logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)
81

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Deadpool & Wolverine 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ددپول 3 و ولورین با کیفیت عالی

دانلود فیلم ددپول 3 و ولورین دوبله فارسی Deadpool & Wolverine 2024
دانلود فیلم ددپول 3 و ولورین دوبله فارسی Deadpool & Wolverine 2024

 

ددپول و ولورین (به انگلیسی: Deadpool & Wolverine) یک فیلم کمدی ابرقهرمانی آمریکایی محصول 2024 است که بر اساس کامیکس مارول ساخته شده و شخصیت‌های ددپول و ولورین را به نمایش می‌گذارد. این فیلم توسط استودیوی Marvel، Maximum Fort و 21 Laps Entertainment تولید و توسط Walt Disney Studios Motion Pictures توزیع شده است، این فیلم سی و چهارمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) و دنباله Deadpool (2016) و Deadpool 2 (2018) است. این فیلم را شاون لوی بر اساس فیلمنامه ای که با رایان رینولدز، رت ریس، پل ورنیک و زیب ولز نوشته بود، کارگردانی کرد. رینولدز و هیو جکمن به ترتیب در نقش وید ویلسون / ددپول و لوگان / ولورین در کنار اما کورین، مورنا باکارین، راب دیلینی، لزلی اوگامز، آرون استنفورد و متیو مکفدین بازی می‌کنند. در این فیلم، ددپول متوجه می‌شود که مقامات زمان واریانس قرار است جهان او را نابود کنند و با یک ولورین بی‌میل از یک جهان دیگر شریک می‌شوند تا آنها را متوقف کنند.

ساخت سومین فیلم ددپول در نوامبر 2016 در فاکس قرن بیستم آغاز شد، اما پس از تصاحب استودیو توسط دیزنی در مارس 2019 متوقف شد. کنترل شخصیت و سری فیلم های مردان ایکس فاکس به استودیو مارول منتقل شد که شروع به کار کرد. ساخت فیلم جدیدی با رینولدز این Deadpool را با MCU ادغام می کند و رتبه R را در فیلم های قبلی Deadpool حفظ می کند و اولین مورد را برای MCU نشان می دهد. Wendy Molyneux و Lizzie Molyneux-Logelin در نوامبر 2020 به عنوان نویسنده پیوستند. ریس و ورنیک تا مارس 2022، زمانی که لوی به عنوان کارگردان استخدام شد، از فیلم های قبلی برای بازنویسی بازگشتند. آنها به همراه رینولدز و ولز در کشف داستان فیلم با مشکل مواجه بودند تا اینکه جکمن تصمیم گرفت در آگوست 2022 نقش ولورین را از فیلم های مردان ایکس تکرار کند. چندین بازیگر دیگر از فیلم های مردان ایکس و تولیدات قبلی مارول نیز به عنوان بازیگر بازگشتند. بخشی از داستان چندجهانی فیلم که به عنوان خداحافظی با فیلم های مارول فاکس عمل می کند. فیلمبرداری در می 2023 در استودیو پاین‌وود در انگلستان، با فیلمبرداری اضافی در نورفولک و استودیو فیلم بووینگدون آغاز شد. تولید در ژوئیه به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023 متوقف شد، اما در نوامبر از سر گرفته شد و در ژانویه 2024 به پایان رسید. عنوان فیلم یک ماه بعد فاش شد.

 

Deadpool & Wolverine در 22 ژوئیه 2024 در تئاتر David H. Koch در شهر نیویورک به نمایش درآمد و در 26 ژوئیه در ایالات متحده به عنوان بخشی از فاز پنجم MCU اکران شد. این فیلم ۸۷۹.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است و دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۴ است.

در سال 2018، پس از اینکه وید ویلسون از دستگاه سفر در زمان کیبل برای جلوگیری از مرگ دوست دخترش ونسا کارلایل استفاده کرد، او از جهان خود، Earth-10005، به Earth-616 / “Scred Timeline” سفر می کند و امیدوار است که به انتقام جویان بپیوندد و به او بدهد. زندگی معنی داد او توسط هپی هوگان طرد می شود و به جهان خود باز می گردد. شش سال بعد، وید از ونسا جدا شد و از ددپول مزدور نقابدار بازنشسته شد. او با دوستش پیتر ویزدم به عنوان فروشنده خودروهای دست دوم کار می کند.

