logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم The Turning 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم چرخش 2020 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود فیلم The Turning 2020
فیلم ترسناک چرخش

[codein_imdb]

The Turning یک فیلم ترسناک ماوراء طبیعی آمریکایی در سال 2020 به کارگردانی فلوریا سیگسموندی است و توسط کری دبلیو هیز و چاد هیز نوشته شده است. این اقتباسی مدرن از داستان ارواح سال 1898 به نام چرخش پیچ توسط هنری جیمز است. این فیلم مکنزی دیویس ، فین ولفهارد ، بروکلین پرنس و جولی ریچاردسون را بازی می کند و عملکردی جوان را در دهه 1990 دنبال می کند که پس از مرگ والدینشان ، برای تماشای دو فرزند استخدام می شود.

این فیلم برای اولین بار در مارس 2016 وارد توسعه شد و به عنوان یک پروژه شور برای استیون اسپیلبرگ توصیف شد ، که مدیر اجرایی آن را تهیه کرد و می خواست دوباره در یک فیلم ترسناک شرکت کند. این سازگاری دو مرحله از تولید را پشت سر گذاشت: ابتدا به عنوان Haunted با خوان Carlos Fresnadillo به عنوان کارگردان ، و سپس به عنوان The Turning with Sigismondi. فیلمبرداری از فوریه تا آوریل 2018 در خانه Killruddery ، County Wicklow ، ایرلند اتفاق افتاد.

The Turning نخستین حضور جهانی خود را در جشنواره فیلم لس آنجلس در 23 ژانویه سال 2020 داشت و به طور تئاتر در تاریخ 24 ژانویه سال 2020 توسط ایالات متحده تصاویر منتشر شد. این فیلم بیش از 18 میلیون دلار در سراسر جهان بدست آورد و در سراسر جهان مورد نقد منتقدین و مخاطبان قرار گرفت ، و عده ای آن را یکی از بدترین فیلم های سال 2020 تا کنون نامیدند.

The Turning

خانم جسل ، آموزگار زنده در املاک Fairchild ، با وحشت از خانه فرار می کند اما مورد حمله یک مرد خسته قرار می گیرد.

مدتی بعد ، کیت مندل کار خود را به عنوان معلم واگذار می کند تا بعد از ناپدید شدن خانم جیسل ، تبدیل به یک کودک فلورا فیرچایلد هفت ساله شود. وی قبل از عزیمت ، به مادرش می رود که در یک مرکز روانی زندگی می کند زیرا از توهم رنج می برد. به محض ورود به املاک Fairchild ، کیت توسط سرپرست خانم Grose اطلاع می دهد که فلور شاهد پدر و مادرش در یک تصادف در خارج از دروازه خانه درگذشت و “یک مورد خاص” است. فلور به كیت سفر می كند و به او اعتراف می كند كه می ترسد كیت او را همانطور كه ​​خانم جسل انجام داد ، ترك كند اما كیت قول نمی دهد.

در آن شب ، کیت در مورد اختلال در بال شرقی تحقیق می کند ، که فلور حاضر به نشان دادن زودتر از او نشد. در آنجا با برادر فلورا مایلز روبرو می شود که از مدرسه شبانه روزی است. روز بعد ، کیت با مدیر مدرسه تماس می گیرد که به او اطلاع می دهد که مایلز پس از پیدا شدن پسر دیگری در حال خفه شدن از آنجا اخراج شده است. این شگفت انگیز کیت ، که تنها با او تشدید می شود وقتی که او و فلور شروع به کشیدن شوخی های او می کنند. او در مایلز شلاق می زند ، اما بعداً عذرخواهی می کند. مایلز به او پیشنهاد می کند که چگونه اسب ها را سوار کند تا بتواند آن را جبران کند ، زیرا مربی اسبق اسب سواری آنها Quint اخیراً درگذشت.

کیت متوجه وقایع عجیبی است که در شب اتفاق می افتد ، بنابراین او هنگام خواب می رود چراغ های خود را روشن کند. یک روز به او پیشنهاد می کند که به شهر بیایند و به هراس هر دو فلور و خانم گروس بیایند. پس از کیت امتناع از توقف کیت ، فلور جای مناسب را پرتاب می کند و از آن خارج می شود. مایلز به او هشدار می دهد که برود اما کیت به دلیل قولش به فلور تصمیم به ماندن می گیرد.

بعد از آشتی ، این گروه در خانه برچسب بازی می کند. در حالی که به دنبال مایلز هستید ، کیت مورد حمله ارواح خانم جسیل قرار می گیرد. او مجله خانم جیسل را پیدا می کند ، که حاوی مطالب وحشتناکی در مورد چگونگی وسواس کوینت با اوست و هنگام خواب از او عکس می گرفت. هنگامی که کیت در این باره سؤال می کند ، خانم گراس به او می گوید که کوینت دو هفته پس از عزیمت خانم جسل درگذشت که هنگام سوار شدن از مسترش از اسب خود افتاد. کیت همچنان ارواح کوینت و خانم جسی را در اطراف خانه می بیند و او را به طور فزاینده ای پارانوئید می کند.

کیت هنر را از طریق نامه از مادر دریافت می کند ، و خانم گروز اظهار می کند که خوشبختانه وضعیت مادرش “ژنتیکی نیست”. او توسط ردپاهای خیس و شبح خانم Miss Jessel هدایت می شود تا جسد خانم Miss Jessel را در برکه ای در محوطه خانه کشف کند. کیت همچنین بینایی در مورد تجاوز و خفه کردن خانم جیسل دارد و به خانم گراوس می گوید ، که به نظر می رسد قبلاً از آن خبر داشته است. خانم گروس به او اطمینان می دهد که مطمئن شد که کوینت درگذشت. ارواح کوینت خانم گراس را بر فراز پله پله ها فشار می دهد و او را می کشد. کیت بچه ها را با ماشین خود دور می کند.

این سکانس قبلی فاش می شود که دیدگاهی بود که کیت با شنیدن سخنان خانم گروس داشت و به هنر مادرش نگاه می کرد. او به کودکانی که درباره او صحبت می کنند پیاده می شود و متقاعد می شود که روح کوینت را در آینه می بیند و اصرار دارد که فلور با وجود اعتراضات ، او را نیز دید. وقتی کیت به طور اتفاقی عروسک فلور را می شکند ، مایلز به او لبخند می زند ، او را هذیان می نامد. کیت به نهاد روانی مادرش می رود و به چهره ای نزدیک می شود که به نظر می رسد مادرش باشد. با چرخیدن شکل ، کیت با وحشت فریاد می زند. چهره شکل مشخص نیست.

The Turning

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم The Turning 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!