logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Last Kumite 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی آخرین مبارزه با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم آخرین مبارزه دوبله فارسی The Last Kumite 2024
دانلود فیلم آخرین مبارزه دوبله فارسی The Last Kumite 2024

 

 

در فیلم آخرین مبارزه یک استاد هنرهای رزمی باید در یک مبارزه نهایی و وحشیانه به نام “کومیت” شرکت کند. حریف او فقط یک مبارز دیگر نیست و خطرات مربوط به زندگی دخترش است.

نقد و بررسی: از زمانی که The Last Kumite برای اولین بار معرفی شد، مشتاقانه منتظر بودم، و رک و پوست کنده از خودم عصبانی هستم که این مدت طول کشید تا بنشینم و در نهایت آن را تماشا کنم. من چند هفته پیش دی وی دی را در اسکاتلند برداشتم و دیشب آن را دیدم.

The Last Kumite که عمدتاً از طریق تأمین مالی جمعی تأمین می شود، پروژه ای پرشور برای همه درگیرها است، زیرا یک نامه عاشقانه واقعی برای فیلم های کلاسیک هنرهای رزمی دهه 80 و 90 است. بازیگرانی شامل ماتیاس هوز، بیلی بلانکس، سینتیا روتروک، کرت مک‌کینی، محمد قیسی و عبدالقیسی می‌بالد. اگر در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ بزرگ شده‌اید، می‌دانید که همه این افراد چه کسانی هستند، و این فیلم فقط برای طرفدارانی مانند ما ساخته شده است.

دیدن اینکه خود دیوید کورژال سامورایی وایکینگ نیز مهارت های رزمی چشمگیر خود را به نمایش می گذارد، بسیار خوب است. او در صفحه نمایش نیز حضور دارد، بنابراین من مشتاقانه منتظرم تا ببینم در آینده چه خواهد کرد.

مایکل ریورز نقش اصلی ما را ماتیس لندور بازی می‌کند و او کاملاً دلسوز است. او از همان ابتدا ما را به دنبال او می‌داند، زیرا او مردی افتخاری است که علاقه‌ای به رقابت در کومیته ندارد، اما پس از ربوده شدن دخترش مجبور به انجام این کار می‌شود.

مایک مولر طراح رقص مبارزه بود و همچنین در نقش کوچکی به عنوان لایتنینگ ظاهر می شود. صحنه‌های مبارزه واضح هستند، جایی که ما می‌توانیم تمام اتفاقات را ببینیم و دیدن دوباره استعدادهای واقعی در هنرهای رزمی عالی است.

مایک درودر به عنوان حریف اصلی دراکو خنده دار است که اساساً فقط فریاد می زند و مخالفان خود را مسخره می کند و کاملاً کار می کند. تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که از شخصیت متنفر باشیم و به محض اینکه او روی صفحه نمایش داد، این کار را انجام می دهیم.

جدال نهایی بین بیلی بلانکس و ماتیاس هوز یکی از نکات برجسته برای من بود، اما حیف که سینتیا فرصت بیشتری برای درخشش پیدا نکرد. امیدوارم دنباله‌ای با حضور دان ویلسون، لورن آودون، دنیل برنهارت و جف وینکات داشته باشیم، اما وینکات دیگر هنرهای رزمی نمی‌کند، بنابراین بعید است که علاقه‌مند باشد.

انواع و اقسام فیلم های هنرهای رزمی قدیمی مانند شخصیت ماتیاس هوس به نام ران هال وجود دارد که بسیار عالی بود. دیوید کورژال همچنین می‌تواند ضربه نمادین JCVD ​​را از Bloodsport در یک نقطه بازسازی کند.

این همان فیلمی است که فکر می‌کردم وقتی با فیلم‌هایی مانند Bloodsport بزرگ شدم دیگر آن را نخواهیم دید و خوب است بدانم فیلم‌سازانی مانند راس کلارکسون به اندازه من به این ژانر علاقه دارند.

من دوست دارم که چگونه برای خنده پخش نمی شود. این می توانست به راحتی یک طنز مسخره کننده در این نوع فیلم ها باشد، اما خوشبختانه The Last Kumite خودش را جدی می گیرد و هر آنچه را که می خواستم از آن ارائه می دهد.

ما آهنگ های جدیدی از استن بوش دریافت کردیم و موسیقی توسط پل هرتزوگ بزرگ ارائه شده است که Bloodsport و Kickboxer را نیز گلزنی کرده است.

مسلماً بودجه کم کاملاً مشخص است، بنابراین فاقد درخشش بصری براق است و برخی از بازی‌ها دقیقاً شایسته اسکار نیستند، اما The Last Kumite هنوز هم مانند یک پتوی گرم یا دیدار مجدد با دوستان قدیمی است.

به طور کلی، The Last Kumite ممکن است کامل نباشد، اما اگر مثل من به اندازه کافی خوش شانس بودید که در دوره فیلم هایی مانند Bloodsport و Kickboxer بزرگ شوید، در اینجا چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد. صحنه های دعوای خونین زیادی وجود دارد و باعث شد بیشتر بخواهم. امیدوارم با بودجه‌ای بیشتر دنباله‌روی داشته باشیم و آن‌ها فقط آن را The Last Kumite: Round 2 بنامند. در هر صورت امیدوارم این فیلم ژانر مسابقات مبارزه‌ای را دوباره تقویت کند، زیرا مدتی است که وجود نداشت و سزاوار بازگشت است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آخرین مبارزه دوبله فارسی The Last Kumite 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!