در جشن تولد وید، اداره زمان واریانس (TVA) او را اسیر کرده و نزد آقای پارادوکس می آورد. پارادوکس نشان می‌دهد که خط زمانی وید در نتیجه مرگ «وجود لنگر» تثبیت‌کننده‌اش، لوگان، در حالی که از دخترش لورا محافظت می‌کند، رو به وخامت است. از اینکه هزاران سال را در انتظار مرگ طبیعی جدول زمانی بگذرانید. او پیشنهاد می کند که وید را با فرستادن او به تایم لاین مقدس، جایی که انتظار می رود نقش مهمی در رویدادهای آینده ایفا کند، نجات دهد. وید TempPad پارادوکس را می دزدد و از آن برای سفر به قبر لوگان استفاده می کند، به این امید که او را زنده کند و تایم لاین آنها را نجات دهد. وقتی این کار با شکست مواجه شد، وید از تمپد برای سفر در چندجهانی در جستجوی یک «نوع» جهان جایگزین از لوگان استفاده می‌کند که می‌تواند جایگزین جهان او شود.

وید با نسخه‌ای از لوگان به TVA برمی‌گردد، اما توسط پارادوکس به او می‌گویند که یک موجود لنگر نمی‌تواند جایگزین شود، و این نوع بدترین ولورین توسط TVA به دلیل عدم موفقیت در نجات همکارش مردان ایکس، در نظر گرفته می‌شود. وقتی وید استنباط می‌کند که پارادوکس بدون اطلاع مافوقش عمل می‌کند، پارادوکس وید و لوگان را به خلأ می‌فرستد، جایی که همه چیز توسط موجود Alioth مصرف می‌شود. وید و لوگان با جانی استورم دستگیر می شوند و نزد کاساندرا نوا، خواهر دوقلوی قدرتمند و سادیست چارلز خاویر، رهبر مردان ایکس، برده می شوند. کاساندرا که با TVA قراردادی بسته بود تا در Void بماند، جانی را به خاطر توهین به او می‌کشد و وید و لوگان را رها می‌کند تا توسط Alioth مصرف شوند. این زوج موفق به فرار می شوند.

لوگان و وید با انواعی از ددپول به نام‌های “نیسپول” و “دگپول” آشنا می‌شوند که به آنها یک ماشین می‌دهند و آنها را به سمت گروه مقاومتی هدایت می‌کنند که علیه کاساندرا می‌جنگند. لوگان موافقت می کند که در ازای اینکه TVA خط زمانی او را اصلاح کند، با وید همکاری کند، اما وقتی متوجه می شود که ممکن است این امکان پذیر نباشد، جفت با هم دعوا می کند و هر دو بیهوش رها می شوند. آنها توسط گروه مقاومت متشکل از لورا، الکترا، بلید و گامبیت یافت می شوند. وید پیشنهاد اتحاد برای مبارزه با کاساندرا می دهد و لورا لوگان را متقاعد می کند که به آن بپیوندد. اعضای مقاومت حواس سرسپردگان کاساندرا را پرت می کنند در حالی که وید و لوگان با گذاشتن کلاه ایمنی جوگرنات روی سر او قدرت او را مسدود می کنند. کاساندرا توسط پیرو خود پیرو از طرف پارادوکس خیانت می‌کند و تقریباً می‌میرد تا اینکه لوگان وید را متقاعد می‌کند که کلاه ایمنی را بردارد. کاساندرا خود را درمان می کند و درگاهی را به Earth-10005 باز می کند که در آن وید و لوگان متوجه می شوند که پارادوکس Time Ripper را تکمیل کرده است.

کاساندرا قبل از اعدام از Pyro از نقشه پارادوکس مطلع می شود و به Earth-10005 سفر می کند. او نحوه استفاده از Time Ripper را از ذهن پارادوکس یاد می گیرد و قصد دارد تمام خطوط زمانی را از بین ببرد و تنها Void را باقی بگذارد. کاساندرا ارتشی از انواع ددپول را احضار می کند که نایسپول را می کشند و با وید و لوگان می جنگند تا زمانی که پیتر از راه می رسد و آنها را متقاعد می کند که تسلیم شوند. پارادوکس به وید و لوگان می‌گوید که یکی از آن‌ها می‌تواند با مختل کردن جریان قدرت زمان Ripper را نابود کند، اما انجام این کار باعث مرگ آن‌ها می‌شود. وید و لوگان با هم Time Ripper را نابود می کنند و در این روند کاساندرا را می کشند و می توانند با تقسیم بار زنده بمانند. پارادوکس توسط Hunter B-15 از TVA دستگیر می شود، که فاش می کند که اقدامات وید و لوگان زمین-10005 را از خراب شدن نجات داده است. وید از Hunter B-15 می خواهد که گروه مقاومت را از Void نجات دهد و تاریخ دنیای لوگان را تغییر دهد. او توضیح می‌دهد که دومی امکان‌پذیر نیست، زیرا سابقه لوگان همان چیزی است که او را به یک قهرمان تبدیل کرده است. بعداً وید از لوگان دعوت می کند تا با دوستانش ملاقات کند. در طول یک گردهمایی که شامل لورا و داگپول می شود، لوگان وید را تشویق می کند که با ونسا آشتی کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ددپول 3 و ولورین دوبله فارسی Deadpool & Wolverine 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!