logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
46
60%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Jesus Revolution 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی انقلاب مسیح با کیفیت عالی

دانلود فیلم انقلاب مسیح Jesus Revolution 2023
دانلود فیلم انقلاب مسیح Jesus Revolution 2023

 

انقلاب عیسی (به انگلیسی: Jesus Revolution) یک فیلم درام مسیحی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جان اروین و برنت مک کورکل است. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام، وزیر جوانان، گرگ لوری (جوئل کورتنی)، هیپی مسیحی لونی فریزبی (جاناتان رومی) و کشیش چاک اسمیت (کلسی گرامر) را به تصویر می‌کشد که در جنبش عیسی در کالیفرنیا در طول سال‌های گذشته شرکت می‌کنند. اواخر دهه 1960 آنا گریس بارلو و کیمبرلی ویلیامز پیزلی نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند. این فیلم در 24 فوریه 2023 توسط Lionsgate در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد و 51.9 میلیون دلار فروخت.

در سال 1968، کشیش ساکن کالیفرنیای جنوبی، چاک اسمیت، متوجه می‌شود که کلیسای او به دلیل ناتوانی در برقراری ارتباط با نسل جوان‌تر و بدون زندگی هیپی‌ها به تدریج در حال مرگ است. یک روز، دخترش، جانت، سوار یک هیپی هیچ‌هکر رنگارنگ به نام لونی فریزبی می‌شود که می‌گوید در حال سفر است و به مردم در مورد وزارت عیسی می‌گوید. اسمیت که در ابتدا به فریزبی مشکوک بود، در نهایت با او گرم می شود و از هیپی های دیگر به خانه اش استقبال می کند. این شامل معرفی لونی به چاک با گروهی به نام Love Song است که آهنگی را در اتاق نشیمن او اجرا می کند. آنها به نیروها می پیوندند و یک جنبش موفق را برای بشارت دادن به هیپی ها و دیگران آغاز می کنند.

در همین حال، دانش‌آموز دبیرستانی، گرگ لوری، از کلاس آموزش افسران ذخیره خردسال خود فرار می‌کند و به دختری به نام کت می‌پیوندد که او را به کنسرت جنیس جاپلین “روشن” می‌کند و تیموتی لیری ارزش مواد مخدر را برای کشف خود موعظه می‌کند. با این حال، گرگ می بیند که هیپی های مختلف به طور خطرناکی غیرمسئول هستند. خواهر کاته در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر بیمار می شود. هنگام تماشای یک فیلم، کت از دست گرگ عصبانی می شود که به خطرناک بودن مواد مخدر اهمیت نمی دهد و دوستی آنها را به هم می زند.

در پردیس هیپی ها، کت به موعظه لونی گوش می دهد. سپس گرگ می آید و آنها با هم آشتی می کنند و در پایان کات به او می گوید که یک کلیسا پیدا کرده و او باید به دیدنش بیاید. گرگ و کت در خدمت اسمیت و فریزبی آرامش پیدا می‌کنند، اگرچه والدین متین کاته مشتاق گرگ نیستند.

این وزارتخانه از نظر محبوبیت منفجر می شود و به عنوان “انقلاب عیسی” یا “عجیب های عیسی” دیده می شود، و حتی جرقه ای بر روی جلد مجله تایم در سال 1971 زده شد. گرگ پیشنهاد می‌کند که یک شعبه وزارت در ریورساید را تصاحب کند و در نهایت با کاته ازدواج می‌کند و خودش کشیش معروفی می‌شود. اسمیت و فریزبی به عنوان بنیانگذاران جنبش گسترده نمازخانه کالواری و به طور کلی به عنوان رهبران جنبش عیسی یاد می شوند.

این فیلم در ژوئن 2018 معرفی شد و جان اروین و جان گان فیلمنامه، کارگردانی گان و گرگ لوری، کوین داونز و برادران اروین تهیه کنندگی آن را بر عهده داشتند. جیم گافیگان و جوئل کورتنی در ژوئن 2020 نقش های اصلی را امضا کردند، اگرچه کلسی گرامر در نهایت جایگزین گافیگان شد. فیلمبرداری در مارس 2022 در موبایل، آلاباما اتفاق افتاد و چندین صحنه دیگر در محل در کالیفرنیا فیلمبرداری شدند.

این فیلم در 15 فوریه 2023 در تئاتر چینی TCL در لس آنجلس به نمایش درآمد و در 24 فوریه 2023 توسط Lionsgate در ایالات متحده اکران شد. این فیلم برای اکران بین المللی در سنگاپور در 23 مارس 2023 آغاز می شود و اندونزی، استرالیا، نیوزیلند و سایرین برای ماه های بعدی برنامه ریزی شده اند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم انقلاب مسیح Jesus Revolution 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!