logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Adventure of A.R.I.: My Robot Friend 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی The Adventure of A.R.I.: My Robot Friend 2020 با لینک مستقیم و کم حجم

دانلود فیلم ماجرای ای‌آر‌آی دوست ربات من

دانلود فیلم The Adventure of A.R.I.: My Robot Friend 2020

نام فارسی: ماجرای ای‌آر‌آی دوست ربات من

این فیلم داستان نوح هلی ، نوجوان جوانی است که با ضربات عالی برای سرگرمی و بازی بازی می کند اما برای دوست داشتن زیاد نیست. به غیر از دوست و همکلاسی سایبری خود ، بیتانی ، نوح کسی را ندارد که با دوست خود تماس بگیرد و او را در بیشتر مواقع مجبور به تنهایی کند که مجبور شود از بازی دست بکشد. با این حال ، همه اینها تغییر می کند که پدرش او را به آزمایشگاه علمی که در آن مشغول کار است ، می برد ، جایی که نوح یک ربات به ظاهر خفته به نام A.R.I را کشف می کند ، که در یکی از اتاق های آزمایش نگه داشته نشده بود. با دیدن این به عنوان یک فرصت ، نوح سرقت A.R.I. و او را به خانه بازمی گرداند. نوح کمی می داند که این ربات نه تنها بسیار زنده است بلکه بسیار شبیه یک انسان است و در جستجوی پدر و خالق خود ، استاد اگی است. با هم و به کمک بتانی ، نوح و A.R.I. در حالی که توسط یک مدیر آزمایشگاه بی رحمانه که به دنبال تغییر و تحول در A.R.I است شکار می شود. به یک سلاح بی رحمانه

Adventure of A.R.I: My Robot Friend یک فیلم 2019 است که به بررسی عناصر وفاداری ، پیوندهای خانوادگی و دوستی می پردازد. وقتی نوح برای اولین بار A.R.I را پیدا کرد. در آزمایشگاه ، او تصور نمی کند که این روبات به یک دوست نزدیک و ارزشمند تبدیل شود ، چیزی که نوح هرگز آن را ندیده است ، چه رسد به درک.

از طریق A.R.I. ، نوح یاد می گیرد که مانند مردم بتانی و خانواده اش ، پذیرای افراد بیشتری باشد ، و همچنین در مورد افرادی که در زندگی او زندگی می کنند ، آسیب پذیر باشد. بهترین نمونه های مناسب برای این موارد مواردی هستند که A.R.I. از نوح محافظت می کند. باشد که از قلدری ، مدیر آزمایشگاه بی رحمانه یا حتی یک نسخه ظالمانه و وحشیانه از خود ، A.R.I. هرگز از محافظت از دوست خود دریغ نمی کند. این در نهایت نوح را القا می کند که همین کار را برای A.R.I انجام دهد. هنگامی که او سرانجام توسط مدیر آزمایشگاه و افراد آزمایشگاه او اسیر شد و به آزمایشگاه برده شد تا از اراده آزاد وی محروم شود.

با کمک A.R.I. ، نوح همه را در اوج فیلم صرفه جویی می کند ، یک اقدام غیر خودخواه که او هرگز در ابتدای فیلم فکرش را نمی کرد انجام دهد. گرچه بعضی اوقات به کندی قدم گذاشته می شود ، در نهایت این فیلم نادر درس آمیز دلسوزی را از طریق عمل به دیگران منتقل می کند ، به بچه ها و بزرگسالان نیز به طور یکسان فرصت این را می دهد که در درون خود ببینند و همین کار را برای دیگران انجام دهند.

خشونت لکه دار خفیف رخ می دهد ، اما شکم و روده هرگز ظاهر نمی شوند. ارزشهای سنگین وفاداری و فداکاری باعث می شود این فیلم Dove برای تمام سنین تأیید شود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ماجرای ای آر آی دوبله فارسی The Adventure of A.R.I.: My Robot Friend 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!