logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم News of the World 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم اخبار دنیا سال 2020

دانلود فیلم News of the World 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم News of the World 2020 با دوبله فارسی

News of the World یک فیلم درام وسترن آمریکایی در سال 2020 است که به نویسندگی و کارگردانی پل گرین گراس ساخته شده است ، براساس رمانی به همین نام از پائولت جیلز در سال 2016 و با بازی تام هنکس و معرفی هلنا زنگل ساخته شده است. این فیلم یک جانباز جنگ داخلی را دنبال می کند که باید یک دختر جوان را که توسط بومیان آمریکا به عنوان یک نوزاد گرفته شده به آخرین خانواده باقی مانده خود برگرداند.

News of the World به طور نمایشی توسط Universal Pictures در ایالات متحده در تاریخ 25 دسامبر سال 2020 و توسط نتفلیکس در سایر مناطق بین المللی منتشر شد. از منتقدانی که بازی های هنکس و زنگل ، کارگردانی گرینگراس ، فیلمبرداری و امتیاز را تحسین کردند ، نظرات مثبتی دریافت کرد. همچنین توسط شورای ملی بازبینی به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال 2020 انتخاب شد.

در سال 1870 ، کاپیتان جفرسون کایل کید یکی از اعضای سابق پیاده نظام کنفدراسیون است که اکنون زندگی خود را در شهرهای مسافرتی به شهر می گذراند و برای مردم روزنامه ای با ده سنت روزنامه می خواند. به دنبال یکی از این شب های خواندن خبر ، کید هنگامی که در جاده با واگنی واژگون روبرو می شود ، راهی مکان بعدی خود می شود. او که از تحقیقات بیشتر رد می شود ، با یک سیاه پوست سیاهگوش و یک دختر سفیدپوست جوان به نام یوهانا روبرو می شود که لباس بومیان آمریکا را پوشیده است. پس از برخورد با گشتی ارتش اتحادیه ، به كید دستور داده می شود كه دختر را نزد مقامات اتحادیه در یك ایستگاه بازرسی در یك شهر بالاتر از جاده كه در آن دفتر امور اداری هند را مرتب می كنند ، ببرد و ببیند كه او به خانواده بازمانده اش بازگردانده می شود. . با اکراه ، كید به این درخواست رضایت می دهد.

در ایست بازرسی اتحادیه به كید اطلاع داده می شود كه نماینده دفتر امور هند در رزرو خود قرار دارد و به مدت سه ماه در دسترس نخواهد بود. کید در جستجوی پناهگاهی نزد یک پیاده نظام سابق ارتش متحدین ، ​​اخبار را می خواند و پس از بازگشت ، با بی پروایی مسئولیت بازگشت دختر را به خانواده بازمانده خود می پذیرد. همانطور که این دو عنوان کردند ، آنها تلاش می کنند تا نقاط مشترکی پیدا کنند ، اما هیچ یک از آنها در برقراری ارتباط با دیگری موفقیت زیادی ندارند. این در ایستگاه بعدی بیشتر پیچیده می شود ، وقتی کید با سه سرباز سابق کنفدراسیون که جنایتکارانی رو به رو می شوند که علاقه مند به خرید دختر از کید هستند ، روبرو می شود. کید امتناع می کند ، اما این سه نفر تعقیب می کنند ، و منجر به تیراندازی در بیابان می شود که طی آن یوهانا و کید از موانع عبور می کنند تا برای حفظ خود با هم کار کنند.

در ایستگاه بعدی ، کید با یک گروه شبه نظامی تندرو روبرو می شود که برای “پاکسازی” شهرستان از “بیگانگان” کار می کنند. کید برای خواندن اخبار تأیید شده از طرف رهبر شهر قرارداد بسته است ، اما در عوض تصمیم می گیرد از مقاله دیگری در مورد گروهی از کارگران معدن زغال سنگ که علیه یک مرد بی رحم که امتناع از رعایت استانداردهای ایمنی ، معدنچیان خود را به خطر می اندازد ، تجمع کند. داستان کید باعث ایجاد ناآرامی های داخلی می شود و در نهایت منجر به تیراندازی رهبر شهر توسط یوهانا و نجات کید می شود. پس از آن ، کید و یوهانا قبل از انحراف برای یافتن خانواده بازمانده جوهانا ، به یک قطار واگن پیوستند که به شهری با خط راه آهن می رفت. در طول سفر واگن Kidd نابود می شود ، و یوهانا و Kidd به پیاده روی ادامه می دهند تا اینکه این زوج با افراد قبیله Kiowa روبرو شوند که یوهانا از آنها می تواند یک اسب به دست آورد.

کید و یوهانا سرانجام به مزرعه عمه و دایی خود رسیدند ، اولی نشان داد که والدین جوهانا خودشان دست به حمله زده اند و به تپه کشوری نقل مکان کرده اند که زمین ارزان تر خواهد بود. این منجر به کشته شدن آنها در حمله Kiowa شد. کید با بی میلی یوهانا (که مقاومت دارد) را با آنها ترک می کند ، و به سن آنتونیو برمی گردد. همسر وی ، ماریا لوئیزا بتانکورت کید ، در سال 1865 بر اثر وبا درگذشت. اکنون بدون هیچ خویشاوندی ، از مأموریتی که وی در آنجا دفن شده است بازدید می کند و با کمال تأسف حلقه ازدواج و کمد حاوی عکس خود را بر روی مزارش ترک می کند.

کید سپس به روستایی که یوهانا را ترک کرده است سوار می شود و در آنجا او را به تیر بستگی می یابد ، عمه و عموی جنگ طلبش در حالی که توضیح می دهد که او از کار خودداری می کند و در عوض فرار می کند. کید با استغفار به یوهانا (در کیووا) می گوید که او با اوست. یوهانا قبول می کند؛ عمه و عمویش با اکراه آنها را رها كردند. در یک پایان نامه ، کید مقالات را در منبر دیگری می خواند ، در حالی که یوهانا به جلوه های صوتی کمک می کند و نام جدیدی بر آن نهاده است: یوهانا کید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم News of the World 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!