logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن New Gods: Nezha Reborn 2021 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی انیمیشن خدایان جدید: تولد دوباره نژا سال 2021

دانلود انیمیشن New Gods: Nezha Reborn 2021 با دوبله فارسی
دانلود انیمیشن New Gods: Nezha Reborn 2021 با دوبله فارسی

خدایان جدید (به چینی: z 神 榜 : 哪吒 重生) یک فیلم اکشن و فانتزی متحرک سه بعدی چینی است که به کارگردانی ژائو جی و نویسندگی مو چوان ساخته شده و براساس شخصیت نزا از رمان ماین سرمایه گذاری خدایان ساخته شده است. . استیمپانک و سایبرپانک داستان ، در این فیلم ، Nezha دوباره به عنوان لی یونشیانگ در شهر خیالی دونگهای (با تکیه بر اساس در شانگهای دهه 1920) تجسم می یابد و باید یک کینه 3000 ساله را با قبیله اژدها حل کند.

این فیلم در سرزمین اصلی چین در 12 فوریه 2021 (سال نو چینی) منتشر شد. نتفلیکس به جز در چین ، حقوق جهانی فیلم را به دست آورد و در 12 آوریل 2021 روی سکو اکران شد.

خدایان جدید مربوط به فیلم Ne Zha در سال 2019 نیست. آنها از شرکت های مختلف تولیدی آمده اند و توزیع کنندگان مختلفی دارند. New Gods: Nezha Reborn در حقیقت شروع به تولید قبل از Ne Zha کرد ، اما هر دو فیلم به راحتی بر اساس همان رمان سلسله مینگ ساخته شده اند.

سه هزار سال پس از جنگ نزا با دریا ، لی یونشیانگ ، موتورسوار جوان در شهر دونگای ، متوجه شد كه او نزا دوباره تناسخ شده است. قبل از تسلط بر قدرت خود ، دشمنان قدیمی او ظاهر می شوند و او باید یک کینه 3000 ساله با قبیله اژدها را حل کند.

  • تولید

New Gods: Nezha Reborn داستان اصلی Nezha را از رمان سلسله مینگ سرمایه گذاری خدایان گسترش می دهد. به کارگردانی ژائو جی و تهیه کنندگی استودیوی انیمیشن Light Chaser ساخته شد و تولید آن چهار سال طول کشید. ژائو جی و لایت چیسر قبلاً در فیلم مار سفید (White Snake) در سال 2019 همکاری داشتند که در آن بازیگران و خدمه مشابهی حضور دارند.

به گفته ژائو ، شهر سایبرپانک دونگهای بر اساس مخلوطی از منهتن در دهه های 1920 و ’30 و شانگهای دوره جمهوری چین طراحی شده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن خدایان جدیدNew Gods: Nezha Reborn 2021 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!