logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
76/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Vampires vs. the Bronx 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خون آشام های محله برانکس 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خون آشام های محله برانکس دوبله فارسی Vampires vs. the Bronx 2020
دانلود فیلم خون آشام های محله برانکس دوبله فارسی Vampires vs. the Bronx 2020

خون آشام ها در برابر برونکس (انگلیسی: Vampires vs. the Bronx) یک فیلم ترسناک و کمدی ترسناک آمریکایی در سال 2020 به کارگردانی اوز رودریگز و نویسندگی اوز رودریگز و بلیز همینگوی است. این فیلم گروهی از نوجوانان را دنبال می کند که هنگام تجمع خون آشام ها مجبور می شوند از محله خود در برانکس محافظت کنند. در آن جادن مایکل ، کوکو جونز ، جرالد دبلیو جونز سوم و گریگوری دیاز چهار بازی می کنند.

در 2 اکتبر سال 2020 توسط نتفلیکس منتشر شد.

ویوین در حالی که ناخن های خود را در محله برانکس نیویورک تمیز می کرد ، از صاحب سالن بکی مطلع شد که بکی سالن فروش خود را به گروه املاک و مستغلات Murnau Properties ، که زمین های سراسر محله را خریداری کرده اند ، می فروشد. پس از رفتن ویویان ، واسطه مورناو ، فرانك پولیدوری ، برای نهایی كردن فروش وارد عمل می شود و تماشا می كند كه خون آشام بكی را می كشد.

میگل مارتینز در حال سازماندهی یک مهمانی بلوک برای جمع آوری پول برای نجات Primo bodega ، یک فروشگاه گوشه محلی متعلق به تونی است که تهدید به بسته شدن است. بهترین دوستان بابی و لوئیس به او پیوستند. این سه نفر در بودگا بزرگ شدند. میگل از لطیف شدن محله ابراز نگرانی می کند. همانطور که بعداً جلوی دادگستری خریداری شده توسط مورناو پوسترهای خود را آویزان می کند ، مردهایی را می بیند که او را تماشا می کنند و توسط اسلیم ، یکی از اعضای باند هنی ، تعقیب می شود. اسلیم توسط یکی از مردان کشته می شود. میگل به تونی فرار می کند و همراه بابی و لوئیس مخفی می شود. خون آشام به دنبال او وارد می شود و این سه نفر متوجه می شوند که او در هیچ یک از آینه ها ظاهر نمی شود.

روز بعد ، آنها Blade را تماشا می کنند و همه چیزهایی را که در مورد کشتن خون آشام ها می دانند مرور می کنند. آنها به یک دفتر Murnau Properties مراجعه می کنند تا سعی کنند دریابند که خون آشام ها در طول روز کجا آرام می گیرند. فرانک آنها را تهدید کرد و اظهار داشت که اهل برانکس هستند ، آنها می توانند ناپدید شوند و هیچ کس متوجه نمی شود. پسران پرونده ای را از روی میز او گرفته و فرار می کنند. آنها یک درایو USB پیدا می کنند که شامل برنامه هایی برای لانه خون آشام ها در سراسر برانکس است و همچنین یک کلید اسکلتی. آنها در می یابند كه ساختمان دادگاه لانه است و در آن شكسته می شود. میگل از خودش فیلم می گیرد كه تابوتی را باز می كند و خون آشامی را نشان می دهد كه آنها را بدرقه می كند. آنها توسط پلیس برای تجاوز به سو استفاده و با ساکنان برانکس روبرو می شوند. میگل سعی می کند این ویدیو را به عنوان اثبات به همه نشان دهد ، اما وقتی فقط نشان می دهد یک تابوت خالی را باز می کند ، می خندد. او فرانک را به چالش می کشد که به زیر نور خورشید قدم بگذارد ، اما وقتی فرانک این کار را انجام می دهد و خواستار برگرداندن پرونده سرقت شده می شود ، ناامید می شود. فرانک ، که مشخص شده است که یک خادم انسانی در مورد خون آشام ها است ، متوجه می شود که میگل کلید را نگه داشته و هنی و باندش را برای شکار سه گانه استخدام می کند.

ویویان برای جستجوی میگل از بودگا دیدن می کند. تونی متوجه می شود که او نیز خون آشام است و توسط او کشته می شود. پسران بودگا تونی را می بینند که توسط مورناو سوار شده و متوجه می شوند که او کشته شده است. میگل خفاش سامی سوسای با ارزش تونی را می گیرد و قول می دهد خون آشام ها را بکشد. هنی و باندش قصد سرقت خون آشام ها را دارند اما کشته می شوند. بچه ها توسط خون آشام ها تحت تعقیب قرار می گیرند و توسط ویویان به خانه میگل می روند. آنها متوجه می شوند ویویین یک خون آشام است و از مادر میگوئل التماس می کنند که او را به داخل دعوت نکند ، زیرا خون آشام ها بدون دعوت نمی توانند وارد آنجا شوند. ویویان فاش می کند که او رهبر گروه خون آشام مورناو است و خواستار بازگشت کلید است. میگل او را با آب مقدس پاشیده و او فرار می کند. صبح روز بعد ، این سه نفر برای شکست دادن پیمان وسایل خود را جمع می کنند. در دادگاه ، آنها موفق به کشتن چندین خون آشام می شوند. ویویان کلید را برداشته و فاش می کند که جعبه ای را باز می کند که حاوی بقایای اولین خون آشام است که می توان از خاکستر او برای رشد ارتش خود استفاده کرد. بابی فرانک را متقاعد می کند که خون آشام ها هرگز او را به عنوان یکی از خودشان نخواهند دید و او آنها را رها می کند قبل از اینکه توسط ویویان کشته شود. ویویان آنها را ناتوان می کند و در شرف کشتن میگل است که ساکنان برانکس با سلاح های خانگی می رسند. درگیری بعدی با خنجر زدن میگویل با خفاش تونی به ویویان و کشته شدن وی پایان می یابد.

دو هفته بعد ، میگل از کنار یک نقاشی دیواری یادبود تونی عبور می کند که به مهمانی بلوک می رود. او و دوستانش تصمیم می گیرند که شکارچیان خون آشام خوبی کنند. ساکن گلوریا با پخش مستقیم فیلم ، به مهاجمان آینده هشدار می دهد که جامعه او همیشه از یکدیگر حمایت خواهند کرد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خون آشام های محله برانکس دوبله فارسی Vampires vs. the Bronx 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!