logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم The Hunt 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم شکار 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی The Hunt 2020 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم The Hunt 2020

[codein_imdb]

  بسیاری از کاربران و دوستداران سینما، به تعویق افتادن‌های متعدد این فیلم را به دلیل سایه انداختن فیلم موفق جوکر بر روی سایر فیلم‌های اکران شده در سال 2019 دانستند و مدعی شدند که عوامل ساخت فیلم قصد دارند تا با گذشت از دوران اوج جوکر، با اکران فیلم The Hunt در سال 2020 کاری کنند تا مخاطبان از این فیلم استقبال خوبی به عمل آورند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این فیلم در ماه مارس امسال اکران خواهد شد و یا دوباره به بهانه‌ای جدید به روزهای آتی موکول می‌شود.

داستان فیلم The Hunt 2020

این فیلم بر اساس داستان کوتاهی است به نام «خطرناکترین بازی» اثر ریچارد کانل که در سال 1924 نوشته شده است. داستان فیلم درباره 12 نفر است که در یک برنامه پاکسازی قرار می‌گیرند و هنگامی که به طرز مرموزی بیدار می‌شوند، هیچ ایده‌ای درباره اینکه کجا هستند و چرا در این مکان به سر می‌برند ندارند. آن‌ها به زودی در می‌یابند که در یک بازی خطرناک هستند که توسط گروهی از محققان و نخبگان طراحی شده است. در حقیقت در این بازی آن‌ها طعمه‌هایی برای شکار هستند.

داستان فیلم The Hunt 2020

داستان این فیلم با واکنش تند طرفداران رئیس جمهوری آمریکا و خود او مواجه شد. خیلی‌ها این فیلم را دارای مقاصد پنهان خواندند و عنوان کردند که این فیلم جهت تخریب وجهه دونالد ترامپ و حزب جمهوری‌خواه این کشور ساخته شده است. اما عوامل فیلم این موضوع را تکذیب کردند و اظهار کردند که فیلم The Hunt 2020 فیلم خطرناکی نیست.

حواشی فیلم The Hunt 2020


این فیلم یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های در حال ساخت سال 2019 بود و حواشی زیادی در دنیای هالیوود و حتی در دنیای سیاست به پا کرد. در ادامه حواشی و نکات جالب فیلم شکار 2020 را بررسی خواهیم کرد.

  • اکران فیلم شکار به علت تیراندازی‌های صورت گرفته در ایالات متحده در سال 2019، به سال 2020 موکول شد.
  • یکی از معروفترین شایعاتی که حول این فیلم به وجود آمد، نام آن بود. بسیاری بر این عقیده‌اند که این فیلم در ابتدا قرار بود با نام «ایالت سرخ در برابر ایالت آبی» منتشر شود. ولی این شایعات توسط یونیورسال پیکچرز قویا تکذیب شد.
  • علاوه بر این فیلم که بر اساس داستان کوتاهی از ریچارد کانل نوشته شده است، فیلم‌های دیگری نیز بر اساس همین داستان کوتاه به نام «خطرناکترین بازی» ساخته شده است. از جمله معروفترین این آثار می‌توان به Most Dangerous Game (خطرناک‌ترین بازی) محصول سال 1932 و Hard Target (هدف سخت) محصول سال 1993 اشاره کرد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم The Hunt 2020 دوبله فارسی

نظرات

  1. بازی
    بازی

    بدون سانسور هست

دیدگاهتان را بنویسید!