logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم در دام In the Trap 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم در دام In the Trap 2019 دوبله فارسی ( بزودی )

دانلود فیلم In the Trap 2019
دانلود فیلم In the Trap 2019

 

نام فارسی : در دام

[codein_imdb]

 

“مامان ، شخصی است که زیر برگه هاست”. “این فقط تصورات شماست” همه ما تصور می کردیم که چیزی مانند کودکان در زیر تختخواب ما پنهان شده است ، و ما این تصویر را در ده ها فیلم مشاهده کرده ایم. اما هنوز هم ، این باعث می شود موهایمان به پایان برسد. این به خاطر تصور ماست ، که این هم منبع ترور آشکاری است که ما در چند دقیقه اول فیلم The Trap ، که در مجموعه منتخب رسمی جشنواره علوم Trieste + Fiction نمایش داده می شود ، به نمایش می گذارد ، با اخلال در آن ، Babadook و فاجعه کشنده ای که ما بلافاصله از آن تغذیه می شویم. این یک رویداد افتتاحیه است که بیننده را در طول چهار دیوار یک آپارتمان مظلوم به مدت کامل فیلم به دام می اندازد ، در کنار شخصیت فیلیپ.

دانلود فیلم در دام In the Trap 2019 با لینک مستقیم

در The Trap اولین فیلم بلند زبان انگلیسی با حضور بین المللی بازیگران بین المللی از Alessio Liguori ، یک کارگردان با استعداد است که از دنیای فیلم ها و تبلیغات موسیقی که دنیای موسیقی را تأسیس کرده است ، استقبال می کند ، در کنار دانیل کوسکی ، آلساندرو رایسلو و سیمون برشی ، سرگرمی ماد موشک ، بنگاهی که فیلم میانبر بعدی خود را نیز تولید خواهد کرد.

فیلیپ توسط جیمی پل بازیگر بریتانیایی (آینه سیاه) بازی می شود. فیلیپ پس از بزرگ شدن بدون پدر و تحت نظارت دقیق و شرعی مادرش رز (بازیگر اسپانیایی پائولا بونتمپی) ، متقاعد شده است که طعمه ای به یک موجود شرور افتاده است که پس از مرگ خواهر کوچکش ، وی را مجبور می کند که در خانه خود زندانی شود.

(ما در یک شهر کوچک و ناشناس در سواحل انگلیس قرار داریم که فضای داخلی آن در یک استودیوی فیلم در رم ساخته شده است) ، با راهنمایی معنوی پدر اندرو به عنوان تنها راحتی وی (بازیگر کهنه کار بریتانیایی با خاستگاه آفریقای جنوبی دیوید بیلی) .

ما فیلیپ را در کودکی وحشت زده می بینیم ، قبل از اینكه او را به عنوان یك كودك بزرگ دنبال كنیم ، به عنوان كتاب نگار كار می كند ، با آیكون های كاتولیك احاطه شده و مرتباً در معرض پدیده های هشدار دهنده قرار می گیرد (درهایی كه به خودی خود بسته می شوند ، خون بر روی دیوارها ، مجسمه های مریم باکره مکان را به طور مداوم تغییر دهید) ، که توسط طراحی صدای عالی Fabrizio Alviti و موسیقی در اصل مبتنی بر رشته ماسیمیلیانو مکهلی وحشتناک تر ساخته شده است. در حقیقت ، ویولن ابزاری است که توسط کاترین بسیار شیرین (رقصنده ، نوازنده و بازیگر نقش سونیا کولینگفورد) بازی کرده است ، که فیلیپ عاشق آن است و در پایان با او به حرکت در می آید. زن جوان که قربانی یک شیطان آشکار شده است ، توسط پدر اندرو مورد اذیت قرار می گیرد.

اما چیزی اشتباه پیش می رود. فیلیپ که تازه در خانه اش بوده ، خود را درخشان و جذابیت های همسایه جدید خود ، سونیا (میریام گالانت) ، که می بینیم به عنوان “وسوسه شیطان” واقعی ، مستقیم از آموزه های کلاسیک و مسیحی است.

در تله پیاده روی تنگاتنگی بین ایمان دینی و بیماری های روانی به صورت مداوم و پیچیده ، به بیننده مقدار مناسب ترور را ارائه می دهد ، در حالی که یک رویکرد فلسفی نسبت به موضوع تصرف شیطان پرستانه انجام می دهد (بیشترین مراجعه به Exorcism of Emily Rose توسط Scott) دريكسون). در همان زمان ، آن را به زیر زمینه‌ی روانشناسی مرد فرو می برد و به بررسی آنچه اتفاق می افتد هنگامی که دینداری ، خانواده و تمایلات جنسی در کنار هم قرار می گیرند / برخورد می کنند ، اشاره می کند که شخصیت اصلی این شخصیت چقدر غیرممکن است که بتواند روابط خود را با مادر ، همسرش مدیریت کند. و معشوقش: سه چهره زن در زندگی او.

با فیلم The Trap ، که همان لهستانی از اساتید ترور را در دهه 1970 و 1980 به نمایش می گذارد ، لیگووری نشان می دهد که کارگردانان جوان و تهیه کنندگان مستقل ایتالیایی می توانند بخش دیگری از بازار فیلمهای بین المللی و ژانر را ادعا کنند.

در دام توسط فیلم Dreamworld در کنار همان Mad Mad Rocket ساخته شده تهیه شده است و توسط Zenit Distribution که قرار است این فیلم را در 23 ژانویه سال 2020 منتشر کند در ایتالیا توزیع می شود. در بازار فیلم کن در ماه مه ، نماینده فروش بین المللی True Colors توافق هایی را با گروه Mpi Media برای آمریکای شمالی و با چندین شرکت دیگر برای روسیه و آسیا انجام داد و معادل 23 کشور جهان است. این عنوان همچنین در بازار فیلم آمریکا که این هفته افتتاح می شود ، ذکر شده است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم In the Trap 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!