logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی فرار مرغی 2: طلوع قلعه با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن فرار مرغی 2 دوبله فارسی Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023
دانلود انیمیشن فرار مرغی 2 دوبله فارسی Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023

 

 

فرار مرغی 2 یک انیمیشن کمدی استاپ موشن بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی سم فل و نویسندگی کری کرکپاتریک، جان اوفارل و ریچل تونارد است. این فیلم دنباله‌ای بر Chicken Run (2000) است که توسط Aardman Animations ساخته شده است و با صداپیشگی Thandiwe Newton، Zachary Levi، Bella Ramsey، Romesh Ranganathan، David Bradley، Daniel Mays، Jane Horrocks، Imelda Staunton، Lynn Ferguson، Josie Sedgwick به ایفای نقش پرداخته است. -دیویس، پیتر سرافینوویچ، نیک محمد و میراندا ریچاردسون. این فیلم داستان راکی و جینجر را روایت می‌کند که وقتی دخترشان به یک مرغداری بسیار پیشرفته ربوده شده توسط دشمن قدیمی‌شان خانم تویدی ربوده می‌شود، یک ماموریت نجات را هدایت می‌کنند.

Chicken Run: Dawn of the Nugget اولین نمایش جهانی خود را در شصت و هفتمین جشنواره فیلم لندن در 14 اکتبر 2023 داشت و توسط نتفلیکس در 15 دسامبر 2023 اکران شد. این فیلم با نقدهای مثبت منتقدان روبرو شد.

از زمانی که جوجه ها از مزرعه آقا و خانم تویدی گریختند، در یک پناهگاه ایده آل در جزیره ای در یک دریاچه ساکن شده اند، جایی که می توانند با خوشحالی و در امان از دست انسان ها زندگی کنند. جینجر و راکی با یک بچه جوجه کشی به نام مولی تشکیل خانواده می دهند. موش‌ها نیک و فچر به‌طور دوره‌ای با لوازم مورد بازدید قرار می‌گیرند.

مولی به یک پسر 11 ساله ماجراجو تبدیل می شود که جینجر و راکی سعی می کنند از او در برابر دنیای بیرون محافظت کنند. ظاهر کامیون‌ها و ساخت‌وسازها در سرزمین اصلی به جینجر مربوط می‌شود که مزرعه مرغ دیگری در حال ساخت است، و او با نگاه محتاطانه‌تر خود به عنوان والدین، جامعه خود را بهتر در مخفی کردن خود هدایت می‌کند.

کنجکاوی مالی او را به سمت سرزمین اصلی می کشاند، جایی که او را از زیر گرفتن جوجه نوجوانی به نام فریزل نجات می دهد. دو دوست روی یک کامیون پر از جوجه که به مزارع Fun-Land برده می‌شود، نشسته‌اند، که برای آنها جذاب به نظر می‌رسد. جینجر و راکی با جوجه های بابز، بانتی، مک و فاولر یک گروه جستجو تشکیل می دهند. آنها تعقیب می کنند و متوجه می شوند که “مزرعه” یک کارخانه فرآوری مرغ بسیار پیشرفته است که دارای سیستم های امنیتی است.

در داخل، مولی و فریزل یک منطقه تفریحی وسیع پیدا می‌کنند، جایی که جوجه‌های دیگر – که همگی قلاده‌های الکترونیکی شماره‌دار دارند – به سواری می‌روند، بازی می‌کنند و غیره. اطلاعاتی که باید به آنها نفوذ کنند نیک و فچر به آنها ملحق می شوند که از دیگران جدا می شوند، اما با راکی ملاقات می کنند.

مولی و فریزل متوجه می شوند که قلاده ها در صورت فعال شدن، سایر جوجه ها را به احمق های بی خیال تبدیل می کنند. دکتر فرای، دانشمند مرکز، فریزل را می گیرد و یقه ای به آن می دهد. مولی می رود و قول می دهد برای او برگردد.

جینجر دوباره با مولی متحد می شود و با وحشت متوجه می شود که دشمن او خانم تویدی در کنار دکتر فرای، شوهر جدیدش، این عمل را انجام می دهد. یقه‌ها برای سرکوب ترس جوجه‌ها، تهیه ناگت‌های مرغ خوشمزه‌تر برای رجینالد اسمیت، یک تاجر زنجیره‌ای فست‌فود که به‌دنبال مواد غذایی جدید است، استفاده می‌شود. خانم تویدی جینجر را اسیر می کند و یقه ای روی او می گذارد که در مقابلش مقاومت نمی کند، اما راکی مداخله می کند و مولی او را آزاد می کند. مرغ ها، خروس ها و موش ها در یک سیلو ذرت متحد شده اند که با تبدیل آن به ذرت از آن فرار می کنند. مولی برای سرنوشت فریزل سوگواری می کند و باعث می شود جینجر و دیگران به عقب برگردند و به جوجه های دیگر نیز کمک کنند.

خانم تویدی به دکتر فرای دستور می‌دهد تا تولید ناگت‌های مرغ را شروع کند و مبارزه برای کنترل از راه دور که جوجه‌ها را شستشوی مغزی می‌دهد، بین خانم تویدی و تیم راکی، جینجر و مولی آغاز می‌کند، در حالی که بقیه جوخه نجات سعی می‌کنند جلوی آن را بگیرند. جوجه ها بی خیال وارد پردازنده می شوند. سه جوجه مرغ در این مبارزه پیروز می شوند و خانم تویدی را به داخل دستگاه می فرستند تا مانند یک قطعه مرغ نان بخورد، در حالی که کل جمعیت جوجه ها و موش ها در یک کامیون فرار می کنند. خانم تویدی سعی می‌کند جلوی آنها را بگیرد، اما فاولر او را به خندق محوطه می‌کوبد، جایی که توسط نیروهای امنیتی مرکز متوقف می‌شود، زیرا سایت از خرابکاری جوجه‌ها منفجر می‌شود.

جوجه ها به جزیره باز می گردند و زندگی آنها به روال عادی باز می گردد… اما اکنون مولی و فریزل در حال انجام شناسایی هوایی برای مزارع مرغ در سرزمین اصلی هستند و خدمه مرغ کسانی را که پیدا می کنند آزاد می کنند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن فرار مرغی 2 دوبله فارسی Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!