logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Creator 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی کریتور (خالق) با کیفیت عالی

دانلود فیلم کریتور ( خالق ) دوبله فارسی The Creator 2023
دانلود فیلم کریتور دوبله فارسی The Creator 2023

 

خالق یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به تهیه کنندگی و کارگردانی گرت ادواردز است که با همکاری کریس ویتز فیلمنامه را نوشته است. در این فیلم جان دیوید واشنگتن، جما چان، کن واتانابه، استرجیل سیمپسون، آلیسون جنی و مادلین یونا ویلز (در اولین فیلمش) ایفای نقش می کنند. پس از یک انفجار هسته ای در لس آنجلس و جنگ علیه هوش مصنوعی، یک مامور سابق نیروهای ویژه برای شکار و کشتن “خالق” استخدام می شود، که یک سلاح مرموز با قدرت پایان دادن به جنگ ساخته است.

توسعه در نوامبر 2019 آغاز شد، زمانی که ادواردز برای کارگردانی و نوشتن یک پروژه علمی تخیلی بدون عنوان برای New Regency امضا کرد و در فوریه 2020 به طور رسمی اعلام شد. او از اینک آخرالزمان (1979)، باراکا (1992)، بلید رانر (1982)، آکیرا (آکیرا) نام برد. 1988)، مرد بارانی (1988)، ضربه (1984)، E.T. فرازمینی (1982) و ماه کاغذی (1973) به عنوان منابع الهام این فیلم. فیلمبرداری در 17 ژانویه 2022 آغاز شد و در 30 می 2022 به پایان رسید.

خالق در 29 سپتامبر 2023 توسط استودیوی قرن بیستم در ایالات متحده اکران شد. این فیلم عموماً بازخوردهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد، آنها از جلوه های بصری و ارزش تولید بلندپروازانه ادواردز تمجید کردند، اگرچه برخی از فیلمنامه انتقاد کردند.

در سال 2055، یک هوش مصنوعی ایجاد شده توسط دولت ایالات متحده، یک کلاهک هسته ای را بر فراز لس آنجلس، کالیفرنیا منفجر کرد. در پاسخ، ایالات متحده و متحدان غربی آن متعهد می شوند که هوش مصنوعی را از زمین ریشه کن کنند تا از انقراض بشریت جلوگیری کنند. آسیای جدید، منطقه ای در جنوب شرقی آسیا که مردم آن علیرغم اعتراض غرب همچنان از هوش مصنوعی استقبال می کنند، با تلاش های آنها مقابله می کند. ارتش ایالات متحده یک کمپین نظامی گسترده را علیه هوش مصنوعی راه اندازی می کند و به دنبال ترور “نیرماتا”، معمار ارشد مرموز پشت پیشرفت های هوش مصنوعی در آسیای جدید است. USS NOMAD (دفاع هوافضای متحرک مداری آمریکای شمالی) به عنوان یک ایستگاه فضایی پیشرفته که قادر به انجام حملات مخرب از مدار است، توسعه یافته است.

یک دهه پس از ویرانی لس آنجلس، گروهبان ارتش ایالات متحده جاشوا تیلور به عنوان یک مامور مخفی در آسیای جدید جاسازی می شود و با مایا ازدواج می کند، که ارتش معتقد است دختر نیروماتا است. هنگامی که نیروهای ایالات متحده به خانه آنها حمله می کنند و به مایا نشان می دهند که جاشوا یک مامور مخفی است که به دنبال استفاده از مایا برای یافتن Nirmata است، یک مایا باردار فرار می کند اما ظاهراً در یک حمله بعدی NOMAD کشته می شود.

پنج سال بعد، جاشوا به عنوان بخشی از خدمه پاکسازی زمین صفر در لس آنجلس کار می کند. ژنرال اندروز و سرهنگ هاول به او نزدیک می شوند و او را برای ماموریتی استخدام می کنند که هدف آن یافتن و از بین بردن سلاح جدیدی است که توسط Nirmata مهندسی شده است، “Alpha O”، که تصور می شود می تواند سکوی NOMAD را نابود کند و در نتیجه تعادل جنگ را تغییر دهد. به نفع هوش مصنوعی برای جذب او، آنها ویدیویی را پخش می کنند که مایا را زنده نشان می دهد، و پیشنهاد می کنند که اگر به تیم ملحق شود ممکن است او را پیدا کند و دوباره با او متحد شود. در آسیای جدید، جدا از بقیه تیم ضربتی، جاشوا موفق می‌شود وارد محوطه‌ای شود که گمان می‌رود اسلحه را نگه می‌دارد، اما تنها یک «شبیه‌ساز» روباتیک به شکل یک کودک خردسال را کشف می‌کند. مشخص شد که این دختر توانایی کنترل از راه دور فناوری را دارد. جاشوا با لقب “آلفی” از دستورات هاول برای کشتن شبیه ساز سرپیچی می کند و با آلفی به مرکز استان می رود تا درو، افسر فرمانده سابق جاشوا را پیدا کند.

