logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
54
45%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Empire of Light 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی امپراطوری روشنایی با کیفیت عالی

 

 

دانلود فیلم امپراطوری روشنایی دوبله فارسی Empire of Light 2022
دانلود فیلم امپراطوری روشنایی دوبله فارسی Empire of Light 2022

امپراطوری روشنایی (به انگلیسی: Empire of Light) یک فیلم درام رمانتیک بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مشترک سم مندز است. داستان این فیلم در یک شهر ساحلی انگلیسی در اوایل دهه 1980 می گذرد، این فیلم در مورد قدرت ارتباط انسانی در زمان های آشفته است. اولیویا کولمن، مایکل وارد، مونیکا دولان، تام بروک، تانیا مودی، هانا اونزلو، کریستال کلارک، توبی جونز و کالین فرث در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

امپراطوری روشنایی اولین نمایش جهانی خود را در چهل و نهمین جشنواره فیلم تلوراید در 3 سپتامبر 2022 داشت و توسط سرچ لایت پیکچرز از طریق یک اکران محدود در ایالات متحده در 9 دسامبر 2022 و در بریتانیا در 9 ژانویه 2023 به نمایش درآمد. Empire of Light برای بازی های کولمن و وارد و فیلمبرداری راجر دیکینز مورد تحسین قرار گرفت، اما فیلمنامه مورد انتقاد قرار گرفت. در هشتادمین جوایز گلدن گلوب، این فیلم نامزد بهترین بازیگر زن فیلم درام برای کلمن شد، در حالی که وارد نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در هفتاد و ششمین دوره جوایز آکادمی بریتانیا شد. این فیلم همچنین نامزد بهترین فیلمبرداری در نود و پنجمین جوایز اسکار شد.


در سال 1980 هیلاری اسمال به عنوان مدیر وظیفه در «سینما امپایر»، مارگیت، در ساحل شمالی شهرستان کنت انگلستان کار می کند. هیلاری با اختلال دوقطبی دست و پنجه نرم می کند، به تنهایی زندگی می کند، توسط پزشک عمومی او لیتیوم تجویز کرده است و با رئیسش دونالد الیس رابطه جنسی خارج از ازدواج دارد.

کارمند جدید استفن، که سیاه پوست بریتانیایی است و با مادرش دلیا، یک پرستار زندگی می کند، کار جدید خود را در سینما آغاز می کند. هیلاری وقتی استفن خوش تیپ و جذاب را به او نشان می دهد، با استفن خوش تیپ و جذاب همراه می شود و زمانی که او طبقه بالای سینما را به او نشان می دهد.

هیلاری وقتی استفن شروع به معاشرت با جانین، یک کارمند جوانتر می کند، حسادت می کند. هیلاری در حین تماشای آتش بازی شب سال نو از پشت بام سینما، استفن را می بوسد. این دو نفر شروع به رابطه جنسی می کنند. هیلاری ارتباط الیس را قطع می کند و با خوشحالی از رابطه جدید، مصرف داروهای او را متوقف می کند.

هیلاری می بیند که استفن توسط گروهی از اسکین هدها در خیابان مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و بعداً با یک مشتری نژادپرست برخورد می کند و استفن در مورد نژادپرستی که با آن روبه رو می شود به او اعتماد می کند. هیلاری و استفن به ساحل می روند، جایی که استفن از عشق اول خود، روبی، که در همان بیمارستان مادرش کار می کند، به او می گوید. هنگامی که استفن در مورد گذشته خود می پرسد، او در مورد مردان ناراضی می گوید و با عصبانیت قلعه شنی را که آنها ساخته بودند ویران می کند.

نیل، یک همکار، رابطه آنها را کشف می کند و به استفن در مورد سلامت روان هیلاری هشدار می دهد. الیس به کارگران اطلاع می دهد که سینما برای اولین نمایش منطقه ای ارابه های آتش انتخاب شده است. در اولین نمایش، هیلاری شیدایی روی صحنه می رود و قبل از اینکه همسر الیس را در مورد رابطه آنها مطلع کند، یک سخنرانی آشفته ایراد می کند.

سلامت روان هیلاری رو به وخامت گذاشته و او در نهادی قرار گرفته است. استفن تمرینات خود را با نورمن، پروژکتور سینما آغاز می کند. او در سینما با روبی برخورد می کند و آنها دوباره شروع به قرار ملاقات می کنند. هیلاری از بیمارستان مرخص می شود و سر کار باز می گردد. استفن به او توصیه می کند که در سینما فیلم ببیند، کاری که هرگز انجام نداده است. در طول مهمانی خوشامدگویی او، یک جمعیت اسکین هد از مقابل تئاتر راهپیمایی می کنند. وقتی استفن را می بینند، وارد می شوند و به او حمله می کنند. هیلاری او را تا بیمارستان همراهی می کند و در آنجا با مادر استفن ملاقات می کند.

با بهبودی استفن، هیلاری در ابتدا دور می ماند. نورمن به او اعتماد می کند که پسری دارد که سال هاست او را ندیده است زیرا او خانواده اش را رها کرده است و به او هشدار می دهد که فرار نکند. او در بیمارستان استفن را ملاقات می کند. مادرش به هیلاری می گوید که استفن را خوشحال می کند. هیلاری بسیار خوشحال با عجله به سالن تئاتر باز می گردد و نورمن را مجبور می کند برای او فیلمی بازی کند: آنجا بودن.

استفن به سینما برمی‌گردد اما به هیلاری اطلاع می‌دهد که به دنبال توصیه‌های او، تصمیم گرفته به دانشگاه بازگردد و شهر را ترک خواهد کرد. استفن اوقات خود را با هیلاری در یک شام دور با روبی و مادرش به یاد می آورد. این دو در پارکی با هم آشنا می شوند، جایی که هیلاری به او کتابی می دهد و در نهایت با او خداحافظی می کند.

هنگامی که استفان در قطار حرکت می کند، از کتاب می خواند: پنجره های بلند نوشته فیلیپ لارکین.

در آوریل 2021 اعلام شد که سام مندز فیلم بعدی خود را تنظیم کرده است که نویسندگی و کارگردانی آن را خودش در Searchlight Pictures انجام خواهد داد. اولیویا کولمن در حال مذاکره با بازیگر بود و راجر دیکینز به عنوان فیلمبردار معرفی شد. کولمن در جولای تایید شد و مایکل وارد نیز به بازیگران پیوست. در ماه دسامبر، کالین فرث، توبی جونز، کریستال کلارک و تانیا مودی به بازیگران اضافه شدند. بازی تام بروک و هانا اونسلو در اواخر فوریه تایید شد. ترنت رزنور و آتیکوس راس موسیقی متن فیلم را ساخته اند.

فیلمبرداری در 7 فوریه 2022 در Margate در جزیره Thanet در کنت آغاز شد. ساختمان سینمای دریم لند مارگیت تا 15 مه 2022 بازسازی و نامگذاری شد.

این فیلم شامل چندین قطعه موسیقی است که روی یک دستگاه پخش در فیلم در حال پخش است، مانند “آیا خوب است، ما (من فقط خونریزی) باب دیلن، “صبح شکسته” اثر کت استیونز و “تو برگردی” اثر جونی میچل. من روشن، من یک رادیو هستم».

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم امپراطوری روشنایی دوبله فارسی Empire of Light 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!