logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
87% (53 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال حمله متقابل Strike Back دوبله فارسی ( بزودی )

 

دانلود سریال حمله متقابل Strike Back با لینک مستقیم

دانلود سریال حمله متقابل Strike Back
دانلود سریال حمله متقابل Strike Back

 

نام فارسی : حمله متقابل

 

 

حمله متقابل یک مجموعه تلویزیونی اکشنماجراجویی / جاسوسی-درام انگلیسی / آمریکایی است که بر اساس رمانی به همین نام توسط رمان نویس و سرباز سابق سرویس هوایی ویژه (SAS) کریس رایان ساخته شده است. این سریال به دنبال بخش های 20 ، شاخه ای مخفی از سرویس اطلاعاتی دفاعی انگلیس (DI) است که چندین مأموریت با ریسک بالا و اولویت دار را در سراسر جهان انجام می دهد. سری اول شش قسمتی پخش در Sky One از 5 مه 2010 آغاز شد.

پس از راه اندازی یک سری دوم ، اعلام شد که Cinemax با هم فرنچایز را تولید می کند. اولین قسمت از مجموعه ده قسمت دوم ، تحت عنوان بنر Project Dawn در انگلستان ، برای اولین بار در تاریخ 12 آگوست 2011 از سینماکس پخش شد. سریال ده قسمتی تحت عنوان Strike Back: Vengeance ، پخش از سینمکس را آغاز کرد. در تاریخ 17 اوت 2012. در 3 اکتبر 2012 ، Cinemax و Sky یک سریال چهارم با نام Strike Back: Shadow Warfare را اجرا کردند که از آغاز 9 اوت 2013 از سینماکس پخش شد. با پخش آخرین قسمت در تاریخ 29 ژوئیه و در آن مرحله ، این سریال سریال نهایی برای نمایش بود.

در تاریخ 8 دسامبر سال 2016 ، Cinemax و Sky اعلام کردند که این نمایش را برای یک سری ششم ، Strike Back: Retribution که در 31 اکتبر 2017 در Sky One در انگلستان و در ایالات متحده در Cinemax در 2 فوریه 2018 آغاز شد ، احیا کردند. 2018 ، حمله متقابل برای یک سریال هفتم با عنوان Strike Back: Revolution تمدید شد. فیلمبرداری از اواخر سال 2018 و با تاریخ اکران 25 ژانویه 2019 در Cinemax و 28 فوریه 2019 در Sky One آغاز شد. در تاریخ 27 فوریه 2019 ، Cinemax این سریال برای یک هشتمین و آخرین سریال با عنوان Strike Back: Vendetta را که از 14 فوریه 2020 به نمایش درآمد ، تمدید کرد.

رتبه بندی برای حمله متقابل برای شبکه های اصلی نسبتاً زیاد بود. پیش نمایش Sky One تقریباً 400000 بیننده (طبق آمار شبانه) مشاهده کرد و سه برابر میانگین مخاطبان را برای اسلات زمانی کانال پس از سه ماه به سه برابر افزایش داد. پروژه Dawn به بیش از 600،000 نمایش برتر رسید. برتر سینماکس بهترین رتبه بندی شبکه را از سال 2005 به دست آورد.

جان پورتر (ریچارد آرمیتاژ) پس از یک مأموریت نجات در عراق در آستانه حمله به رهبری آمریکا در سال 2003 ، از SAS استعفا داد ، جایی که دو سرباز همکار کشته شدند ، ظاهرا توسط یک پسر سیزده ساله پورتر نتوانست قتل کند. او را مسئول می داند هفت سال بعد ، در پی ربودن روزنامه نگار کیتی دارتموث (اورلا بردی) توسط همان تروریست هایی که هفت سال قبل با آن جنگید ، از جمله همان پسر اسعد ، پورتر دوباره فعال شد. پورتر موفق می شود دارتموث را نجات دهد و به بخش 20 بپیوندد ، به سرپرستی هیو کالینسون (اندرو لینکلن) که او نیز در طول مأموریت سرنوشت ساز حضور داشت.