درو با بررسی آلفی، به جاشوا می‌گوید که او می‌تواند به قوی‌ترین سلاح روی کره زمین تبدیل شود، زیرا توانایی‌هایش برای کنترل فناوری به طور تصاعدی افزایش می‌یابد. پلیس جدید آسیایی به آپارتمان درو حمله می کند و دوست دختر شبیه ساز او کامی را می کشد، در حالی که هاول و عضو تیم مک براید به داخل نزدیک می شوند. با کمک درو، جاشوا چراغ مایا را پیدا می کند اما او را پیدا نمی کند و گروه بار دیگر مورد حمله قرار می گیرد. قبل از اینکه درو بمیرد، او به جاشوا می‌گوید که حمله پنج سال قبل اتفاق افتاده است، زیرا ارتش اطلاعاتی در دست داشت که مایا نیروما است. جاشوا و آلفی توسط نیروهای آسیایی جدید به رهبری هارون، یک سرباز شبیه‌ساز و متحد سابق جاشوا دستگیر می‌شوند و به دهکده خود آورده می‌شوند.

هارون بیان می کند که فاجعه لس آنجلس ناشی از یک خطای کدگذاری انسانی بوده است و دولت ایالات متحده به طور غیرمنصفانه تقصیر را به گردن هوش مصنوعی انداخته است که فقط آرزوی همزیستی مسالمت آمیز با بشریت را دارد. مایا دومین نیروما پس از مرگ پدرش شد. جاشوا پس از فرار از اسیرکنندگان خود، آلفی را نجات می دهد و آماده فرار می شود زیرا هاول حمله به دهکده را رهبری می کند. آلفی با توانایی هایش مداخله می کند اما توسط مک براید به شدت زخمی می شود. او با عجله به نیروما منتقل می‌شود، که جاشوا متوجه می‌شود که از زمان اعتصاب به خانه‌اش در کما بوده است و راهبان شبیه‌ساز از او مراقبت می‌کنند. از آنجایی که شبیه‌سازها نمی‌توانند به Nirmata آسیب برسانند، او “سرگردان” شده و نمی‌تواند بمیرد. همچنین مشخص شده است که آلفی بر اساس دختر متولد نشده جاشوا و مایا است که در داخل رحم اسکن شده بود. جاشوا که مضطرب است، با رسیدن هاول و نیروهایش، مایا را قطع می کند. آنها توسط هارون کشته می شوند که به Joshua NOMAD می گوید که باید نابود شود تا جنگ پایان یابد.

جاشوا و آلفی توسط نیروهای آمریکایی دستگیر می شوند و به لس آنجلس منتقل می شوند، جایی که جاشوا مجبور می شود آلفی را با یک سلاح الکتروشوک بکشد. با این حال، اندروز بعداً متوجه می شود که این یک حیله است و این زوج قبل از سوزاندن آلفی فرار می کنند. سوار بر شاتل قمری در بندر هوایی و فضایی بین سیاره‌ای لس‌آنجلس، آلفی فضاپیما را مجبور می‌کند تا بر روی NOMAD فرود بیاید، درست زمانی که اندروز دستور حمله در مقیاس بزرگ به پایگاه‌های هوش مصنوعی باقی‌مانده در سراسر جهان را می‌دهد. جاشوا یک ماده منفجره زمان‌دار کار می‌کند در حالی که آلفی نیروی کشتی را غیرفعال می‌کند. قبل از اینکه جاشوا بتواند به غلاف فرار برسد، اندروز یک ربات شاخکدار را فعال می کند که از ورود او جلوگیری می کند و جاشوا مجبور می شود وسیله نقلیه را با آلفی در آن بیرون بیاندازد. هنگامی که NOMAD منفجر می‌شود و اعتصاب را متوقف می‌کند، جاشوا با شبیه‌سازی شبیه مایا، که آلفی با استفاده از یک تراشه حافظه حاوی اطلاعاتی که جاشوا از مایا دانلود کرده بود، فعال کرده بود، و آخرین در آغوش گرفتن و بوسیدن او را با او به اشتراک می‌گذارد. روی زمین، آلفی به سلامت در آسیای جدید فرود می‌آید و شاهد جشن گرفتن مردم آن برای نابودی نومد است.

 

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کریتور ( خالق ) دوبله فارسی The Creator 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!