logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Chatrapathi 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی چاتراپاتی با کیفیت عالی

دانلود فیلم چاتراپاتی دوبله فارسی Chatrapathi 2023
دانلود فیلم چاتراپاتی دوبله فارسی Chatrapathi 2023

 

 

چاتراپاتی یک فیلم اکشن هندی زبان محصول 2023 به کارگردانی V. V. Vinayak و تهیه‌کنندگی Jayantilal Gada از Pen India Limited است. این فیلم بازسازی فیلم تلوگو در سال 2005 به همین نام است. بلامکوندا سرنیواس در اولین فیلم هندی خود در این فیلم ایفای نقش می‌کند و نقش اصلی آن را نوشرت بهروچا، باگیاشری، شاراد کلکار، فردی دارووالا، کاران سینگ چابرا، راجندرا گوپتا و راجش شارما بازی می‌کنند.

شیواجی یک پناهنده و پسر خوانده پارواتی است که سال ها پیش در پاکستان پس از جدا شدن توسط برادر حسودش و پسر بیولوژیکی پارواتی اشوک (کاران سینگ چابرا) در پاکستان تصمیم می گیرد تا مادرش را پیدا کند. شیواجی در حین جستجوی مادرش با سپنا آشنا می شود که او نیز در جنگ صلیبی به او کمک می کند و آن دو عاشق یکدیگر می شوند. در همین حال، شیواجی به دلیل آسیب رساندن به هموطنان پناهنده خود با بهیراو و باوانی می جنگد و همه آنها شروع به اشاره به او به عنوان چاتراپاتی می کنند. آشوک همچنین متوجه می شود که شیواجی زنده است و با دشمنان شیواجی دست می دهد تا او را تمام کند. با وجود این، شیواجی دشمنان خود را تمام می کند و او دوباره با پارواتی متحد می شود. آشوک پس از اینکه متوجه شد شیواجی به او و پرواتی و خانواده کمک کرده تا زندگی شادی داشته باشند، از اشتباهات خود عذرخواهی می کند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم چاتراپاتی دوبله فارسی Chatrapathi 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!