logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Ghost 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم روح 2019 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود فیلم Ghost 2019 دوبله فارسی
دانلود فیلم Ghost 2019 دوبله فارسی

 

نام فارسی : روح

[codein_imdb]

 

 

Ghost یک فیلم هیجان انگیز ترسناک هندی 2019 است که توسط ویکرام بات ساخته شده و کارگردانی آن توسط وشو باگنانی تولید است. فیلم ورشکسته توسط Loneranger Productions ، سنایای ایرانی و Shivam Bharargava را در نقش های اصلی بازی می کند. داستان این فیلم به دنبال کاران خانا (با بازی باهاراوا) سیاستمدار با منشا هندی در انگلستان است که متهم به قتل همسرش است. او به وکیل خود می گوید که روحی مرتکب این قتل شده است و باید محاکمه شود. عکاسی اصلی در نوامبر سال 2018 در لندن آغاز شد. در 18 اکتبر 2019 منتشر شد

این فیلم با دختری به نام برخاخانا آغاز می شود که ظاهراً توسط یک روح توهین آمیز در اتاقش کشته شده است که بعداً توسط شوهرش کاران خانا ، یک شخصیت سیاسی از انگلیس مشاهده می شود. پلیس لندن متعاقباً وی را به اتهام قتل همسرش بازداشت کرد. در همین حال سیمران (سانایای ایرانی) ، یک وکیل دادگستری که دارای موضوعات مرتبط با استرس است و از مورفین استفاده می کند و در حالی که پدرش به تازگی درگذشت ، یک کودک عاطفی را پشت سر می گذارد و پسرش (قاضی) نیز با او درگیر شد.

سیمران پس از اکراه مدیر کمپین کاران باب موافقت کرد که پرونده را در دست بگیرد. پس از بیرون آوردن وثیقه ، می آموزد كه كاران و برخا یك زوج خوشبخت نبودند و كاران در روز ولنتاین دید كه كسی در حال فرستادن كلبه به برخا است. کاران مشکوک شد که همسرش رابطه ای برقرار کرده است و خودش یک رابطه را آغاز کرده است. با این حال همسرش یک شب کشته شد و تصاویر CC CC نشان می دهد که کاران از ساعت 2 صبح وارد آپارتمان وی شده و ساعت 4 صبح (که زمان مرگ همسرش است) را ترک می کند و دوباره ساعت 6 صبح وارد آپارتمان می شود و همه مدارک و شواهد علیه وی نشان می دهد.

اما او ادعا می کند که او آن شب را در آپارتمان باب سپری کرد چون قادر به رانندگی نبود. در همین حال باب چیزی را متوجه می شود و به یک موسسه ذهنی در لیدز رفت و به کاران زنگ زد که به او می داند که روح چه کسی این کارها را انجام می دهد اما قبل از این که بتواند بگوید چه کسی پشت اینها است ، باب خودش توسط آن شبح که قبلاً بارخا را کشته بود ، کشته می شود. پس از تحقیقات بیشتر سیمران دریافت که کاران در شبی که همسرش درگذشت با یک دختر بود اما در گزارش پلیس مفقود شد. پس از مشورت با یک متخصص بیماری های دموگرافی مشخص شد که این دختر در اختیار است و کاران نیز در اختیار او بود و در حقیقت تحت تصرف خود بود ، واقعاً برخا را به قتل رساند و به همین دلیل وی آن شب را خیلی به یاد نمی آورد.

علاوه بر این مشخص شد که بارخا با یک دختر در رابطه جنسی لزبین بود اما پس از آن به دلیل شهرت و پول با کاران ازدواج کرد. وقتی آن دختر برای گفتن حقیقت و یا عواقب ناگوار بركا را به سرقت برد ، او را به مؤسسه روانی بردند. در آنجا با پدر سیمران (ویکرام بهات) ، پزشک ملاقات کرد. آن دختر خودکشی کرد تا بتواند از آن سه نفر انتقام بگیرد پس از اینکه شبح شد. او قبلاً قفسه ای را به پدر سیمران داد و به او گفت كه پس از مرگش آن را به بارخا تحویل دهید. همچنین مشخص شد که این کیف دستی تمام توان را دارد.

بعداً آن دختر گمشده مرده پیدا شد و سرزنش او بر کاران افتاد. سیمران با کمک دوست پسرش سابق خود را برون مرزی انجام داد که در آن شبح کنترل کاران را بدست گرفت. در همین حال سیمران با ضرب و شتم قفسه را شکست و بدین ترتیب کاران نجات یافت و سرانجام معصومیت خود را ثابت کرد. کاران و سیمران عشق خود را به یکدیگر اعتراف می کنند. بعداً کاران پس از پیروزی در انتخابات ، یک مهمانی را در خانه خود برگزار کرد و یک زندانی از آن دختر متوفی به وی جعبه ای داد که برای کاران ناشناخته ، آن قفسه شکسته را در داخل نشان می داد که نشان می داد هنوز نفرین تمام نشده است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم روح Ghost 2019 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!