logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (4 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Meg 2: The Trench 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی مگ 2: گودال با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم مگ 2 The Meg 2: The Trench 2023
دانلود فیلم مگ 2 The Meg 2: The Trench 2023

 

 

کوسه 2 : سنگر (با عنوان کوسه 2 در برخی مناطق) یک فیلم علمی تخیلی اکشن محصول سال 2023 به کارگردانی بن ویتلی بر اساس فیلمنامه ای از جان هوبر، اریش هوبر، و دین جورجاریس است. این بر اساس رمان سال 1999 سنگر نوشته استیو آلتن است. این فیلم که دنباله‌ای بر مگ (2018) است، بازیگرانی چون جیسون استاتهام، وو جینگ، سوفیا کای، پیج کندی، سرجیو پریس-منچتا، اسکایلر ساموئلز و کلیف کورتیس را ایفا می‌کند. مانند فیلم قبلی، گروهی از دانشمندان را دنبال می‌کند که باید از مگالودون‌های عنوان‌دار سبقت بگیرند و از آنها سبقت بگیرند، زمانی که یک عملیات معدن‌کاری بدخواهانه مأموریت آن‌ها را تهدید می‌کند و آنها را مجبور به نبردی پرمخاطره برای بقا می‌کند.

پس از موفقیت فیلم اول در باکس آفیس، در اکتبر 2018 اعلام شد که برنامه‌های ساخت دنباله آن در مراحل اولیه است. ویتلی جایگزین Jon Turteltaub به عنوان کارگردان شد و فیلمنامه توسط نویسندگان بازگشتی به نام Dean Georgaris، Jon Hoeber و Erich Hoeber نوشته شد. فیلمبرداری در مکان‌های مختلف آسیا و استودیو Leavesden مستقر در لندن در فوریه 2022 آغاز شد و بسیاری از بازیگران در همان ماه تا می 2022 پیوستند.

کوسه 2 : سنگر اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در 9 ژوئن 2023 داشت و در 4 اوت 2023 توسط برادران وارنر پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم بیشتر نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرد و 142 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

پنج سال پس از وقایع فیلم اول، جوناس تیلور در مبارزه با جنایات زیست محیطی شرکت داشته و در عین حال به Mana One در کاوش بیشتر بخش عمیق ترانشه ماریانا که مگالودون در آن یافت شده است، کمک کرده است. پس از مرگ Suyin Zhang، شریک زندگی او، او دختر نوجوانش Meiying را در کنار عمویش و برادر Suyin، Jiuming Zhang، که شرکت پدرش را در کنار هیلاری دریسکلی، سرمایه دار ثروتمند خریداری کرده، بزرگ می کند. Mana One همچنین در حال مطالعه یک مگ به نام هایکی است که در کودکی کشف شد و توسط جیومینگ در یک ذخیره‌گاه در هاینان آموزش دید. هایکی نامنظم عمل می‌کند، که منجر به نگرانی تیلور با وجود اشتیاق جیومینگ شده است.

تیلور و جیومینگ یک اکتشاف معمولی زیردریایی را به سمت ترانچ هدایت می‌کنند و میینگ برای اولین بار برای دیدن سنگر دور می‌شود. دی جی و مک، بازماندگان مگ، گروه را از Mana One مشاهده می کنند. در آنجا متوجه می شوند هایکی از اسارت فرار کرده است. دو مگ بزرگتر که هنوز در سنگر هستند با هایکی جفت می شوند. جوناس و تیمش همچنین یک عملیات معدنکاری غیرقانونی را در ایستگاهی کشف می کنند که کاپیتان آن توسط یک مزدور مونتس است که مدتی قبل از تیلور به خاطر زندانی شدنش انتقام می گیرد. خدمه مونتس توسط دریسکولی استخدام شدند تا به طور مخفیانه از دسترسی Mana One به سنگر برای کشاورزی مواد معدنی استفاده کنند که می تواند میلیاردها درآمد برای آنها داشته باشد. مونتس خدمه خود را در یک انفجار می کشد تا فعالیت های آنها را پنهان کند، که باعث پارگی در سنگر می شود و کشتی های تیلور و جیومینگ را زمینگیر می کند.