با پایان این سریال ، فاش می شود که کالینسون کسی بود که سربازان را به قتل رساند ، و این را تحت پوشش قرار داد. مأمور بخش 20 لیلا تامپسون (جودی می) این موضوع را کشف کرده و کالینسون را نجات داده است تا جان پورتر را در افغانستان نجات دهد. در آنجا ، پورتر می آموزد که در طول مأموریت ، کالینسون وحشت کرد و سربازان را برای تروریست ها اشتباه گرفت. اعضای طالبان به محل زندگی خود حمله می كنند ، و كولینسون نیز در هنگام یاری از فرار پورتر به طور مرگبار زخمی می شود.

فصل آخر ، ونتتا ، در دسامبر سال 2019 اعلام شد و در 14 فوریه 2020 به نمایش درآمد. این سریال بدون زیرنویس اعلام شد. براون ، MacPherson ، Sumarwata و Bamber همه نقش خود را از انتقام جبران می کنند و توسط Varada Sethu در نقش مانشیا چتری به عنوان مدیر شرکت Lance پیوستند. قبل از اینکه به بازیگران اصلی معرفی شود ، ستو به عنوان یک شخصیت پشتیبان در انتقام ظاهر شده بود. این سریال بر تلاش های بخش 20 برای بازیابی یک بیوافون خطرناک قبل از انتشار آن به جهان تمرکز دارد.

این مجموعه تلویزیونی بر اساس رمانی به همین نام توسط کریس رایان ، سرباز سابق SAS ساخته شده است که به عنوان تنها عضو واحد خود ، Bravo Two Zero شناخته می شد ، که از اسیر شدن توسط نیروهای عراقی در جریان جنگ خلیج فارس در 1991 ، فرار کرد و بود. به عنوان دشوارترین فرار برای یک سرباز بریتانیایی در نظر گرفته شده است. رایان پس از ترک SAS رمان نویس شد. اندی هریس ، مدیر اجرایی شرکت تولیدی خود ، Left Bank Pictures ، رمان حمله متقابل را در تعطیلات در فرودگاه دید ، اما هرگز به خواندن آن نرسید. صرف نظر از این ، او هنوز هم توانست ایده سریالی را از این رمان گرفته تا Sky’s Head of Drama ایلین پیکه ، که آن را سفارش داده است ، مطرح کند. هری درباره این تجربه گفت: “من پشت كتاب را فقط برای یادآوری خودم می خوانم ، به یاد دارم كه الین می گوید” چه داستان است “و گفتم” نگران این نباش ، این واقعاً رانش قطعه است. ” کمیسیون بخشی از تعهد 10 میلیون پوندی Sky برای تولید درام های اصلی بر اساس رمان های متعاقب موفقیت شبکه در اقتباس از رمان های دیسکاورلد از تری پراتشت شد. این همچنین بخشی از تلاش Sky برای تکرار سرعت سریال های اکشن مستقر در آمریکا از جمله 24 بود. کریس رایان با بازی در نقش یک مشاور سریال و مشاور فیلمنامه در این پروژه درگیر شد. هری همچنین به عنوان تهیه کننده در این نمایش خدمت کرده است.

سری دوم حمله متقابل توسط Sky در اوت سال 2010 به مدت طولانی 10 قسمت اجرا شد. بعداً ، در فوریه 2011 ، اعلام شد که Sky وارد یک شبکه بین المللی همکاری مشترک با شبکه تلویزیونی آمریکایی Cinemax شد ، زیرا این شبکه می خواست یک سریال درام اصلی جدید را معرفی کند. اولین قسمت های این سریال توسط The X-Files alum Frank Spotnitz نوشته شده است. اسپوتینیتز برای شروع سری دوم با هدف تصور مجدد این نمایش به این کشور معرفی شد ، زیرا تهیه کنندگان به دلیل تعهد این بازیگر در سریال هابیت در نیوزیلند ، به دلیل تعهد این بازیگر به سری فیلم های هابیت در نیوزیلند ، به عدم کارگردانی سری اول ریچارد آرمیتاژ نیاز داشتند.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال حمله متقابل Strike Back

نظرات

  1. Mahmood.khan
    Mahmood.khan

    مسخرمون کردین. امیدوارم مسخره بشین

    • mohsen1385
      mohsen1385

      لینکهای بدون سانسور رو بستن. تا پیدا کردن لینکهای جدید یکم صبور باشین.

  2. 09365020272
    09365020272

    فصل اولش کجاستتتتت

    • mohsen1385
      mohsen1385

      به محض پیدا کردن لینکهای اصلیش تو سایت قرار میدیم

دیدگاهتان را بنویسید!