logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Haunt 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 480p WEB-DL  ,720p WEB-DL,1080p WEB-DL

 

دوبله فارسی فیلم Haunt شکار سال 2019

دوبله فارسی فیلم Haunt شکار سال 2019
دوبله فارسی فیلم Haunt شکار سال 2019

 

نام فارسی : شکار

[codein_imdb]

 

این فیلم نمایش برتر جهانی خود را در جشنواره فیلم Popcorn Frights در تاریخ 8 آگوست 2019 و نمایش برتر بین المللی آن در FrightFest در 23 آگوست 2019 انجام داد. این نمایش با نقدهای مثبت از منتقدین دریافت کرد و در 13 سپتامبر 2019 با انتشار محدودی توسط Momentum منتشر شد.

در شب هالووین در Carbondale ، ایلینویز ، هم اتاقی های هارپر و بیلی در یک مهمانی شرکت می کنند و در آنجا با دوستانشان آنجلا و مالوری ملاقات می کنند. این گروه با دو پسر به نام های ناتان و ایوان دوست می شوند و همه تصمیم می گیرند که با هم سوار شوند. در طول شب ، هارپر مشکوک می شود که توسط مردی در ماسک شیطان قرار گرفته است. این گروه به زودی با یک جاذبه خانه خالی از سکنه روبرو می شوند که تصمیم می گیرند در آن شرکت کنند. قبل از ورود ، آنها مجبور به تسلیم تلفن های همراه خود می شوند و وام های مسئولیت را امضا می کنند. این گروه به زودی پس از ورود به پیچ و خم جدا می شوند. بیلی ، ناتان و آنجلا با یک سری بازوها روبرو می شوند. با این حال ، وقتی بیلی بازوی خود را درون آن می چسباند ، با تیغ مستقیم خرد می شود. در همین حال ، هارپر ، اوان و مالوری در حال گم شدن از طریق یک سری تونل ها هستند که هارپر و ایوان مالوری را گم می کنند. آنها با دیگران دیدار می کنند و به زودی می یابند که در اتاق قفل شده اند. سپس این گروه قبل از ناپدید شدن ، شاهد یک مجری در ماسک جادوگر است که از طریق سر با پوکر آتش داغ سر می زند.

این گروه با اعتقاد بر اینكه در معرض خطر هستند ، ناتان را از طریق بقیه خانه به آنجا می فرستند تا خروجی پیدا كند. او با یک مرد در ماسک ارواح روبرو می شود که خود را “میچ” می نامد ، که موافقت می کند به دیگران کمک کند. آنها دوباره به تونل ها سفر می کنند ، جایی که میچ به آنها می گوید که برای جلوگیری از فعال شدن درب تله ، باید یکی یکی به عقب بر گردند. اوان و میچ در مرحله اول حرکت می کنند ، اگرچه میچ در حالی که ناتان در حال خزیدن است ، بسته شدن در ورودی را بسته می کند. در همین حال ، مرد در ماسک شیطان از قبل به دختران حمله می کند و آنجلا را می کشد. بیلی هنگام فرار هارپر به بخش دیگری از خانه ، وارد تونل ها می شود. بیلی به طور تصادفی درب تله را فعال می کند و ناتان را به اتاق های عملیات خانه می اندازد. او پس از حمله به شیطان قبل از یافتن تلفن های گروه در اتاق دیگری ، هارپر را با اسلحه ناخن نجات می دهد. در همین حال ، اوان و میچ آن را در خارج از خانه قرار می دهند ، اما اوان پس از بازگشت دوستانش در مدتی مشکوک می شود. میچ قبل از آنکه صورتش را لکه کند ، او را با چکش می کشد.

میچ به آنجا بازمیگردد جایی که می یابد ناتان در تلاش برای تماس با کمک است. ناتان موفق می شود قبل از فرار به پشت بام ، محل خانه را به دوست پسر بدخواه هارپر ، سام ، واگذار کند و آن را از خانه بیرون کند. در همین حال ، هارپر قبل از ورود به اتاق فرار بسیار شبیه اتاق خواب کودک خود ، در اتاق پر از اشیاء تیز فرار می کند ، جایی که شاهد بود پدرش از مادرش سوءاستفاده کند. او دقیقاً به محض ورود شیطان ، معما را حل می کند ، اگرچه با یک اسلحه سفت و سخت با تله دیگری روبرو می شود. هنگامی که شیطان به او حمله می کند ، او را فریب می دهد که مطابق با مسیر اسلحه ، سقوط کند ، و او کشته می شود. او سپس در یک ماسک ارواح با مجری دیگری روبرو می شود و به سرعت آنها را می کشد ، اما از اینکه شخص موجود در لباس بیلی است ، بیلی است که قبلاً توسط سایر مجریان اسیر شده بود وحشت زده است. در همین حال ، سام وارد خانه می شود و در آنجا سرگردان می شود ، جایی که او به سرعت توسط رهبر جاذبه ، مردی در ماسک دلقک کشته می شود.

ناتان به داخل خانه برمی گردد و شروع به شکستن دیوار برای فرار هارپر می کند ، اما او توسط میچ مورد حمله قرار می گیرد ، در حالی که هارپر توسط یک مرد در یک ماسک زامبی که دارای اره اره ای است حمله می کند. هارپر پیش از کمک به ناتان در قتل میچ ، مهاجم خود را با اسلحه شکست می دهد. آنها سپس با یک مرد در ماسک خون آشام روبرو می شوند ، که موافق کمک به آنها است ، و توضیح می دهند که نوازندگان بخشی از یک فرقه هستند که اصلاحات شدیدی را در چهره خود ایجاد می کنند تا مانند هیولاهای واقعی به نظر برسند ، و دوست دارند چهره ها را از قربانیانشان جدا کنند. وی سپس توسط مردی در ماسک زامبی که دیگر ماسک او را ندارد ، به قتل می رسد. هارپر و ناتان از این فرصت برای فرار از خانه استفاده می کنند ، پیش از رسیدن به حصار ، مجری را در ماسک جادوگر در این فرآیند به قتل می رسانند. مرد با ماسک زامبی به آنها حمله می کند ، اما ناتان قبل از فرار دو نفر در کامیون سام ، او را با خفاش بیس بال می کشد. سپس مردی که در ماسک دلقک قرار دارد ، می خواهد جذابیت را به آتش بکشد. هارپر و ناتان به بیمارستانی می رسند ، جایی که پرستار از هارپر می خواهد آدرس خود را بر روی فرم آزادی مانند آنچه از آنها خواسته شد قبل از ورود به خانه امضا کنند ، بنویسد.

مدتی بعد ، مردی که در ماسک دلقک قرار دارد با هدف کشتن او به خانه هارپر می رسد ، اما در تله ای که هارپر انجام داده ، گیر می افتد که با یک اسلحه بیرون می آید و او را می کشد.

 

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Haunt 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!