logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات


دانلود فیلم Lost Girls 2020
با دوبله فارسی


دانلود فیلم Lost Girls 2020
با لینک مستقیم

دانلود فیلم Lost Girls 2020

[codein_imdb]

هنگامی که دختر ماری گیلبرت (نامزد جایزه آکادمی y نامزد امی رایان) ناپدید شد ، عدم تحرک پلیس تحقیقات خود را در مورد اجتماع محاصره لانگ آیلند که آخرین بار شانان در آن دیده می شد ، سوق می دهد.

جستجوی وی توجه بیش از دهها کارگر جنسی مقتول را به خود جلب می کند که ماری اجازه نخواهد داد دنیا را فراموش کند. از لیسان گاربوس ، فیلمساز اسکار آکادمی Award® ، LOST GIRLS از وقایع واقعی که به تفصیل در فیلم “دختران گمشده: یک راز حل نشده آمریکایی” نوشته رابرت کالکر الهام گرفته شده است. برتر جهان در جشنواره فیلم ساندنس 2020.

Lost Girls یک فیلم درام اسرار آمیز آمریکایی به کارگردانی لیز گاربوس ، به کارگردانی لیز گاربوس ، از سال 1920 است که از فیلمنامه مایکل وروی ، بر اساس کتاب Lost Girls: A Unsolution American Mystery توسط رابرت کلکر ساخته شده است. این فیلم حول قتل های حل نشده کارگران زن جوان در جزایر سد South Shore در لانگ آیلند انجام شده توسط قاتل سریال لانگ آیلند است.

ستاره های Lost Girls ، ایمی رایان ، توماسین مک کنزی ، لولا کرکی ، اوونا لورنس ، دین وینترز ، میریام شور ، رید بیرنی ، کوین کوریگان و گابریل بایرن هستند. این نمایش برتر جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در 28 ژانویه سال 2020 داشت و در 13 مارس 2020 توسط نتفلیکس منتشر شد.

ماری گیلبرت بی رحمانه ماموران اجرای قانون را به جستجوی دختر گمشده خود سوق می دهد و در این روند موجی از قتل های حل نشده کارگران زن جوان را در جزایر مانع جنوبی ساحل لانگ آیلند مرتکب قاتل سریال لانگ آیلند می شود.

در مارس 2016 ، اعلام شد که لیز گاربوس این فیلم را کارگردانی خواهد کرد ، از فیلمنامه مایکل وروی بر اساس رمان به همین نام رابرت کلکر. کوین مک کورماک ، دیوید کندی ، ریوری کوزلو ، ایمی نوویوکاس و آن کری به عنوان تهیه کننده این فیلم فعالیت خواهند کرد ، در حالی که پاملا هیرش به تهیه کنندگی این فیلم را انجام می دهد و آمازون استودیو نیز توزیع می کند. در فوریه 2017 ، سارا پاولسون به بازیگران این فیلم پیوست. در ماه مه سال 2018 ، ایمی رایان به جمع بازیگران این فیلم پیوست و جایگزین پالسون شد و نتفلیکس نیز توزیع این فیلم را توزیع کرد. در اکتبر سال 2018 ، توماسین مک کنزی (که از Top Gun: Maverick برای کار در این فیلم کنار گذاشته شد) ، گابریل بایرن ، اوونا لورنس ، لولا کرکی ، میریام شور ، رید بیرنی ، کوین کوریگان و روزال کولون به بازیگران این فیلم پیوستند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Lost Girls 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!