانی خود به نویسندگی و کارگردانی پرداخته است. در این فیلم مورتنسن در نقش جان پترسون ، یک مرد همجنسگرای میانسال که پدر محافظه کار و همجنسگرای ویلیس (لانس هنریکسن) شروع به نشان دادن علائم زوال عقل می کند ، وی را مجبور به فروش مزرعه خانوادگی و رفتن به لس آنجلس می کند تا با جان و شوهرش زندگی کند. اریک (تری چن).

بازیگران این فیلم همچنین شامل Sverrir Gudnason ، Laura Linney ، Hannah Gross و David Cronenberg هستند.

اولین نمایش آن در جشنواره فیلم ساندنس در تاریخ 31 ژانویه سال 2020 بود. قرار است این فیلم در 4 دسامبر سال 2020 توسط پادشاهی مدرن در انگلستان اکران شود.

جان (ویگو مورتنسن) با شریک زندگی خود ، اریک (تری چن) در کالیفرنیا زندگی می کند ، به دور از زندگی سنتی روستایی که سالها پیش پشت سر گذاشت. پدر وی ، ویلیس (لنس هنریکسن) ، تنها در مزرعه منزوی محل زندگی جان زندگی می کند. ذهن ویلیس رو به زوال است ، بنابراین جان او را به غرب می آورد ، امیدوار است که او و خواهرش ، سارا (لورا لینی) ، بتوانند به پدرشان کمک کنند خانه ای نزدیک به آنها پیدا کند. نیت آنها در نهایت در مقابل امتناع عصبانیت ویلیس از تغییر شیوه زندگی به هر طریقی قرار می گیرد.

در اکتبر 2018 ، اعلام شد که ویگو مورتنسن در کنار لنس هنریکسن ، سرور گودناسون و کارگردانی فیلمنامه ای که وی نوشت ، در این فیلم بازی خواهد کرد. مورتنسن و دانیل بکرمن با عنوان Scythia Films به عنوان تهیه کننده فیلم فعالیت خواهند کرد. در مارس 2019 ، لورا لینی ، هانا گروس و تری چن به جمع بازیگران فیلم پیوستند.

مورتنسن در ابتدا قصد نداشت نقش اصلی فیلم را بازی کند ، اما دریافت که از آنجا که عملا هیچ ستاره اصلی دیگری در بازیگران وجود ندارد ، تعهد برای بازی در این فیلم تنها راهی است که او می تواند بودجه تولید را تأمین کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سقوط دوبله فارسی Falling 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!