logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان انیمیشن باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار 2020 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن باب اسفنجی
دانلود انیمیشن باب اسفنجی

 

فیلم SpongeBob: Sponge on the Run یک فیلم کمدی اکشن ماجراجویی زنده و اکشن / رایانه ای است که بر اساس مجموعه تلویزیونی انیمیشن SpongeBob SquarePants ساخته شده است. به کارگردانی نویسنده سریال سابق تیم هیل ، که فیلمنامه را با مایکل کاوما ، جاناتان آیبل و گلن برگر نوشت ، این اولین فیلم SpongeBob SquarePants است که بجای انیمیشن معمولی سنتی 2D در انیمیشن CGI کاملاً انیمیشن شده است. پیش بینی می شود بازیگران صوتی منظم این سریال نقش های مربوط به خود را از این سریال و فیلم های قبلی تکرار کنند.

این فیلم توسط Paramount Animation ، Nickelodeon Movies و United Plankton Pictures با انیمیشن تهیه شده توسط Mikros Image تهیه شده است. پارامونت پیکچرز قصد دارد این فیلم را در 7 آگوست سال 2020 در سینماها اکران کند. این فیلم ابتدا در اواخر ماه مه سال 2020 اکران شد ، اما به دلیل بیماری همه گیر کورونا ویروس 2019-2020 به تعویق افتاد.

دانلود انیمیشن باب اسفنجی

در مصاحبه ای در فوریه 2015 با بحث در مورد فیلم SpongeBob: Sponge Out of Water در گیشه ، مگان كلیگان ، رئیس توزیع و بازاریابی در سراسر جهان در Paramount Pictures ، اظهار داشت كه احتمال فیلم سوم “شرط خوبی است”. معاون مصاحبه پارامونت ، رابر مور ، در مصاحبه دیگری با اشاره به زمان سپری شده بین فیلم SpongeBob SquarePants (2004) و دنباله 2015 آن ، اظهار داشت: “امیدوارم 10 سال دیگر طول نکشید تا فیلم دیگری بسازید.” بعداً در سال 2015 ، مشخص شد که پارامونت در حال تولید دنباله های حق رای دادن خود ، از جمله فیلم SpongeBob دیگر است.

این فیلم ابتدا برای اکران در سال 2019 ، [12] [13] قبل از به تعویق افتادن تا سال 2020 برنامه ریزی شده بود. تا ژانویه سال 2016 ، جاناتان آیبل و گلن برگر برای نوشتن فیلم انتخاب شده بودند.

در مارس 2017 ، مارك اوانز ، رئیس پارامونت ، اعلام كرد كه این استودیو با مارك های تلویزیونی خود از جمله فیلم SpongeBob با وییاكوم نزدیك همکاری می كند. در همان ماه ، یاهو! سرگرمی اظهار داشت که این فیلم با عنوان The SpongeBob Movie نامگذاری می شود.

در آوریل 2018 ، عنوان رسمی فیلم با عنوان The SpongeBob Movie نشان داده شد: این یک اسپیکر شگفت انگیز است ، و تیم سازنده SpongeBob ، تیم هیل به عنوان کارگردان و نویسنده این فیلم اعلام شد. بعداً در سال گزارش شد كه این فیلم توسط ایبل ، برگر ، و مایكل كوما ساخته می شود. از بازیگران اصلی – تام کنی ، بیل فاجربك ، كلنسی براون ، آقای لارنس ، رودجر بمپاس ، كارولین لارنس ، جیل تالی ، مری جو كاتلت و لری آلن – انتظار می رود همه بازیگران به عنوان شخصیت های مربوطه خود از سریال و سریال ها دوباره بازی كنند. فیلم های قبلی در اکتبر سال 2018 ، در کنفرانس VIEW در تورین ، ایتالیا ، رئیس جمهور انیمیشن پارامونت ، میریل سوریا نقشه این فیلم را فاش کرد. در همان روز ، هانس زیمر به عنوان آهنگساز این فیلم اعلام شد ، در حالی که پاریس و میکروس تصویر مستقر در مونترال می توانستند انیمیشن این فیلم را اداره کنند که کاملاً از طریق انیمیشن رایانه ای ایجاد می شود.

دانلود انیمیشن باب اسفنجی

در تاریخ 12 ژوئن سال 2019 اعلام شد که رگی واتس و اوکوافینا به بازیگران اضافه می شوند در حالی که سیندی لاوپر و راب هایمن که برای ترفندهای The SpongeBob Musical ترانه ای را نوشتند ، در حال نوشتن آهنگ های اصلی برای این فیلم هستند. همچنین اعلام شد که میا مایکلز به رقص رقص می رود و علی دی تئودور یک آهنگ اصلی برای فیلم اضافه می کند. روز بعد ، اسنوپ داگ از جیمی کیمل لایو خبر داد! که او در این فیلم باشد.

در تاریخ 12 نوامبر 2019 فاش شد که عنوان فیلم از یک اسفنج شگفت انگیز به اسفنجی در حال اجرا به همراه بازیگران کیانو ریوز تغییر کرده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن باب اسفنجی The SpongeBob Movie: Sponge on the Run 2020

نظرات

  1. هاکان
    هاکان

    باحال بود

دیدگاهتان را بنویسید!