logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Thanksgiving 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی روز شکرگزاری با کیفیت عالی

دانلود فیلم روز شکرگزاری Thanksgiving 2023
دانلود فیلم روز شکرگزاری Thanksgiving 2023

 

 

شکرگزاری (همچنین در برخی بازارها به عنوان شکرگزاری خونین نیز شناخته می‌شود)یک فیلم اسلشر آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی الی راث و نویسندگی جف رندل است که بر اساس داستانی از این زوج که با راجر برنبام تهیه‌کننده بوده‌اند. بر اساس تریلر ساختگی راث به همین نام از گریندهاوس (2007)، این سومین اقتباس بلند از یک تریلر ساختگی گریندهاوس پس از ماچته (2010) رابرت رودریگز و Hobo with a Shotgun (2011) اثر جیسون آیزنر است. در این فیلم پاتریک دمپسی، ادیسون رائه، میلو مانهایم، جالن توماس بروکس، نل ورلاک، ریک هافمن و جینا گرشون به ایفای نقش می‌پردازند و یک شهر کوچک ماساچوست را دنبال می‌کند که در حوالی تعطیلات شکرگزاری توسط یک قاتل با ماسک جان کارور وحشت زده می‌شود.

روز شکرگزاری در 17 نوامبر 2023 توسط TriStar Pictures در ایالات متحده اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و در سراسر جهان 46.1 میلیون دلار فروخت. یک دنباله در حال توسعه است.

در طول روز شکرگزاری در پلیموث، ماساچوست، مردم در خارج از فروشگاه محلی RightMart جمع می شوند تا برای فروش جمعه سیاه آماده شوند. جسیکا رایت، که پدرش توماس صاحب فروشگاه است، به دوست پسرش بابی و دوستانش ایوان، گابی، اسکوبا و یولیا اجازه می دهد زودتر از در کناری وارد فروشگاه شوند. جمعیت بیرون آن‌ها را می‌بینند و دیوانه‌وار وارد مغازه می‌شوند و در نتیجه چندین نفر از جمله آماندا کالینز، همسر مدیر فروشگاه میچ جان خود را از دست می‌دهند. وقتی بابی سعی می کند کسی را نجات دهد، دستش می شکند و متعاقباً از گروه ناپدید می شود.

یک سال بعد، رایت‌مارت علی‌رغم اعتراض‌های میچ و چند نفر دیگر، در حال آماده‌سازی برای فروش بلک فرایدی دیگر است. در همین حال، جسیکا و دوستانش در یک پست شبکه های اجتماعی از یک میز شکرگزاری با نام خود در اطراف آن تگ شده اند. بابی که از جسیکا جدا شده است، پس از مجروح شدن در شورش، به پلیموث باز می گردد تا برای عمویش کار کند، که باعث ناراحتی رایان، دوست پسر فعلی جسیکا شده است. پیشخدمتی به نام لیزی توسط فردی که لباس سیاه پوشیده و ماسک جان کارور به تن دارد مورد حمله قرار می گیرد و کشته می شود. پلیس متوجه می‌شود که لیزی در حادثه جمعه سیاه حضور داشته است، که باعث می‌شود باور کنند که کسانی که در قتل عام دست داشتند توسط کارور هدف قرار می‌گیرند.

جسیکا با ارائه فیلمی از شورش به کلانتر شهر، اریک نیولون، به تحقیقات کمک می کند. کارور در پلیموث غوغا می کند و چندین نفر از ساکنان را می کشد، از جمله مانی نگهبان رایت مارت و دانش آموزان دبیرستانی امی و لونی. ایوان و گابی به زودی توسط کارور ربوده می شوند، در حالی که جسیکا به سختی از کشته شدن خودداری می کند. پدر یولیا تصمیم می گیرد خانواده آنها را به فلوریدا منتقل کند، اما او و معاون کلانتری که از آنها محافظت می کند توسط کارور کشته می شوند که به یولیا حمله می کند. جسیکا و اسکوبا به سمت خانه یولیا می‌روند، اما نمی‌توانند جلوی کارور را بگیرند که یولیا را قبل از فرار با اره‌ای بی‌حفظه کند.

پلیس تلاش می کند تا کارور را با شرکت خانواده رایت و اسکوبا در رژه روز شکرگزاری که در لباس زائران ظاهر می شوند، فریب دهد. با این حال، کارور نقشه آنها را استنباط می کند و یک طلسم بوقلمون را قبل از ارسال بمب های دودزا به میان جمعیت جدا می کند، که باعث می شود همه با وحشت پراکنده شوند و به کارور این فرصت را می دهد تا رایت ها و اسکوبا را در هرج و مرج ربوده کند. سپس کارور، نامادری جسیکا، کاتلین را زنده در فر می پزد، قبل از اینکه او را به عنوان “بوقلمون” در یک میز شام که توسط گروگان ها و اجساد قربانیانش احاطه شده است، سرو کند. سپس کارور قبل از اینکه جسیکا باندهای او را قطع کند و فرار کند و او را از دیگران دور کند، در یک پخش زنده به اوان حمله می‌کند. او با بالا رفتن از یک حصار و دویدن از میان جنگل، از کارور فرار می کند. جسیکا به انبار رژه می رود و نیولون را بیهوش می یابد. وقتی او چهره‌ای را دنبال می‌کند که نقاب کارور را در داخل خود دارد، می‌بیند که بابی است. او با نیولون تماس می گیرد تا به دستگیری بابی کمک کند، اما او فرار می کند.

پلیس به زودی از راه می رسد و به آنها اطلاع می دهد که بازماندگان سالم هستند. هنگامی که جسیکا و نیولون را تنها می گذارند، جسیکا متوجه می شود که همان بقایای ترش از حصار و چوب های عمیقی که به او چسبیده اند نیز روی لباس و کفش های کتانی نیولون هستند و متوجه می شوند که او قاتل است. نیولون فاش می‌کند که با آماندا، که قبل از مرگ فرزندش باردار بوده، رابطه داشته است. این انگیزه او برای تبدیل شدن به کارور و انتقام گرفتن از مسئولین بود. در کمال وحشت نیولون، فاش می شود که جسیکا اعترافات او را به صورت زنده پخش کرده است و باعث شده تا او به او حمله کند تا اینکه توسط بابی نجات پیدا کند.

در حالی که آنها سعی می کنند با یک کامیون یدک کش متعلق به عموی بابی فرار کنند، نیولون آن را به یک تیر نگهدارنده قلاب می کند و با تبر به آنها نزدیک می شود. جسیکا از یک تفنگ استفاده می کند تا به یک بالون رژه بوقلمون که به مخزن گاز قابل اشتعال متصل شده بود شلیک کند و باعث انفجاری شود که نیولون را در شعله های آتش فرو برد. صبح روز بعد، بابی را با آمبولانس می‌برند و جسیکا با رایان، گابی و اسکوبا متحد می‌شود. مقامات نمی توانند بقایای نیولون را بیابند، و آنها را به این باور رساند که او در انفجار سوزانده شده است. با این حال، جسیکا همچنان کابوس های یک نیولون شعله ور را می بیند که به او حمله می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم روز شکرگزاری Thanksgiving 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!