logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال قانون از نظر لیدیا پوئت The Law According to Lidia Poet 2023

سریال قانون از نظر لیدیا پوئت ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود سریال The Law According to Lidia Poet 2023
دانلود سریال The Law According to Lidia Poet 2023

 

 

قانون به گفته لیدیا پوئت (نام اصلی La legge di Lidia Poët) یک مجموعه تلویزیونی ایتالیایی با بازی ماتیلدا دی آنجلیس در نقش لیدیا پوئت است. این فیلم توسط لتیزیا لامارتیر و ماتئو رووره بر اساس ایده‌ای از گیدو یوکولانو و دیوید اورسینی کارگردانی شد که به عنوان تهیه‌کننده نیز فعالیت داشتند. سریال جنایی تاریخی در 15 فوریه 2023 در نتفلیکس منتشر شد. این سریال بر اساس داستان واقعی اولین وکیل زن ایتالیایی، لیدیا پوئت است.

در پایان قرن نوزدهم در تورین، حکم دادگاه استیناف اعلام کرد که پذیرش لیدیا پوئت در وکالت غیرقانونی است. او به دلیل زن بودن از وکالت منع شده است. لیدیا در دفتر وکالت برادرش شروع به کار می کند و در همان زمان آماده اعتراض به حکم می شود.

او در موارد فردی سعی می‌کند با روش‌های غیرمتعارف، حقیقت پشت تعصبات و سطحی‌نگاری‌ها را بیابد. او از خبرنگار Jacopo Barberis حمایت می‌کند که اطلاعاتی را در اختیار او قرار می‌دهد.

فیلمبرداری سریال قانون به گفته لیدیا پوئت در تورین انجام شد و سریال توسط گروه Groenlandia تولید شد.
کارگردانی دوربین توسط فرانچسکو اسکازوسی و ولادان رادوویچ، موسیقی توسط ماسیمیلیانو مچلی، طراحی صحنه توسط لویزا لما و طراحی صحنه و لباس توسط استفانو چیامیتی انجام شده است. سارا کاسانی مسئولیت بازیگری را بر عهده داشت. به کارگردانی Matteo Rovere و Letizia Lamartire.

علاوه بر Lidia Poët در ایتالیا، مورد مشابهی با Emilie Kempin-Spyri در سوئیس نیز وجود داشت.

Gabriela Tscharner Patao به آن 3.5 ستاره از 5 ستاره در cineman.ch داد و گفت این سریال با یک قهرمان جذاب هیجان انگیز است. ماتیلدا دی آنجلیس بازیگر اصلی نقش لیدیا پوئت را تحت تاثیر قرار می دهد. در حالی که حل جنایات اغلب تا حدی قابل پیش بینی است، این سریال بخش خوبی از اروتیسم را ارائه می دهد.

الیور آرمکنشت این سریال را در سایت film-rezensionen.de با هفت امتیاز از ده امتیاز داد و آن را ارزش دیدن با موارد مختلف توصیف کرد. محقق باید با ترکیبی از زیرکی، پشتکار و سنگدلی بر سنت‌ها و انتظارات خود مانور دهد. بازیگر نقش اول ماتیلدا دی آنجلیس این ویژگی ها را به نمایش می گذارد، اگرچه کمی سبکی گاهی اوقات خوب بود.

سوزان راکوویتز سه ستاره از پنج ستاره را در کلین تسایتونگ به آن داد. نتفلیکس زندگی پوئت را در همان قالب سرگرمی که در دو فیلم انولا هولمز نیز یافت می شود، انتخاب کرده است. سیسی (RTL) و Die Kaiserin (نتفلیکس) نیز با نگرش پیپی جوراب بلند و رنگی از گریز به قهرمانی متوسل شدند. در مقابل، قالب‌هایی مانند غیرمتعارف و خدمتکار، عاشقانه کمتر و بیشتر حس واقعیت و همچنین روشنگری بی‌رحمانه‌ای از یک محیط را ارائه می‌دهند.

سوفیا گلسل الگوی بافتنی این سری را در Filmdienst.de کاملاً معمولی توصیف کرد. علیرغم موارد غیرمنتظره انفرادی، این فیلم عمدتاً به خاطر بازیگر اصلی زن سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باقی می‌ماند و به سریال‌ها و فیلم‌هایی مرتبط می‌شود که در آن‌ها قسمت‌های ظاهراً تحت سلطه مردانه شکسته می‌شوند، مانند The Marvelous Mrs. Maisel، Godless یا GLOW.

Gianluca Wallisch سریال را در DerStandard.at توصیف کرد که ظاهراً رفتار خوبی داشت، کمی خانم مارپل، کمی شرلوک هلمز زن. با این حال، این به ما نشان می دهد که جامعه در 140 سال گذشته چه تغییرات اساسی را تجربه کرده است. اگر دقیق‌تر نگاه کنید، بی‌عدالتی‌هایی را خواهید دید که پوئت علیه آن قیام کرد. موسیقی متن Misfit اثر پانک راک آلمانی-آمریکایی Riival برای چشم مردانه مانند یک دستکش مناسب است.

 

عوامل سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال The Law According to Lidia Poet 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!