logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Murder Mystery 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم راز جنایت 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم راز جنایت دوبله فارسی Murder Mystery 2019
دانلود فیلم راز جنایت دوبله فارسی Murder Mystery 2019

 

نام فارسی : راز جنایت

 

راز جنایت یک فیلم رمز و راز کمدی آمریکایی در سال 2019 به کارگردانی کایل نیواچک است و توسط جیمز وندربیلت ساخته شده است. این فیلم آدام سندلر ، جنیفر آنیستون و لوک ایوانز را بازی می کند و یک زوج متاهل را دنبال می کند که در تحقیقات قتل در قایق بادبان میلیاردر گرفتار شده اند. این در 14 ژوئن 2019 توسط Netflix منتشر شد.

نیک اسپیتز (آدام سندلر) یک افسر پلیس نیویورک است و همسرش آدری (جنیفر آنیستون) آرایشگاه است. آدری همانطور که نیک در عروسی خود وعده داده بود ، می خواهد به اروپا سفر کند ، اما فکر می کند آنها هرگز چنین نخواهند کرد. بعد از شام 15 ساله خود ، آدری با نیک مقابله می کند ، دروغ می گوید که وی در واقع سفر را رزرو کرده است و آنها راهی اروپا شدند. در هواپیما ، آدری با میلیاردر چارلز کاوندیش ملاقات می کند ، که این زوج را برای پیوستن به مهمانی خانوادگی خود برای مهمانی دعوت می کند که عروسی آینده عموی بزرگتر خود را به نامزد سابق چارلز برای او بپیوندد. نیک موافقت می کند ، پس از دیدن تور اتوبوس قبلی که چقدر شلوغ بود ، شلوغ باشد

دانلود فیلم راز جنایت دوبله فارسی
دانلود فیلم راز جنایت دوبله فارسی

در کنار قایق بادبانی ، نیک و آدری با نامزد سابق کاوندیش ، سوزی ، پسر عموی وی توبی ، بازیگر زن گریس بالارد ، سرهنگ اولنگا ، محافظ وی سرگی ، مهاراجا ویکرام از بمبئی ، راننده ماشین مسابقه ، خوان کارلوس ریورا و عموی مالکم کویینز ، دایی کاوندیش دیدار می کنند. . کوئینز اعلام کرد که همسر جدیدش سوزی تنها کسی است که میراث خود را دریافت می کند و معتقد است که دیگران فقط به دلیل پول علاقه به او علاقه دارند. قبل از اینکه او بتواند وصیت نامه جدید خود را امضا کند ، چراغ ها بیرون می روند و دوباره باز می شوند تا کوئین کشته شده ، که توسط خنجر خودش چاقو زده شده بود را فاش کند.

نیک که به دلیل داشتن کارآگاه NYPD به آدری دروغ گفته است ، اتاق قفل شده دستور می دهد و میهمانان به اتاق های خود باز می گردند. بعداً در آن شب ، مهمانان توبی ، تنها پسر کوئینس را پیدا کردند که در اثر خودکشی مرده است. به محض ورود به مونت کارلو ، مهمانان توسط بازرس لورن دلاكرويكس سؤال مي كنند كه معتقد است نيك و آدري مقصر قتل ها هستند.

در جایزه بزرگ موناکو ، نیک و آدری میهمانان را زیر سوال می برند. در آن شب ، سرگئی آنها را به اتاق خود احضار كرد ، جایی كه او نشان می دهد كه كوینس با نامزد سرهنگ در حالی كه سرهنگ در حالت اغما بود ، ازدواج كرده بود كه با مرگ وی و فرزندی كه گفته می شود متولد شده بود ، به پایان رسید. این زن و شوهر وقتی شخصی در را می کشد مخفی می شوند و بیرون می آیند تا سرگئی را قتل کنند. با شجاعت ، آنها از پنجره و لبه در امتداد طاقچه ، بالای سطح زمین بالا می روند. در این روند ، آنها می بینند كه سرهنگ در حال دندانهای خود را می لرزد و مهاراجا و گریس در حال بوسه زدن هستند ، و احتمال اینكه هر یك از آنها قاتل باشد و سرگئی را بكشد ، رد می كنند. در حالی که فرار می کنند ، آنها با این خبر می دانند که Delacroix حکم دستگیری آنها را صادر کرده است. آدری از یادگیری خشمگین است که نیک در واقع کارآگاه نیست و در مورد رزرو سفر از قبل دروغ گفته است و او را با کاوندیش ترک می کند.

نیک سوزی را دنبال می کند تا کتابخانه ای را پیدا کند که آدری را پیدا کند ، که نشان می دهد کاوندیش نیز در ساختمان است. آنها می فهمند کاوندیش و سوزی هنوز عاشق و احتمالاً قاتلان هستند. این زوج مجبور می شوند از یک مسلح پنهان فرار کنند و با ریورا ملاقات کنند و با سوزی روبرو می شوند که توسط قاتل نقاب دار کشته می شود. نیک و آدری برای مقابله با کاوندیش به عمارت کوئینز می روند ، اما وی را با مسمومیت مرده می یابند.

این زوج دلاکروویکس و میهمانان باقیمانده کلنل ، گریس ، ویکرام و ریورا را احضار می کنند که همگی دارای علیبی هستند. نیک و آدری استنباط می کنند که گریس قاتل است. او توسط توبی کمک شد ، سپس او را به قتل رساند. گریس فاش کرد که او فرزند کوئینز است که “درگذشت” و پول او واقعاً به او تعلق دارد ، هرچند او قتل را انکار می کند. با این حال ، آدری گناه خود را اثبات کرد (وی مخفیانه خود را پنهان کرده بود که نیک به عنوان قاتل نقاب دار زیر یک کلاه آشکار به او داد) و او دستگیر می شود.

دانلود فیلم راز جنایت دوبله فارسی
دانلود فیلم راز جنایت دوبله فارسی

نیک و آدری در حالی که جشن می گیرند یاد می گیرند که گریس علیبی دیگر داشت و باید یک قاتل دیگر هم وجود داشته باشد. آنها می دانند که ریورا قاتل دوم است ، که کوئینس را به دلیل تصادف پدرش در جایی که هر دو پایش را از دست داده بود مقصر دانست. ریورا دلاكروكس را گروگان گرفته و نیك و آدری را در تعقیب و گریز اتومبیل سوق می دهد اما آنها ماشین وی را مجبور به تصادف و نجات Delacroix می كنند. ریورا همه آنها را در محل اسلحه نگه می دارد ، اما با اتوبوس تور آشوب آمیز کشته می شود ، که نیک و آدری در ابتدا زودتر سوار آن می شدند.

Delacroix از این زوج تشکر می کند و پیشنهادهایی برای کمک به گرفتن نیک به کارآگاه در خانه دارد. این فیلم به پایان می رسد که نیک و آدری به تعطیلات خود در محوطه محترمانه Orient Express از Interpol ادامه می دهند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم راز جنایت دوبله فارسی Murder Mystery 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!