دی جی، مک و همکار مانا وان، جس، تحلیلگر متوجه می‌شوند که غلاف نجات خراب شده است، و خدمه مجبور شدند از لباس‌های بیرونی برای رفتن به سمت ایستگاه در سنگر پر از موجودات استفاده کنند و تنها تیلور، میینگ، جیومینگ و افسر امنیتی ریگاس زنده مانده‌اند. سفر.

جس و دریسکولی خود را خائن نشان می‌دهند و سعی می‌کنند آن چهار نفر را بکشند، اما این چهار نفر پس از درگیری با مونتس، که از طریق شناور به سطح می‌رود، با یک شناور دیگر از ایستگاه فرار می‌کنند. دریسکولی مزدورانی را می‌فرستد تا Mana One را تصاحب کنند، در حالی که مونتس به سطح می‌آید و با جس ملاقات می‌کند. هنگامی که خدمه به سطح می آیند، آنها پارگی ترموکلاین را از قبل کشف می کنند که باعث می شود چندین موجود از جمله سه مگ، موجودات مارمولک مانند معروف به اسنپرز و یک اختاپوس غول پیکر به سطح برسند. خدمه تیلور با دی جی و مک ملاقات می کنند و مونتس پس از کشته شدن جس توسط مگ، مزدوران را روی خدمه متمرکز می کند. تیم تیلور به یک استراحتگاه مجاور به نام جزیره سرگرمی فرار می کند تا آنها را از نزدیک شدن موجودات آگاه کند.

دریسکولی، مونتس و مزدوران به جزیره ی فان می رسند تا خدمه تیلور را از بین ببرند، اما در عوض توسط اسنپرها مورد حمله قرار می گیرند که دریسکولی و چندین مزدور را می کشند. گروه تیلور برای تخلیه توریست ها از هم جدا می شوند که مگ ها و اختاپوس حمله خود را آغاز می کنند. تیلور قبل از حمله مونتس موفق می شود یک مگ را با استفاده از زوبین چسبانده شده به مواد منفجره بکشد و هر دو را به سمت ساحل حرکت دهد. این دو نبرد قبل از اینکه تیلور مونتس را به مگ دیگری بکوبد تا خورده شود. جیومینگ یک بمب از کود ایجاد می کند و همراه با مک هلیکوپتر بدون مراقبت دریسکلی را در اختیار می گیرد تا به سمت ساحلی که Meiying در تلاش است به گردشگران کمک کند پرواز کند. اختاپوس هلیکوپتر را پایین می‌آورد و جیومینگ با بمب خود آن را مجروح می‌کند و مگ را جذب می‌کند که آن را بکشد. در حالی که جیومینگ برای نجات مک به سمت خرابه شنا می‌کند، تیلور یکی از روتورهای هلیکوپتر را برمی‌دارد و از آن برای کوبیدن مگ به سرش استفاده می‌کند.

هایکی به سمت تیلور، جیومینگ و مک می رود، اما جیومینگ از سیگنال های آموزش دیده خود برای منحرف کردن توجه کوسه استفاده می کند. هایکی توجه خود را به غلاف دلفین‌هایی که در حال شنا کردن هستند، معطوف می‌کند. جیومینگ در حالی که راهی ساحل می شود دلیل می کند که هایکی از اسارت فرار کرده است زیرا فصل جفت گیری بوده است و در مورد احتمال بارداری او صحبت می کند. تیلور تصمیم می گیرد که بهتر است به آن فکر نکند و گروه بقای خود را جشن می گیرند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مگ 2 The Meg 2: The Trench 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!